سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

NETFLIX به تازگی با لوگوی جدید، نام تجاری و برند خود را بروز رسانی کرد. آیا این مورد واقعا یک لوگوی کوچک می باشد؟ در هر صورت، بروزرسانی لوگو در سال 2016 با یک برند جدید"N" به حالت روبان قرمز ادامه یافت. اولین چیزی که باید توجه کنیم، همان طور که می دانیم، این نمونه جایگزینی برای لوگوی NETFLIX نمی باشد. و اصلا احتیاجی هم به این موضوع نیست. لوگویNETFLIX در هرجایی که مناسب هست هم چنان نمایان می شود. این قسمت از نام تجاری NETFLIX تمایل دارد که در جاهایی قرار بگیرد که لوگوی کامل آن فضای زیادی را اشغال می کند. اساسا، NETFLIX به عنوان برنامه در گوشی ها استفاده می شود. هر زمان که یک طراح وب سایت بخواهد که حجم قابل توجهی از لوگو ها را در بالا و پایین صفحه قرار دهد و برای نام تجاری جدید استفاده کنند، می توانند در  NETFLIX به اشتراک بگذارند. شاید مانند یک طنز به نظر برسد. بحث اصلی این جاست که ، آن ها چیزهایی می خواهند که همانند برند NETFLIX، بتواند در سایز کوچک در فضا های مربعی یا عمدی شکل مناسب به نظر برسد.

 

حالا، بر اساس ایده های ذهنی! تکنیک ربانی شکل NETFLIX امروزه در همه جا دیده می شود، و ممکن است با سلایق همه ی اشخاص مطابقت نداشته باشد، اما هنوز.... بسیار زیباست. آن دارای سایه ای از رنگ قرمز است. یک انحنا کوچک در انتها باعث می شود که این لوگو، اشخاص را تحت تاثیر بگذارد. این کار عملی می شود. این نمونه خوبی از ساخت برند هوشمندانه ای است که در عمل به کار رفته است.

برخی از مفسران به این موضوع می اندیشند که آیا بروز رسانی این برند، ممکن است که به دوباره طراحی کردن آن منجر شود یا خیر. حدس من این است که _البته تنها یک حدس است_ برای استفاده از لوگوی NETFLIX چندان تغیرات قابل لمسی به وجود نیامده است.

 من تنها دومین بروزرسانی برند NETFLIX را به یاد دارم، و آن ها برای اینکه طراحی جدید شان تغییراتی را شامل شود، روی روش مبتکرانه خود تمرکز نمودند که این موضوع خیلی برایم جالب بود. NETFLIX یک سرویسی است که توسط افراد غیر متخصص استفاده می شوند، و اشخاص در این گروه و طبقه اغلب در مطابقت یافتن با ویژگی های جدید بسیار کند هستند. هیچ تغییرات عمده ای در طول سال اتفاق نخواهد افتاد، و اغلب این تغییرات بسیار ناچیز و کم خواهند بود.

( همه ی ما یک یا دو چیز از آن ها یاد گرفته ایم)


تگ ها : مقاله NETFLIX برند خود را بروز رسانی کرد مقاله NETFLIX برند خود را بروزرسانی کرد مشهورترین تعویض لوگو در سال 2016 و شکست لوگوهای 5 نکته در مورد برند سازی مجدد: به روز رسانی طراحی لوگوی LG نرم افزار آموزش آپدیت اچ تی سی آموزش کامل بروز رسانی و آپدیت Google Play Services در به روز رسانی Creators Update ویندوز 10 – ماهنامه کامپیوتری طراحی لوگو و آشنایی با برترین لوگوهای قرن 21طراحی لوگو اکنون گزینه‌ی بررسی بروزرسانی در سیستم عامل اندروید دیزنی محتوای خود را از Netflix خارج می‌کند تمام قابلیت های جدید در آپدیت Creators ویندوز 10 اموزش اپدیت تلویزیون های سونی : w800c x8500d w600 دو خبر در یک مطلب: YouTube را 360 درجه ای ببینید؛ آپدیت اینستاگرام و اضافه کردن قابلیت های تازه در جدیدترین آپدیت اینتل درایور پردازنده گرافیکی خود را به روز رسانی کرد گیگابایت:"برای امنیت بیشتر بایوس مادربرد خود را آپدیت Netflix در خصوص عرضه یک نرم افزار برای نینتندو سوییچ، تلویزیون های هوشمند / روش اضافه کردن برنامه جدید به محدودیت جدید برای بروزرسانی ویندوز 10/ معرفی محبوب ترین هر آنچه باید در مورد Android Oreo بدانید آپدیت گوگل کروم جزئیات آپدیت Dueling Fates بازی Dota 2 مشخص شد اینتل نسل هشتم پردازنده‌های خود را معرفی کرد چگونه تلویزیون هوشمند ال‌جی را به‌روز کنیم؟ برنامه تلگرام به روز رسانی شد. – وینفون بروزرسانی رزومه بایگانی شبکه NETFLIX بر روی تلویزیون های ایران! گوگل و عرضه Daydream اختصاصی این برند چگونه به برند شرکتمان اعتبار بین‌المللی ببخشیم و در رسانه View instagram #اپدیت hashtag photos and videos داستان برند: نتفلیکس؛ انقلابیِ بی‌رحم دنیای رسانه آپدیت جدید بازی PUBG دو مشکل مهم را برطرف می‌کند – اخبار "Future of tv " نسخه جدید ایکس باکس! ترنجی لغو نمایش مستندی درباره پشت پرده شبکه \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ لغو نمایش مستندی درباره پشت پرده شبکه \\\\\\\\\\\\\\\"جم 2017 کمپانی Nordic TV اعلام کرد که Speaker Lineup شامل طبق خبرهای منتشر شده، ساموئل ال جکسون بار دیگر نقش Images about #اپدیت on Instagram اشتراک بررسی Xbox One X ; احساس قدرت واقعی نت‌فلیکس مایکروسافت پشتیبانی از multi gpu را برای بازیسازها آسان اسامی برندها چگونه ایجاد می شود؟ دستگاه 4K Apple TV با قابلیت HDR‌ در فریمور HomePod تلویزیون ال ای دی 49 اینچ ال جی مدل LG 49UF85000GI LED free style چطور اکانت Netflix،PSNیاXboxLiveبخریم؟ اپدیت Photos & Videos on Instagram دانلود اهنگ وای از این وابستگی دلو دادم دس کی آپدیت Rainbow Six Siege کاربران پلی استیشن 4 را با گلکسی نوت 8 «نتفلیکس» از کجا شروع شد؟ / عرضه تولیدات نتفلیکس به مقایسه گلکسی Note Edge ِ سامسونگ با G3 ال‌جی spotify منتظر تلویزیون های متفاوت از پاناسونیک باشید با تلویزیون های OLED ال جی سینما را به خانه ببرید شارا سونی تغییرات اندروید 7 را اعلام کرد رفتن به محتوای اصلی PatoghtechMain1 اندروید – شرکت فن آوران گیتی افروز Q Smart: نهایت لذت تنها با یک کنترل از راه دور بایگانی‌ها NETFLIX premium mobile اپل برای سومین سال متوالی برترین برند سال انگلیس Apple Named 'Brand of the Year' for PCs Mobile با بهترین سیستم عامل های تلویزیونی 2017 آشنا شوید

نظرات




نماد