سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

تحت شرایط مختلفی ممکن است شما نیز به پیدا کردن نام و سایر مشخصات صاحب سیم کارت یا شماره تلفن ثابت نیاز پیدا کنید. به عنوان مثال شاید سیم کارت خود را از شخص دیگری خریداری کرده اید یا اینکه به خاطر ندارید که آن را با مدارک چه کسی ثبت نام نموده اید. در ارتباط با خط ثابت نیز ممکن است شماره ی مربوطه سال ها پیش ثبت شده باشد یا اینکه مستاجر هستید و از بابت صاحب خط اطلاعی ندارید. به هر حال همانطور که مشخص شده قصد داریم شما را با روش های پیدا کردن مشخصات مالک خطی که خودتان به آن دسترسی دارید آشنا کنیم و این مطلب به پیدا کردن اطلاعات شماره های دیگران مربوط نمی شود. اگر چه که بزودی راه های پیدا کردن صاحب یک خط از روی شماره موبایل را نیز برایتان آماده خواهیم کرد تا بتوانید مچ افراد مزاحم یا شماره های مشکوک را بگیرید. در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید تا بصورت کامل به شرح نحوه ی پیدا کردن اطلاعات صاحب سیم کارت یا شماره ی ثابت بپردازیم.   خوشبختانه با الکترونیکی شدن امور خدماتی می توانید به راحتی و در عرض چند ثانیه به کلیه ی اطلاعات حساب خود دسترسی داشته باشید و این امر برای خطوط ارتباطی نیز صادق است. بنابراین روش اصلی برای پیدا کردن سیم کارتی که در دست دارید استفاده از سیستم مدیریت حساب آنها می باشد. البته تاکنون سودجویان بسیاری نسبت به فروش پکیج های مشخصات کاربران پرداخته اند و حتی ربات های تلگرامی مختلفی برای این کار طراحی شد اما به دلیل مشکلات قانونی با همگی برخورد گردید. در ادامه به منظور به دست آوردن اطلاعات مالک خط به نحوه ی استفاده از سیستم مدیریت حساب هرکدام از اپراتورهای فعال در کشور خواهیم پرداخت.  

آخرین بروزرسانی: ( 1402/09/21 )

تمامی روش های رایگان و آموزش های تحت کد در این مقاله از کار افتاده اند و فقط و فقط روش های مانده شامل متودهای دریافت اطلاعات شخصی توسط شماره تماس با استفاده از آموزش زیر میباشد که 6 پایگاه داده بروز را به شما ارائه خواهد داد. جهت دریافت آخرین بات های دریافت اطلاعات از شماره تماس شامل ( نام ، نام خانوادگی ، لوکیشن ، شبکه و برخی اطلاعات دیگر ) بر روی دکمه زیر کلیک نمایید.

توجه: مطالب زیر دیگر قابل استفاده نمی باشند و جلوی این روش ها گرفته شده است: 

در نظر داشته باشید که پایگاه های اطلاعاتی آورده شده در مقاله شامل تمامی شماره های همراه ایرانی نبوده و برخی از شماره های داخلی هیچ اطلاعات تکمیلی درستی حتی در اپراتور نیز ندارند ، مقاله فوق دارای قدرتمندترین بات های جستجوی اطلاعات شماره تماس ها بوده و ده ها میلیون کاربر را پشتیبانی میکنند اما برخی از خط های اعتباری و یا بی هویت امکان جستجو برای آن ها در هیچ پایگاه داده ای نمی باشد.

ایرانسل

اگر قصد دارید تا مشخصات صاحب سیم کارت ایرانسل خود را بدانید می توانید از نسخه تحت وب مدیریت حساب ایرانسل یا اپلیکیشن کاربردی ایرانسل من استفاده کنید.

استفاده از هر کدام این دو سرویس ها کاری بسیار آسان خواهد بود. برای اپلیکیشن ایرانسل من ابتدا نیاز است آن را بر روی گوشی خود دریافت و نصب نمایید. سپس با وارد کردن شماره موبایل خود و کدی که به آن پیامک می شود وارد پنل مدیریت حساب سیم کارت خود خواهید شد. حال می توانید به راحتی در بخش مشخصات، اطلاعات صاحب خط اعم از نام، شماره تلفن ثابت و آدرس ثبت شده را مشاهده کنید.

در نسخه ی تحت وب نیز کافیست یکبار بر روی دکمه ی ثبت نام کلیک کرده و به ادامه ی مراحل همچون واردسازی شماره موبایل و کد دریافتی بپردازید. بعد از ثبت نام و ورود موفقیت آمیز به پنل مدیریت حساب خود کافیست وارد بخش مشاهده پرونده شده تا کلیه ی اطلاعات ثبت شده از مالک خط همچون نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، شماره تماس منزل، آدرس، ایمیل و… را مشاهده کنید.

 

همراه اول

برای پیدا کردن مشخصات مالک خط همراه اول خود نیز راه های مختلفی در پیش خواهید داشت. نخستین راه که بسیار ساده و سریع می باشد استفاده از سرویس جیرینگ می باشد. اگر تاکنون خط شما در سرویس جیرینگ همراه اول ثبت نشده باشد در اولین استفاده، مشخصات وی برایتان نمایان خواهد شد. لازم به ذکر است که برای استفاده از سرویس جیرینگ کافیست کد *123# را با خط خود شماره گیری کنید. اما در اپراتور همراه اول نیز می توانید از سرویس های مدیریت حساب برای یافتن مشخصات صاحب خط استفاده نمایید. دسترسی به بخش مدیریت حساب نیز از دو راه اپلیکیشن همراه من یا نسخه تحت وب آن صورت می گیرد. برای ورود به صفحه ی مربوطه به این لینک مراجعه نمایید. سپس کافیست شماره موبایل و کدی که به آن ارسال می شود را وارد نمایید تا پنل کاربری باز شود. در نسخه تحت وب نام و نام خانوادگی صاحب خط در بالای صفحه ظاهر می گردد و برای مشاهده ی مشخصات کامل تر نیاز به دریافت فعال سازی رمز دوم خواهید داشت که از طریق ارسال اس ام اس به 8969 انجام خواهد شد.  

رایتل

در اپراتور رایتل کار شما اندکی سخت تر خواهد بود زیرا که به کد ملی صاحب خط نیاز خواهید داشت و در اینصورت تقریباً مسئله ی پیدا کردن مشخصات بی معنی خواهد شد. اما به هر حال برای ثبت نام در سامانه مدیریت حساب، ابتدا شماره تلفن همراه و کد ملی صاحب خط را وارد کنید. اکنون کد بازیابی دریافت شده را نیز وارد کرده و در داخل سامانه به مشاهده ی مشخصات کامل شخص بپردازید.  

خط تلفن ثابت

متاسفانه اخیراً پیدا کردن نام یا مشخصات صاحب یک شماره تلفن ثابت پیچیده تر شده است و سیستم الکترونیک مستقیمی برای این کار وجود ندارد. یکی از روش ها که در برخی مواقع عملی خواهد بود ابتدا پیدا کردن کدپستی از روی شماره تلفن (سامانه دریافت کدپستی) و سپس پیدا کردن آدرس و نام صاحب خانه از روی کدپستی است. اما به نظر تماس با مرکز 118 و قانع سازی آنها برای دریافت نام صاحب خط کاری بسیار راحت تر خواهد بود. علاوه بر این قادر خواهید بود از دفترچه های منتشر شده توسط مخابرات نیز استفاده کرده و به جستجوی شماره تلفن در داخل آنها بپردازید.  

سامانه استعلام تعداد خطوط مشترکین تلفن سیار

و اما به عنوان یک نکته ی اضافه تر باید بگوییم که سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به تازگی از سامانه ای رونمایی کرده است که با استفاده از آن می توانید تمام شماره های ثبت شده به نام خود در هر چهار اپراتور فعال یعنی همراه اول، ایرانسل، رایتل و تالیا را مشاهده کنید. برای استفاده کافیست وارد این لینک شده و سپس مراحل عادی ورود را دنبال کنید. توجه داشته باشید که برای استفاده باید مطمئن شوید که تاکنون حداقل یک سیم کارت و با کد ملی صحیح به نام شما ثبت شده باشد. در صورتیکه شماره ی مشکوکی را در لیست دریافتی از این سامانه مشاهده کردید که متعلق به خود شما نمی باشد سریعاً برای مسدودسازی خط مربوطه اقدام کنید تا از مشخصات شما سوءاستفاده نشود.   امیدوارم که از این مطلب نهایت استفاده را برده باشید و همچنین منتظر مطلب بعدی ما درباره اینکه چگونه می توان مشخصات صاحب خط های دیگران را پیدا کرد آشنا کنیم. همچنین اگر با روش های دیگری به غیر از راه های شرح داده شده در بالا آشنا هستید خوشحال می شویم آنها را با ما و سایر کاربران نیز در میان بگذارید.


تگ ها : نام صاحب سیم کارت دریافت نام از خط همراه پیدا کردن نام صاحب سیم کارت

نظرات




نماد