سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

اگر به دلیل مدل گوشی یا عدم آنتن دهی امکان استفاده از اینترنت 4G را نداشته باشید به احتمال زیاد دنبال روش هایی می گردید که سرعت اینترنت 3G سیم کارت خود را افزایش دهید. اگر اسمارت فون شما از رده خارج نشده و امکان نصب برخی اپلیکیشن ها و اعمال برخی تنظیمات در آن وجود داشته باشد می توانید با استفاده از نکته هایی که در اینجا به آن اشاره می کنیم از اتصال اینترنتی با سرعت بیشتر لذت ببرید. با ما همراه باشید.

 

 

اپرا مکس (Opera Max)

Opera Max بهترین گزینه برای کسانی است که قصد کنترل استبدادی (!) بر روی اتصال داده ی خود و همچنین به حداکثر رساندن سرعت مرور اینترنت را دارند. اگرچه این اپلیکیشن با تمرکز بر روی اتصال وای فای طراحی شده است اما بسیاری از قابلیت های موجود در آن برای شما تجربه ی خوبی از استفاده اینترنت 3G را نیز به ارمغان می آورد. اپرا مکس با استفاده از تکنولوژی منحصر به فرد خود به بررسی جریان داده ها و همچنین بهینه سازی و افزایش سرعت آن می پردازد.

 

نرم افزار اپرا مکس - Opera Max

 

اخیراً، اپرا به بهبود برنامه ی بهینه سازی دیتای خود پرداخته و مدعی شده که می تواند اتصال اینترنت را تا 23% بیشتر از حالت معمولی افزایش دهد. اگر می خواهید شیره ی اینترنت 3G خود را کشیده و از آن به بهترین نحو ممکن استفاده کنید کافیست همین الان اپلیکیشن Opera Max را بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب نمایید.

 

دانلود نرم افزار Opera Max از گوگل پلی

 

فیسبوک لایت (Facebook Lite)

 

فیسبوک، رک و پوست کنده، شیطان است. حداقل تا آنجایی که مربوط به مصرف داده ها می شود. و البته استفاده از باتری! منتقل شدن به اپلیکیشن Facebook Lite یک راه عالی برای کاهش مصرف بیش از حد هر دو مورد ذکر شده است. این نرم افزار در اصل برای کاربرانی طراحی شده است که به صورت عادی به شبکه ی اجتماعی فیسبوک دسترسی ندارند و از پهنای باند شبکه به نسبت پایینی برخوردار هستند.

 

نرم افزار فیسبوک لایت - Facebook Lite

 

اگر شما هم می خواهید از شر اپلیکیشن رسمی فیسبوک خلاص شوید و تا حد بسیار زیادی از مصرف دیتا و باتری صرفه جویی کنید همین الان آن را از روی گوشی خود پاک کرده و نرم افزار Facebook Lite را دریافت و نصب نمایید.

 

دانلود نرم افزار Facebook Lite از گوگل پلی

 

غیرفعال کردن تصاویر در مرورگر

برای تجربه ی سریعتر وب گردی، می توانید مرورگر خود در حالت متنی (Text Only Mode) قرار دهید. البته همه ی مروگرها از چنین قابلیتی بهره نمی برند اما بدون شک گزینه ای در بخش تنظیمات آنها وجود خواهد داشت که امکان غیرفعالسازی نمایش تصاویر را فراهم می کند.

ورود مرورگر به حالت متنی همانطور که از اسمش پیداست باعث می شود دیگر تصاویر سایت ها بارگیری و نمایش داده نشود. با این کار مصرف دیتای اینترنت تا حد بسیار زیادی پایین آمده و همچنین سرعت مرور صفحات نیز بسیار تقویت خواهد شد.

 

پیدا کردن یک مرورگر بهتر

کروم (Chrome) یک مرورگر عالی برای اکثر کاربران متوسط می باشد. این مرورگر می تواند با نسخه های پلتفرم های دیگر خود همگام سازی شده و برایتان تجربه ی مرور یکپارچه صفحات وب بر روی دستگاه های مختلف را فراهم آورد. با این حال، متاسفانه کروم به استفاده ی کم از مموری دستگاه شناخته نمی شود.

 

اپلیکیشن مرورگر اپرا برای اندروید - Opera

 

در نتیجه برای اینکه در مصرف رم گوشی هم صرفه جویی کرده و سرعت دستگاه را برای وب گردی کم نکرده باشیم، پیشنهاد ما استفاده از مرورگر Opera Max می باشد. با این اپلیکیشن می توانید به مدیریت و کنترل کامل داده های رد و بدل شده در دستگاه خود بپردازید و همچنین مشاهده کنید که کدام یک از برنامه ها بیشترین مصرف اینترنت را دارا می باشند. با این حال، اپلیکیشن دیگر این کمپانی به نام Opera Mini یک نسخه ی روان تر دیگر از مرورگر اصلی اپرا می باشد که آن را هم به شما پیشنهاد می کنیم. شما قادر خواهید بود هر دوی این نرم افزارها را بصورت رایگان از فروشگاه گوگل پلی دریافت نموده و بر روی موبایل یا تبلت اندرویدی خود نصب نمایید.

 

دانلود نرم افزار Opera Max از گوگل پلی

دانلود نرم افزار Opera Mini از گوگل پلی

 

پاک سازی حافظه پنهان (Cache)

اگر از روش های بالا استفاده کردید و هنوز هم با پایین بودن سرعت اینترنت 3G مواجه هستید احتمال این وجود دارد که مشکل از دستگاه شما باشد، نه از شبکه. خوشبختانه در نسخه های جدیدتر سیستم عامل اندروید امکانات بیشتری برای مدیریت مموری سیستم فراهم شده است که از کند شدن دستگاه جلوگیری می کند. یکی از بهترین راه ها برای تقویت سرعت دستگاه شما پاکسازی حافظه پنهان می باشد. هر اپلیکیشن از جمله مرورگرها فایل هایی را برای استفاده ی مجدد بر روی دستگاه اندرویدی شما ذخیره می کنند که باعث اشغال مقدار زیادی از حافظه می شوند. نمونه ی بارز این مورد را می توان در پیام رسان تلگرام مشاهده کرد و اگر مدتی با آن کار کرده باشید متوجه خواهید شد که سریعاً مموری گوشی شما پر می شود. با پاکسازی این فایل ها شما چیز خاصی را از دست نخواهید داد و این کار یکی از رایج ترین روش ها برای حل مشکلات مربوط به حافظه می باشد. بدین منظور به بخش Settings و سپس Applications رفته و برنامه ی موردنظر خود را انتخاب کنید. در صفحه ی باز شده بر روی دکمه ی Clear Cache ضربه بزنید.

 

How-to-speed-up-your-3G-connection---Clear-Cache

 

اگر مطمئن نیستید که کدام اپلیکیشن ها در حال مصرف زیاد حافظه هستند می توانید از برنامه هایی که بدین منظور طراحی شده استفاده کنید. یکی از اپلیکیشن های مناسب این کار App Cache Cleaner می باشد که پیشنهاد می کنیم حتماً برای تقویت مموری، آن را بر روی اسمارت فون خود نصب کنید.

 

دانلود نرم افزار App Cache Cleaner از گوگل پلی

 

حذف اپلیکیشن های سنگین و بی استفاده

یکی دیگر از مواردی که باعث کند شدن موبایل یا تبلت شما می شود و در سرعت اینترنت هم موثر است نرم افزارهای نصب شده بر روی دستگاه می باشند. بسیاری از برنامه ها بصورت پس زمینه بر روی سیستم در حال اجرا هستند و شما از آن بی خبر هستید. علاوه بر این ویجت ها نیز می توانند قاتلین حافظه و همچنین دیتای اینترنت به حساب بیایند. پیشنهاد می کنیم همین الان تمامی نرم افزارها و ویجت های غیرضروری را از روی اسمارت فون خود حذف کرده و تاثیر آن را مشاهده کنید.

 

حذف اپلیکیشن های اندروید

 

تغییر حالت شبکه

اگر مشکلات مربوط به حافظه ی گوشی را هم حل کردید اما باز هم احساس می کنید سرعت اینترنت دستگاه پایین است، این دیگر به شبکه مربوط خواهد بود. در اینگونه مواقع یکی از راحت ترین کارها این است که حالت برگزیده شبکه (Preferred Network Mode) را تغییر دهید. پیدا کردن این بخش در هر دستگاهی متفاوت است اما می توانید آن را در بخش تنظیمات و سپس قسمت های مربوط به شبکه (Mobile Network) بیابید.

 

تغییر حالت شبکه در اندروید

 

در این منو GSM به معنی اینترنت 2G و WCDMA به معنی 3G می باشد. حالت رایج پیش فرض، گزینه ی GSM/WCDMA/LTE auto می باشد که باعث می شود با توجه به موقعیت کنونی، دستگاه شما به بالاترین تکنولوژِی شبکه ی در دسترس متصل شود. اما در برخی مناطق ممکن است اتصال 4G از سرعت خوبی برخوردار نباشد در حالیکه 3G هنوز هم آنتن دهی قوی دارد. بنابراین می توانید با انتخاب گزینه ی GSM/WCDMA auto به دستگاه دستور دهید تا بصورت خودکار تنها اینترنت 2G یا 3G را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که اثر کردن این گزینه ها ممکن است چند ثانیه تا چند دقیقه ای زمان ببرد. پس به ترتیب آنها را انتخاب کرده و پس از مشاهده کردن سرعت هرکدام، گزینه ای را انتخاب کنید که با توجه به منطقه ی شما بالاترین بازدهی را دارد.


تگ ها :

نظرات




نماد