سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

شاید در حال حاضر به همان آینده ای نزدیک می شویم که همواره در فیلم ها و داستان ها تخیل می کردیم اما راستش هنوز هم مشکل ارسال فایل های سنگین از طریق اینترنت بر سر جای خود باقیست. بدون شک ایمیل ها بدترین انتخاب ممکن برای ارسال فایل هایی با حجم بالاتر از 1 گیگابایت هستند و استفاده از سرویس های ابری همچون دراپ باکس و گوگل درایو نیز به دلیل فضای محدود، لزوم مدیریت مجوزها و امکان دسترسی سرویس های جانبی به لینک های ساخته شده و برخی مسائل مختلف دیگر چندان خوشایند نخواهد بود. فایرفاکس سِند (Firefox Send) آخرین تجربه ی کمپانی موزیلا است که برای حل این مشکل طراحی گردیده و با استفاده از آن می توان فایل هایی تا حجم 2 گیگابایت را از طریق رابط کاربری تحت وب آپلود و سپس ارسال کرد. علاوه بر راحتی و امنیت بالای این سرویس باید بدین مسئله توجه داشت که فایل هایی ارسالی شما تنها یکبار قابل استفاده خواهند بود. یعنی فایل مربوطه پس از یکبار دانلود از طریق لینک خود، برای همیشه از سرورهای موزیلا حذف خواهد شد. سرویسی شبیه به اسنپ چت، اما اینبار برای فایل ها! با ما همراه باشید تا شما را با نحوه ی استفاده از فایرفاکس سند آشنا کنیم.

 

 

اول از هر چیز توجه داشته باشید از آنجایی که این سرویس اوایل کار خود را به سر می برد ممکن است تنها گاهی با خطا مواجه شوید یا اینکه پردازش آپلود برخی فایل های خاص با تاخیر مواجه شود اما جای هیچ نگرانی نیست و در اکثر مواقع همه چیز به خوبی صورت می گیرد.

شروع کار بسیار راحت خواهد بود. مطمئن شوید که مرورگر فایرفاکس یا کروم شما به آخرین نسخه آپدیت باشد و سپس به وبسایت send.firefox.com وارد شوید.

 

 

برای انتخاب فایل موردنظر دو راه در پیش خواهید داشت: نخست کلیک بر روی دکمه ی آبی رنگ و سپس انتخاب فایل یا اینکه به صورت مستقیم فایل خود را به درون صفحه کشیده و رها کنید.

 

 

حال منتظر بمانید تا فایل شما تایید و سپس رمزگذاری شود. بعد از آن فرآیند آپلود فایل بر روی سرورهای موزیلا آغاز می شود و نیاز است تا اتمام آن صبر نمایید.

 

 

توجه داشته باشید که سرعت پردازش های بالا به سرعت اینترنت شما بستگی دارد. بعد از تکمیل آپلود، لینک ساخته شده برای فایل تان را بر روی صفحه مشاهده خواهید کرد. با کلیک روی دکمه ی Copy to clipboard لینک آن کپی خواهد شد.

 

 

هم اکنون می توانید لینک کپی شده را با دوستی که قصد دارید فایل را دریافت کند به اشتراک بگذارید. توجه داشته باشید که فایل شما تنها یکبار می تواند دانلود شود پس از به اشتراک گذاری لینک دانلود با چندین نفر خودداری کنید.

 

 

در تست های صورت گرفته توسط خود مشاهده کردیم که دانلود فایل ها بر روی مرورگر فایرفاکس بهتر صورت می گیرد اما در مرورگر کروم هم همه چیز بدون اشکال خواهد بود.

 

 

بعد از اتمام دانلود، لینک دانلود از بین رفته و فایل شما نیز برای همیشه از روی سرورهای موزیلا حذف خواهد شد. با این کار هم فضای موزیلا آزاد خواهد شد و هم اینکه شما دیگر نگران امنیت و حریم خصوصی خود نخواهید بود.

 

 

ممکن است این یک تجربه ی فوق العاده برای شما به حساب نیاید اما جالب و در اکثر مواقع کاربردی به نظر می رسد. امیدوارم از این آموزش لذت برده باشید.


تگ ها :

نظرات




نماد