سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

اندروید یکی از سیستم عامل های توانا در امر شخصی سازی است که به کاربران اجازه می دهید تا هر قسمتی را که مایل هستند را به سادگی هرچه تمام تر ویرایش و شخصی سازی کنند. یکی از ویژگی های شخصی سازی مفیدی که دستگاه های سامسونگ به کاربران ارائه می دهند، امکان تغییر تم اندروید به طرح های دلخواه می باشد. به زبان ساده تر کمپانی سامسونگ یکسری تم و پوسته را از پیش طراحی کرده و در بخش themes دستگاه قرار داده است که شما با انتخاب این تم ها می توانید گوشی خود را خانه تکانی کنید.

گوشی سامسونگ گلکسی نوت 8 یکی از جدیدترین محصول سامسونگ است که از قابلیت تم پشتیبانی می کند. البته نحوه مراجعه به بخش تم های نوت 8 با سایر گوشی های قدیمی تر سامسونگ کمی متفاوت تر است. در این مقاله تصمیم به آموزش و نحوه تغییر تم گوشی سامسونگ گلکسی نوت 8 گرفته ایم که با مشاهده و انجام آن می توان رابط کاربری فوق العاده جذابی داشته باشید. در ادامه همراه ترفندها باشید.

 

 

ترفند تغییر تم گوشی سامسونگ Galaxy Note 8

1) انگشت خود را روی فضای خالی صفحه اصلی گذاشته و برای چند ثانیه لمس کنید.

 

 

2) از بین گزینه های نمایش داده شده گزینه‌ی Wallpapers And Themes را انتخاب کنید.

 

 

3) در ادامه و از پایین بر روی گزینه Themes ضربه بزنید.

4) اکنون تم مورد نظر خود را انتخاب و دانلود کنید.(برخی از این تم ها رایگان و برخی دیگر تجاری هستند)

 

 

5) پس از اینکه تم مورد نظر شما دانلود شد، به صفحه تم دسترسی خواهید شد. شما با ضربه زدن بر روی گزینه “Apply” می توانید آن را تایید و فعال کنید.

 

 

اکنون تم گوشی گلکسی نوت 8 شما تغییر یافته است. موفق و پیروز باشید.


تگ ها :

نظرات




نماد