سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

سرویس قدرتمند جیمیل از راه کارهای مختلفی برای حفظ ایمیل های با اهمیت شما استفاده می کند. شما می توانید با استفاده از عنوان گذاری، پوشه بندی یا ستاره دهی به ایمیل های خود مطمئن شوید که هیچگاه آنها را از دست نمی دهید و در صورت لزوم نیز سریعاً پیدایشان کنید. البته جستجوگر جیمیل نیز یکی از قدرتمندترین ابزارها برای یافتن ایمیل های موردنظر خود می باشد. اما به هر دلیلی همچون فراموش کردن عنوان یا متن ایمیل ممکن است این صحنه پیش بیاید که قادر به پیدا کردن ایمیل مربوطه حتی از طریق موتور جستجو نیز نباشید. همانطور که واضح است هر ایمیل دارای یک شناسه مخصوص به خود است که آن را از سایر پیام ها متمایز می کند. در ظاهر شما فرستنده، عنوان و محتویات را مشاهده می کنید اما در واقع آن چیزی نیست جز یک مسیج آیدی یکتا که محتویات مربوطه را به دنبال دارد. حال می توانید با پیدا کردن و نگه داشتن آیدی مربوط به پیام موردنظر خود مطمئن شوید که هیچگاه ایمیل را از دست نداده و همواره قادر به باز کردن و مشاهده ی آن باشید. با ما همراه باشید تا شما را با نحوه ی این کار آشنا کنیم.

 

 

اول از هر چیزی باید توجه داشته باشید که برای اجرا کردن این ترفند نیاز به استفاده از مرورگر محبوب گوگل کروم خواهیم داشت. بنابراین اگر مرورگر کروم بر روی سیستم شما نصب نیست سریعاً به سراغ دانلود و نصب رایگان آن از سایت های معتبر بپردازید.

حال نوبت می رسد به نصب افزونه ای که ما را قادر به پیدا کردن مسیج آیدی در جیمیل می سازد. این افزونه ی کروم Gmail Message ID Finder نام دارد و می توانید آن را به صورت رایگان از فروشگاه گوگل کروم دریافت و نصب کنید.

بعد از نصب و اجرای افزونه ی مربوطه کافیست جیمیل را باز کرده و به سراغ پیام موردنظر خود بروید. در کنار دکمه ی Reply بر روی شکل فلش پایین کلیک کنید. مشاهده می کنید در آخر این منو گزینه ی جدیدی به نام Copy message ID اضافه شده است که کار افزونه ی نصب شده می باشد. بر روی آن کلیک نمایید.

 

 

آیدی مربوط به پیام شما در کلیپ بورد سیستم کپی شده است و می توانید آن را در داخل هر محیط ویرایش متن، پیست کنید. در تصویر زیر نمونه ای از این مسیج آیدی ها را مشاهده می کنید :

 

 

بدون شک آیدی ها مستقیم ترین و شفاف ترین راه برای دسترسی به یک پیام می باشند. برای دسترسی به این پیام در جیمیل کافیست آیدی آن را در نوار جستجوی جیمیل کپی کرده و مشاهده می کنید در سریعترین زمان ممکن پیام پیدا و نمایش داده می شود. امیدوارم از این ترفند لذت برده باشید.


تگ ها :

نظرات




نماد