سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

اگر شما یک نمایش‌دهنده تبلیغات هستید، راه‌ها و کانال‌های مختلفی برای افزایش ترافیک وب‌سایت و همچنین افزایش بازدید از آن وجود دارد، که من در ارائه خودم در هشتمین جشنوراه وب ایران ذکر کردم و حال می‌خواهم آنها را در قالب یک مقاله بیان کنم:

سئو

یکی از موضوعات بسیار مهم در افزایش بازدید وب‌سایت‌ها، بحث سئو و بهینه سازی سایت (Search Engine Optimization) است. ما سایت های زیادی را می‌شناسیم که محتوای مناسب و با کیفیتی تولید می‌کنند، اما در نتایج جستجو هیچ اثری از آنها دیده نمی‌شود. از طرفی وبسایت‌هایی را هم می‌شناسیم که محتوای زرد تولید می‌کنند، ولی از نتایج خوبی برخوردارند. سئو تنها کانالی هست که شما می‌توانید بدون هیچگونه هزینه، ترافیک بشدت زیاد و با کیفیت روی وب‌سایت خود ایجاد کنید.

توجه داشته باشید، زمانی که قصد کار کردن روی این کانال را دارید، به فکر دور زدن روش‌هایی که گوگل اعلام کرده نباشید و تمرکز خودتان را روی سئو وب‌سایت و کیفیت محتوای‌تان قرار بدهید.

 

ایمیل روزانه

حتی از بی‌حوصلگی و کمبود وقت کاربران هم استفاده کنید. خیلی از افراد هستند که به وبسایت شما سر میزنن ولی به دلیل کمبود وقت و یا حتی بی‌حوصلگی شاید دیگه به وبسایت شما برنگردند. شما می‌توانید با استفاده از روش های مختلف ایمیل، این کاربران را بگیرید و خوراک خبریشان را بصورت روزانه داخل inbox ایمیل آنها تحویل بدهید. به این شکل هم کاربر به محتوای مورد نظر خود می‌رسد و هم شما با قرار دادن یک  call to action می‌توانید کاربر را روی وب‌سایت خود برگردانید.

 

شبکه های اجتماعی

دوست داشتنی‌ترین کانال می‌تواند حساب‌های کاربری شما در شبکه‌های اجتماعی مختلف باشد. فرض کنید که پست شما در میان پست‌های دوستان یک فرد دیده شود، همین باعث می‌شود که یک حس اعتماد بین شما و آن کاربر بوجود آید. همین مورد می‌تواند برای کانال تلگرام شما بوجود آید و از این طریق ترافیک بسیار خوبی را روی وبسایت شما ایجاد شود. این کانال را از دست ندهید لطفا 

 

تولید محتوای با ارزش

اینکه وب‌سایت شما در چه زمینه‌ای فعالیت می‌کند، در واقع بستگی به محتوایی که شما تولید می‌کنید دارد. پس اگر محتوای شما در زمینه‌ای تخصصی باشد، قطعا می‌تواند در درآمد شما تاثیر مثبت ایجاد کند. تولید محتوای تخصصی به شما این امکان را می‌دهد که بعد از مدتی مرجع اون بخش شده و ترافیک مفیدی برای شما ایجاد شود. نکته مهم‌تر این است که اگر کاربری به وب‌سایت شما وارد شود و مطلب تخصصی بخواند و این حس در او ایجاد شود که از وب‌سایت شما چیزی یاد گرفته، مطمئن باشید که دوباره به وبسایت شما برمی‌گردد و کاربر ثابت شما خواهدشد.

 

طراحی کاربردی

یکی از موثرترین عوامل جذب ترافیک مطمئنن می‌تواند طراحی با کیفیت باشد. به نظر من اولین برخورد کاربر با وب‌سایت شما زمانی است که طراحی وب‌سایت رو می‌بیند. فارغ از محتوای خوب اگر طراحی شما کاربردی باشد و کاربر بتواند با آن ارتباط برقرار کند باعث می‌شود اتفاق‌های خوبی برای شما بیافتد.

کاربر وارد وب‌سایت می‌شود، ارتباط برقرار می‌شود؛ در وهله اول باعث می‌شود bounce rate (نرخ پرش کاربر) کاهش پیدا کند. وقتی این اتفاق بیافتد time on site (زمان ماندن کاربر روی وب‌سایت) بالا می‌رود که بعد از این page view (بازدید صفحه) شما افزایش پیدا می‌کند و در نهایت نتایج شما در جستجو بهتر و بهتر می‌شود و شما ترافیک بیشتری را روی وبسایت‌تون خواهید داشت.

 

واکنشگرا بودن سایت

همه ما این روزا از گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنیم و از نقشی که این گوشی‌ها در زندگیمان دارند باخبریم. به گزارش سایت‌های مختلف حدودا ۶۰ درصد از ترافیک روزانه آنها از طریق نسخه واکنش‌گرای سایت هستند. این یک نوع هشدار است برای سایت‌هایی که نسحه واکنشگرا ندارند و تعداد زیادی از ترافیک روزانه خود را از دست می‌دهند.


تگ ها : ۶ مورد که روی ترافیک وب‌سایت شما تاثیر چشمگیری دارند 12 تکنیک افزایش ترافیک سایت از گوگل 6 گام برای کاهش هزینه‌های جذب مشتری و وابستگی به گوگل ادوردز 3 نکته در مورد بهینه سازی و سئو سایت برای تازه کارها 4 راه برای ایجاد اثر مثبت بر روی سئو با استفاده از دامین سایت 6 نکته طلایی جهت بهبود سئو سایت و بازاریابی آنچه واقعا در سال 2017 در سئو وبسایت مهم است چگونه ترافیک بازدیدکنندگان سایت خود را افزایش دهیم؟ چرا با وجود رنکینگ بالا در نتایج گوگل ،ترافیک وب سایت زیاد نیست؟ سئو ویدئو: ۱۱ نکته که به شما در ارتقای رتبه‌بندی موتورهای جستجو کمک روش های افزایش ترافیک سایت بهینه سازی سایت 6 دلیلی که کاربران وبلاگ شما را نمی‌خوانند 10 روش مؤثر برای افزایش رتبه‌ی سایت در موتورهای جستجو ۶ راهکار عملی برای افزایش ترافیک وب سایت افزایش آمار بازدید سایت ، افزایش رنک سایت ، افزایش ترافیک سایت ۱۰ مزیت پست مهمان – تسکولو جلسه پنجم دیجیتال مارکتینگ SEO و ASO بهینه‌ سازی وب‌ سایت برای کاربر 25 راهکار و ترفندجهت افزایش ترافیک وب سایت کاهش ترافیک وبسایت ، دلیل افت ترافیک وبسایت شما چیست و برای راهنمای جامع از به روز رسانی الگوریتم های سئو گوگل (بخش2) 5 اشتباه رایج و مهم در سئو – HiSupport ۲۰ حقیقت شگفت انگیز در مورد بازارایابی شبکه های اجتماعی معمول شما چرا باید وب سایت داشته باشیم ؟ طراحی وب سایت وب گستران پارسیان آپدیت جدید گوگل و نقش توضیحات متا طولانی تر در سئو ۶ دلیل برای شروع تبلیغ با گوگل ادوردز ۱۹ نکته‌ برای افزایش فروش از طریق سایت — آکادمی ای‌نتورک سئو سایت به روش سئو کلاه سفید بایگانی‌ها مقالات سئو تکنولوژِی وب چگونه سرعت صفحه و ترافیک وب‌سایت‌مان را بهبود دهیم؟ بهترین راه های تبلیغات رایگان برای حفظ کاربر در سایت چه اقداماتی باید انجام شود؟ آموزش کامل ساخت لینک داخلی در وب سایت ۸ نکته مهم برای شروع و گسترش کسب و کار آنلاین رتبه‌بندی گوگل چگونه کار می‌کند؟ وبلاگ طراحی سایت و وب سایت آوادیس هر آنچه که باید درباره ی سئو سایت در سال 2017 بدانید! مدیریت وب سایت چگونه آمار بازدید سایت خود را افزایش دهیم؟ وبلاگ دیجیتال مارکتینگ از نظر لغوی چیست؟ بایگانی‌ها دیجیتال مارکتینگ نحوه انتخاب نام دامنه برای سئو بهتر وبسایت بهترین راه های تبلیغات رایگان را در این مقاله کامل بخوانید و بیاموزید. افزایش فروش چشمگیر در کانال های تلگرام ۱۰ قانون مهم در بازاریابی شبکه های اجتماعی که هر کسب و کاری باید بداند چگونه طراح وب سایت شویم؟ کریدور نقش و اهمیت بهینه سازی سایت در کسب و کارها شش راه‌حل ساده برای هدایت ترافیک هدفمند به سمت وب‌سایت خودتان گوگل رتبه الکسا وبسایت و نحوه سنجش آن از زبان مدیران الکسا چگونه یک وبسایت بسازیم؟ شش راهنمایی برای بازاریابی از طریق پست الکترونیکی آیا سایت شما رنکینگ بالایی دارد و نمی دانید ترافیک وب سایت تان چه می الگوریتم های گوگل چگونه از مصرف حجم اینترنت جلوگیری کنیم؟ 6 شیوه منسوخ شده در طراحی سایت ۶ استراتژی بازاریابی آنلاین که هر کارآفرینی به آنها نیاز دارد پرسشهای رایج چگونه مشتریان بیشتری به وبسایت خود جذب کنیم؟ تصمیم گیری (1): چیزهایی در مورد فرایند اتخاذ تصمیم [PDF]داده برای داده نگاری : آنچه که باید بدانــیم! ۱۰ مزیت پوشش رسانه ای برای برندها و کسب‌وکارها بایگانی‌ها بازاریابی دیجیتالی سئو Archives

نظرات




نماد