سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

بدون شک تبلیغات یکی از آزار دهنده ترین جنبه های اینترنت می باشند، حتی اگر این آگهی ها بر اساس الگوریتم هوشمند گوگل و با توجه به علایق شما شخصی سازی شده باشند! در گذشته راه های مختلف حذف تبلیغات و پاپ آپ را برایتان شرح داده بودیم اما اینبار قصد داریم منحصراً درباره تبلیغات گوگل صحبت کنیم. خوشبختانه گوگل یک قسمت تنظیمات را نیز برای آگهی های خود در نظر گرفته است تا کاربران قادر باشند در صورت عدم تمایل به مشاهده این تبلیغات، آنها را غیر فعال کرده یا دسته بندی هایشان را تغییر دهند. با ما همراه باشید تا بصورت کامل با نحوه این کار آشنا شوید.

 

 

اینبار قصد داریم درباره غیر فعال کردن این تبلیغات از طریق صفحه وب و در داخل مرورگر دسکتاپ صحبت کنیم. اما همین کار را می توان در داخل مرورگر اندروید نیز انجام داد. البته برای اندروید یک راه ساده تر هم وجود دارد که در پست های بعدی سایت ترفندها، به شرح آن خواهیم پرداخت.

خُب، اول از همه نیاز است که به صفحه حساب من گوگل وارد شوید. اگر از قبل وارد اکانت خود شده بودید که مستقیماً به این بخش دسترسی خواهید داشت در غیر اینصورت نیاز است تا اطلاعات اکانت گوگل خود را وارد نمایید.

 

 

در وسط صفحه گزینه ای به نام Ads Settings را مشاهده خواهید کرد. بر روی آن کلیک کنید تا وارد قسمت تنظیمات آگهی ها شوید.

 

 

برای ورود به قسمت اصلی این تنظیمات نیاز است بر روی لینک Manage Ads Settings کلیک کنید.

 

 

در این صفحه اطلاعات کاملی درباره تبلیغات گوگل و مدیریت آنها نمایش داده می شود. برای مثال می توانید مطالعه کنید که بعد از غیر فعالسازی این تبلیغات، چه اتفاقی رخ می دهد. اما برای غیر فعال کردن یا انتخاب دسته بندی تبلیغات نیاز است بر روی دکمه روشن (ON) در گوشه بالا سمت راست صفحه کلیک کنید.

 

 

باز هم شرایط و عواقب این کار برایتان نمایش داده می شود و کافیست بر روی دکمه Turn off کلیک کنید.

 

 

گوگل باز هم دست بردار نیست و بعد از خاموش کردن قابلیت تبلیغات هم به توضیحات بیشتری می پردازد. کافیست روی Got it کلیک نمایید.

 

 

یک کار اضافه بر سازمانی که می توانید انجام دهید نصب افزونه DoubleClick opt out بر روی مرورگر گوگل کروم، فایرفاکس یا اینترنت اکسپلورر می باشد. این افزونه شما را از شر کوکی های دوبل کلیک که برای آگهی های گوگل استفاده می شود خلاص خواهد کرد. شما می توانید افزونه مربوطه را از این لینک یا با استفاده از لینکی که در صفحه Ads Personalization حساب گوگل شما موجود است، دریافت و نصب نمایید.

 

 

شما همچنین می توانید در داخل بخش Your topics به انتخاب دسته بندی های موردنظر جهت تبلیغات گوگل بپردازید. برای مثال شاید علاقه داشته باشید تا آگهی های مربوط به ورزش را مشاهده کنید اما خیلی موارد دیگر را نه! همچنین توجه داشته باشید که ممکن است موضوعاتی که در حساب من و تصویر زیر مشاهده می کنید با حساب شما متفاوت باشد.

 

 

امیدوارم که از این ترفند بسیاری کاربردی نهایت استفاده را برده باشید و همچنین مطلب بعدی ما درباره ترفند غیر فعال سازی تبلیغات گوگل در دستگاه های اندرویدی را از دست ندهید.


تگ ها :

نظرات




نماد