سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

اگر یک لپ تاپ قدیمی دارید و فکر می کنید که دیگر به کارتان نخواهد آمد سخت در اشتباهید! شما قادر خواهید بود آن را به یک سیستم دسکتاپ تبدیل کرده و تجربه ای متفاوت را برای خود به ارمغان بیاورید. علاوه بر این فرض کنید که هم اکنون دارای یک لپ تاپ مناسب و به روز هستید اما کارتان آنقدر زیاد است که از کار مداوم با لپ تاپ خسته شده و حالت دسکتاپ را ترجیح می دهید. در هر صورت شما می توانید با دارا بودن یک لپ تاپ، یک مانیتور، یک موس و یک صفحه کلید به ساخت یک سیستم دسکتاپ جمع و جور دست بزنید. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا نحوه ی این کار را به صورت کامل برایتان شرح دهیم.

 

 

1- اول از هر چیزی باید تصمیم بگیرید که برای چه مدت از این سیستم دسکتاپ استفاده خواهید کرد تا شرایط لازم را آماده کنید. به عنوان مثال اگر قرار به استفاده طولانی مدت دارید و لپ تاپ تان نیز دارای باتری از نوع جدا شدنی است بهتر است باتری آن را خارج کرده و مستقیماً به برق وصل کنید.

 

 

2- یک محل برای سیستم دسکتاپ خود همچون اتاق مطالعه، اتاق خواب، محل کار و… انتخاب کرده و فضا را آماده نمایید.

 

 

3- با استفاده از شارژر لپ تاپ خود را به برق متصل نمایید.

 

 

4- مانیتور خود را آماده کرده و به برق متصل نمایید.

 

 

5- صفحه کلید خود را با استفاده از پورت یو اس بی یا وایرلس به لپ تاپ متصل نمایید و آن را بر روی میز در جلوی قرار دهید.

 

 

6- موس تان را نیز با استفاده از کابل یو اس بی یا وایرلس به لپ تاپ متصل کرده و آن را در کنار صفحه کلید قرار دهید. توجه داشته باشید که اگر لپ تاپ تان بیشتر از یک پورت یو اس بی سالم ندارد و آن هم در حال حاضر توسط کیبورد اشغال شده می توانید از هاب های یو اس بی (USB Hub) استفاده کنید.

 

 

7- لپ تاپ خود را با استفاده از کابل وی جی ای (VGA) به مانیتور متصل کنید. از بسته شدن کامل پیچ های دو طرف کابل نیز مطمئن شوید.

 

 

8- لپ تاپ خود را روشن کنید.

 

 

9- مشاهده می کنید که تصاویر هم بر روی لپ تاپ و هم مانیتور نمایش داده می شوند. برای اینکه دیگر با لپ تاپ خود کاری نداشته باشید و سیستم دسکتاپ تان آماده شود می توانید این نمایش را فقط بر روی مانیتور تنظیم کنید. بدین منظور به ترتیب وارد قسمت های Control Panel > Appearance and Personalization > Display > Screen Resolution شده (یا اینکه روی دسکتاپ کلیک راست کرده و گزینه Screen Resolution را انتخاب کنید) و در منوی کشویی Multiple displays گزینه ی Second screen only را انتخاب کنید.

 

 

10 همچنین برای اینکه لپ تاپ خود را بسته اما در عین حال سیستم خاموش نشود نیاز است تا دست به تغییر یک گزینه ی دیگر نیز بزنید. بدین منظور به ترتیب وارد بخش های Control Panel > Hardware and Sound > Power Options > System Settings شوید.

 

 

11- حال در کنار گزینه ی When I close the lid دو منوی کشویی مشاهده خواهید کرد. منوی سمت چپ مربوط به حالتی است که لپ تاپ در حالت باتری بوده و سمت راستی در حالت اتصال شارژر است. از آنجایی که در ابتدا لپ تاپ را به شارژر متصل کردیم بر روی منوی کشویی سمت راست (زیر قسمت Plugged in) کلیک کرده و گزینه ی Do nothing را انتخاب نمایید. البته بهتر است که تنظیم حالت باتری را نیز به همین گزینه تغییر دهید.

 

 

12- اکنون می توانید درب لپ تاپ خود را بسته و از کار با سیستم دسکتاپ خود لذت ببرید.

 

 

امیدوارم که از این مطلب بسیار کاربردی و جذاب، نهایت استفاده را برده باشید.


تگ ها :

نظرات




نماد