سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

هدف از صحبت با مشتریان، افزایش آگاهی و بینش شما نسبت به طرز فکر آنهاست و صرفا صحبت با آنها موجب رسیدن به این هدف نمی‌شود؛ بلکه گوش کردن به صحبت‌های مشتری است که شما را به این هدف می‌رساند. شاید فرق بین افرادی که “با مشتری حرف می‌زنند” و افرادی که “همه چیز محصول یا خدمت مورد نظر را به مشتری معرفی می‌کنند” محسوس و قابل لمس نباشد، ولی این تفاوت یک مفهوم خیلی گسترده و مهم را پشت سر خودش دارد، نکته اینجاست که: معرفی محصولات به مشتریان به معنی “Customer Development” نیست، بلکه “بازاریابی و Marketing” است، در حقیقت “Customer Development” گوش دادن به مشتریان هست که بتوانیم آنها را بهتر درک کنیم و به نیازهای آنها پاسخ دقیق و روشنی بدهیم.

زمانی که شما در حال صحبت هستید، درواقع گوش نمی‌دهید


اگر گفتگو و مکالمه ی شما تنها به هدف انتقال پیامتان در جریان باشد، در حقیقت شما گوش دادن به صحبت‌های طرف مقابل خود را متوقف کرده‌اید، از طرفی زمانی هم که در شرکت خود گوش دادن به صحبت‌های مشتری را متوقف بکنید، شرکت شما شروع به غرق شدن می‌کند!


گوش دادن به صحبت های طرف مقابل با دهان بسته 

بهتر است وقتی با مشتری هایمان صحبت میکنیم، خودمان را به این چالش دعوت کنیم که تا آنجا که ممکن است کم صحبت کنیم تا بتوانیم تا آنجا که امکان دارد گوش دهیم، این موضوع حتی میتواند به این شکل انجام شود که در قرارهای ملاقات با مشتریان عنوان جلسه را به جای “صحبت کردن با آقای …” به “گوش کردن به آقای …” تغییر دهیم، شاید قدم خیلی کوچک و تغییر جزیی محسوب شود، اما به خوبی بر روی موضوعی که در جلسه باید بر روی آن تمرکز کنیم تاکید میکند.

در راستای درک و دانستن اینکه “چرا مشتری یک محصول را خریداری میکند” ما نیاز داریم که بشنویم آنها به چه صورت موارد را به هم مرتبط میدانند، چه اشکالی برای آنها در ذهن خود متصور هستند، چطور به نیازها و چالش های خود اهمیت میدهند، الویت بندی این نیازها به چه صورت است و با چه ترتیب و توالی این موارد را یادآور می شوند.در یک کلمه می توان اینطور گفت: دانستن ارتباطی که آنها بین پارامترهای مختلف ایجاد میکنند که ما حتی در موردشان فکر هم نمیکردیم.

یکی از نکات تاثیرگذار و کاربردی این است که خیلی با دقت به “کلماتی” که مشتریان برای شرح وضعییت خود به کار میبرند گوش دهیم، نتیجه ی این کار این است که میتوان با به کار بردن همین کلمات در مواجه با مشتریان مشابه، نتیجه ی مطلوبتری گرفت و ارتباط بهتری با مشتریان برقرار کرد.

اما نتیجه ی مهمتر و اصلی این است که با انجام این کار میتوان از وسوسه ی اینکه افکار خودمان را به مشتریان تزریق کنیم، جلوگیری کرد، موضوعی که در حین صحبت با مشتری همیشه در حال اتفاق افتادن است و ما متوجه آن نیستیم و همیشه نیز بعد از صحبت با مشتری حس خوبی در آنها ایجاد نمی کند.

هدف از صحبت با مشتری این است که طرز فکر خودمان را عوض کنیم و نه طرز فکر آنها را


این موضوع بیانگر این نیست که یک کلمه هم حرف نزنیم و صرفا گوش دهیم، بلکه به این معنی است که از قالب کارفرما بیرون بیاییم تا مشتریان را در شرایطی آسان تر و با آرامش خاطر بیشتری قرار دهیم.

هوشمندانه عمل کنید و یک موضوع را هرگز فراموش نکنید:

نقش یک روانپزشک را بازی کنید نه یک سیاستمدار


به آنها آزادی دهید تا حرکت کنند، مشتریان به سمت و سویی شما را خواهند برد که به آنها قبل از این فکر هم نمی کردید، دنبال روی آنها باشید، مشتریان راه رسیدن به موفقیت را به شما نشان میدهند.

فراموش نکنید که یک سازمان، مشتریان داخلی و خارجی دارد، نکات مذکور را میتوان برای هر دو دسته ی مشتریان داخلی(کارمندان شرکت) و مشتریان خارجی دانست.


تگ ها : گوش دادن یا حرف زدن، مساله این است! گوش دادن با شنیدن تفاوت دارد شنیدن .گوش دادن.گوش کردن تفاوت میان شنیدن و گوش دادن را بشناسید! اینک، برکه ای کهن: بایگانی‌ها تفاوت گوش دادن با شنیدن کجا حرف بزنیم کجا گوش کنیم چند نکته در مورد مهارت گوش دادن فعال و موثر (قسمت اول) توانایی گوش دادن میتواند تفاوت مهمی در عملکرد مدیران ارشد ایجاد کند اما گوش دادن به حرف همسر چه رازی دارد؟ چگونه به حرف همسرمان خوب گوش دهیم؟ چگونه با مردان صحبت کنیم تا به حرف هایمان گوش دهند؟ چگونه صحبت کنیم تا دیگران شنونده بهتری برایمان باشند؟ شیوه صحیح صحبت کردن با مردان علت حرف زدن کودکان در خواب و درمان آن چگونه مطلبی را خوب گوش دهیم گوش دادن موثر چگونه به حرف بچه ها گوش دهیم؟ رعایت این نکات شما را خوش صحبت می کند [PDF]خوب گوش دادن مهم ترین مهارت تقویت مهارت گوش دادن؛ ۱۰ اصلی که شما را تبدیل به شنونده سراپا گوش انیل ست: چگونه مغز شما واقعیتی که هشیارانه تجربه می کنید را توهم می چگونه با فرزندان نوجوان صمیمی شوید؟ چرا بچه ها به حرف بزرگترها گوش نمی‌دهند؟ ۱۵ راز افرادی که متقاعد کردن دیگران را خوب بلدند روش شنیداری لطفا در اتوبوس، تاکسی، مترو یا در جمع های عمومی گوشهای خود را بگیرید جام نیوز هنر گوش دادن [PDF]ارتباطات اثربخش با این نکات بهترین نوع مدیریت را داشته باشید Ravanpajoh [PDF]۶ ﮔﻮﺵ ﺩﺍﺩﻥ ۱ ﺍﺻﻮﻝ ﻭ ﻣﺒﺎﻧﯽ ۱۰ ﻣﺮﺍﺣﻞ ﮐﻠﻴﺪﯼ ﻫﻔﺖ ﮔﺎﻧﻪ ۷ ﮔ راه کاری برای تسلط در حرف زدن به زبان انگلیسی مهم نیست چه به زبان می‌آید؛ مهم است چه به گوش می‌رسد چیزهائی که روزه را باطل می کند چگونه از حرف زدن کودکان در خواب جلوگیری کنم؟ چگونه خوب حرف بزنیم / چگونه با سیاست حرف بزنیم مدرسه کارآفرینی اجتماعی پرتو چگونه فعالانه گوش دهیم؟ چگونه اشتباهات همسرم را به او بگویم؟ علت حرف زدن کودکان در خواب و درمان آن / مجله / ocrxf ۷ روش موثر برای کنترل استرس در کودکان پاسخ به سؤالات شرعی مخاطبان درباره مسائل تحصیلی حرف زدن اما عمل نکردن دیکشنری انگلیسی به فارسی گوش دان یک هنر است. تسلط داشتن به آن شما را به یک رهبر خوب تبدیل جام جم سرا چرا از شنیدن صدای ضبط شده خود متنفریم؟ چرا از صدای خودمان خوشمان نمی‌آید؟ چگونه مهارت‌های شنیداری کارمندان را بهبود ببخشیم؟ حرف زدن آسان است اما عمل کردن دشوار احکام غيبت کردن چطور با یک خانم صحبت کنیم؟ ایران اسلامی [PDF]فـهمیدن افـرسدگی Tcuir.xyz 30 طرز حرف زدن با دختر چگونه کلاس درس را اداره کنیم سه موقعیتی که بهتر است در آن‌ها کمتر حرف بزنید و بیشتر گوش کنید خوب گوش دادن یک مهارت است گوش‌دادن؛ پایه ارتباط مؤثر با دیگران گوش دادن ، حرف زدن ;بهترين ايجاد ارتباط با نوجوان چرا باید مهارت گوش دادن را افزایش دهیم؟ ۱۹ توصیه مهم بعد از عمل جراحی بینی کلیات – قایم باشک سکوت در فلسفه به چه معنی است؟ برای پیشرفت کردن گوش بدهید مولفه I از امیرکبیر تا شیخ شجاع . (ناتوانی تاریخی در مشكل خواب [PDF]Everyday learning for numeracy پایگاه خبری رتبه آنلاین علت صدا دادن فک هنگام غذا خوردن چیست؟ [PDF]معلومات در باره مشاور آموزشی Searches related to گوش دادن یا حرف زدن، مساله این است!

نظرات




نماد