سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

باکس جستجو در سمت راست نوار آدرس موزیلا فایرفاکس به شما اجازه می دهد که بدون نیاز به باز کرن وبسایت جستجوگر موردنظر خود، سریعاً به سرچ در فضای وب بپردازید. این باکس هم اکنون بصورت پیش فرض بر روی موتور جستجوی یاهو تنظیم شده است اما خوشبختانه شما می توانید به راحتی آن را تغییر دهید. از آنجایی که اکثر کاربران از جستجوگر گوگل استفاده می کنند، ما نیز در این آموزش قصد داریم موتور جستجوی پیش فرض فایرفاکس را به گوگل تغییر دهیم. با ما همراه باشید تا شما را بصورت کامل با نحوه این کار آشنا کنیم.

 

 

همانطور که در تصویر زیر مشخص است، در حالت عادی جستجوهایی که از طریق این باکس انجام می دهید بر روی موتور جستجوی یاهو اعمال خواهند شد.

 

 

جهت تغییر این جستجوگر پیش فرض در ابتدا بر روی علامت ذره بین در سمت چپ این باکس کلیک کنید.

 

 

بر روی دکمه ی Change Search Settings در پایین پاپ آپی که ظاهر می شود کلیک نمایید.

 

 

بخش تنظیمات جستجو در یک تب جدید باز خواهد شد. در زیر قسمت Default Search Engine بر روی منوی کشویی کلیک کرده و گزینه Google (یا هر جستجوگر موردنظر دیگری) را انتخاب نمایید.

 

 

بر روی علامت ضربدر در کنار تب تنظیمات کلیک کرده یا دکمه ترکیبی Ctrl+W را فشار دهید تا تب مربوطه بسته شود.

 

 

هم اکنون وقتیکه دوباره بر روی علامت جستجوگر در باکس مربوطه کلیک کنید مشاهده خواهید کرد که موتور جستجوگر به گزینه ی مورد نظر ما تغییر پیدا کرده است.

 

 

از این پس سرچ باکس و نوار آدرس مرورگر فایرفاکس دقیقاً با همان جستجوگری کار خواهد کرد که شما دوست دارید. امیدوارم که از این ترفند ساده اما کاربردی، لذت برده باشید.


تگ ها :

نظرات




نماد