سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

اگرچه تبلیغات موجود در سایت ها می توانند در برخی مواقع مفید باشند و شما را با سایت ها یا محصولات جدیدی آشنا کنند اما بدون شک مشاهده ی تعداد زیاد آنها باعث آزار و ناراحتی اعصاب (!) خواهد شد. در گذشته اپلیکیشن های زیادی برای بلاک کردن آگهی ها در مرورگر فایرفاکس و گوگل کروم منتشر شده بود و کاربران زیادی را نیز به خود جذب کردند. اما از آنجایی که مدت زیادی از عرضه ی مرورگر مایکروسافت اج (Microsoft Edge) نمی گذرد روش های این کار محدودتر به نظر می رسد. خوشبختانه برای این مرورگر هم ترفندی را پیدا کرده ایم که می توانید در کمتر از یک دقیقه به مسدودسازی همیشگی تبلیغات مزاحم بپردازید. ادامه ی مطلب را از دست ندهید.

 

 

نرم افزاری که از آن کمک می گیریم HostsMan نام دارد و می توانید فایل نصبی آن را از این لینک دریافت نمایید. بعد از دانلود، آن را از حالت فشرده خارج کرده و تنها با چند کلیک شروع به نصب برنامه کنید. بعد از اتمام نصب، HostsMan را اجرا کرده و سپس بر روی Run as Administrator کلیک کنید.

 

نرم افزار HostsMan ویندوز

 

پس از اجرای کامل برنامه بر روی Manage Sources کلیک کرده و بعد از فعال کردن تیک گزینه ی MVPS Host ، بر روی Close کلیک کنید.

 

Block-Ads-in-Microsoft-Edge-2

 

بعد از آن بر روی Check for Updates کلیک کرده و به برنامه اجازه دهید تا به جستجوی آپدیت فایل های هاست بپردازد. سرانجام فایل هاستی MVPS نصب شده و دیگر به هیچ وجه در مرورگر مایکروسافت اج، تبلیغی را مشاهده نخواهید کرد.

 

Block-Ads-in-Microsoft-Edge-3

 

امیدوارم از این ترفند آسان و سریع، نهایت استفاده را برده باشید. در صورت نیاز به هرگونه ترفند یا آموزش دیگری می توانید آن را از طریق بخش نظرات یا صفحه ی درخواست آموزش با ما در میان بگذارید.

 


تگ ها :

نظرات




نماد