سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

ویدیو مسیج یکی از ویژگی های پرطرفدار در تلگرام است که از بروزرسانی 4.0 به این برنامه افزوده شده است. ویدیو مسیج یا همون ویدیو دایره ای که دکمه ی آن در همان قسمت ارسال پیام صوتی قرار داده شده است، با لمس کوتاه دکمه‌ی ارسال پیام صوتی نمایان خواهد شد و شما می توانید یک پیام دایره ای شکل به صورت ویدیویی را با دوربین خود ارسال کنید.

همانطور که اشاره کردیم، ارسال ویدیو مسیج دایره ای در حالت عادی تنها با لمس دکمه‌ی آن و با استفاده از ضبط ویدیو از خود امکان پذیر است اما به تازگی مشاهده شده که برخی از کانال های تلگرامی ویدیو های متفرقه ای را به صورت دایره ای شکل ارسال می کنند. برای ارسال ویدیو مسیج ویدیو های گالری تنها کافیست که این مطلب و رباتی که خدمت شما آموزش می دهیم را دنبال کنید.

همراه ما در سایت ترفندها باشید.

 

 

 

آموزش ارسال ویدیو مسیج دایره ای تلگرام از طریق گالری

برای استفاده از این ربات و ساخت ویدیو دایره ای شکل توسط ربات EditFileBot بایستی ویدیو موجود در گالری شما حتما به صورت مربعی شکل و کمتر از یک دقیقه باشد.

 

1) ابتدا وارد ربات EditFileBot در تلگرام شوید. برای مراجعه به ربات می توانید از این آموزش کمک بگیرید.

2) ربات EditFileBot را Start کنید.

 

 

3) پس از نمایان شدن گزینه ها بر روی گزینه “تبدیل به دیگر پسوندها” ضربه بزنید.

 

 

4) ویدیو مورد نظر خود را از طریق گالری برای ربات بفرستید. (ویدیو شما باید دارای قاب مربعی شکل، حجم کمتر از 100 مگابایت و زمان کمتر از 1 دقیقه باشد)

 

 

5) کمی منتظر بمانید تا ویدیو شما در ربات بارگزاری شود.

 

 

6) اکنون چند گزینه برای شما نمایان خواهد شد، گزینه “Note Video” را لمس کنید.

 

 

7) اکنون کار تمام است و ویدیو مسیج دایره ای شکل شما آماده استفاده است. شما می توانید این پیام ویدیو ای که ساخته اید را به گروه، کانال و دوستان خود ارسال کنید.

 

 

نظر شما در رابطه با آموزش ارسال فیلم های گالری به عنوان پیام ویدیو (ویدیو مسیج دایره ای) چیست؟ در صورت وجود هرگونه سوال و مشکل در دیدگاه ها همراه ترفندها باشید.


تگ ها :

نظرات




نماد