سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

در این مطلب سراغ یک صفحه فرود دیگر می‌رویم که روی آن با افزودن چند مورد، اتفاقات جالبی رخ داده است. این صفحه فرود به یک کسب‌وکار اینترنتی تعلق دارد که به مخاطبان خود این امکان را می‌دهد تا بتوانند به کمک یک سری حامی مالی و پول قرض کردن از آنها، به اهداف خود برسند. این افراد می‌توانند صاحبان کسب‌وکارهای نوپا و افراد دانشجو باشند. در ادامه کمی وارد جزییات کمپین کیوا می‌شویم که چه اتفاقاتی برای صفحه فرود آن رخ داده‌است:

 

– چالش: چالش این کمپانی، این بود که بتواند تعداد حامیان مالی را افزایش دهد. ولی یک سوال اصلی بوجود می‌آمد؛ که چگونه کیوا باید افراد را متقاعد می‌کرد که به تیم آنها اعتماد کنند و پول قرض دهند.

 

– راهکار: کیوا با توجه به اینکه اطلاعات مختصر و مفید، نمی‌توانند افراد را متقاعد کند که حامی مالی شوند، تصمیم گرفت که با تست یک صفحه فرود اطلاعات محور در برابر نسخه اولیه آن، حامیان را تحت تاثیر قرار دهد.

اگر به دو نمونه پایین توجه کنید، متوجه می‌شوید که کیوا سه عنصر را به صفحه فرود خود اضافه کرده است که به شدت روی موفقیت این صفحه فرود تاثیر گذاشته‌اند.

1c1

نمونه اول

2c1

نمونه دوم

  1. آوردن FAQ یا همان پاسخ به سوالاتی که بیشتر پرسیده شده‌اند.
  2. مطالبی که به صورت گزارش‌های مطبوعاتی در رسانه‌های معتبر منتشر شده‌اند که مشخصا حس اعتماد را افزایش می‌دهند.
  3. اضافه کردن آمار و ارقامی به این صفحه فرود، نشان می‌دهد که سرویس آنها معتبر است و مدتی فعال بوده و حامیان می‌توانند به آسودگی اعتماد کنند.

نتایج: اضافه شدن اطلاعات مذکور در پایین نسخه اول صفحه فرود باعث شد که تعداد حامیان، حدود ۱۱.۵% افزایش پیدا کند که مقدار بسیار قابل توجهی به حساب می‌آید و در انتها، به خاطر این A/B تست، کمپین موفق شده‌است.

 

*شما اگر جای کیوا بودید چه تصمیمی برای طراحی صفحه فرود خود می‌گرفتید؟ البته با توجه به اینکه مخاطب ایرانی به خواندن مطالب علاقه نشان نمی‌دهد!


تگ ها : تاثیر ۳ عنصر مهم موفقیت در طراحی صفحه فرود (A/B Test) همیشه هم عکس در صفحه فرود جواب نمی‌دهد (A/B Test) طراحی صفحه فرود ۶ دلیل موفقیت صفحه فرود کمپین تبلیغاتی آوانک تاثیر مثبت صفحه فرود در بازاریابی اینترنتی اصول اولیه طراحی صفحه فرود مؤثر چیست؟ اصول مهمی که در طراحی صفحه فرود خود باید رعایت کنید – مرکز سئو و تست A/B چیست و چه کمکی به استارتاپ ها میکند؟ تست A/B چیست و چرا برای کسب و کارهای بزرگ الزامی است تست a/b و تاثیر آن بر روی سئو چگونه یک برنامه‌ریزی منسجم برای تست A/B داشته باشیم تا به نتیجه صفحه فرود جذاب بسازیم (استخوان بندی یک صفحه فرود استاندارد) [PDF]سازی به روش های کوچک بهینه کتاب A/B Test چک لیست اجرای کمپین‌های تبلیغات کلیکی — آکادمی ای‌نتورک صفحه‌ی فرود یا لندینگ پیج چیست و چگونه یک لندینگ پیج کاربردی رازهای موفقیت بازاریابی ایمیلی برای برنامه بازاریابی شما واژه‌نامه دیجیتال مارکتینگ رازهای موفقیت بازاریابی ایمیلی چگونه یک برنامه ریزی قوی برای انجام تست A/B بسازیم که نتایج 9 مورد تاثیر گذار روی نرخ تبدیل ایمیل ها در ایمیل مارکتینگ روانشناسی رنگها برای تبادل بیشتر درسایت راهنمای انجام تست A/B و کاربرد پذیری تصویربرداری پزشکی [PDF]IDEO : طراحی خدمات شرکت چک لیست چه چیزهایی را در صفحه فرود باید مورد آزمایش قرار دهیم؟ عناصر جانبی یک صفحه فرود مناسب راهنمای بهینه سازی نرخ تبدیل و افزایش فروش به زبان ساده بهینه سازی سایت مقالات و آموزش ها طراحی سایت با php [PDF]بررسی تاثیر گرایش به کارآفرینی و دو سوتوانی بایگانی‌ها دسته‌بندی نشده [PDF]جهت‌گیری‌های برنامه درسی استادان: نقش جنسیت، مرتبه علمی و نحوه ارائه بررسی رابطه‌ی دینداری با موفقیت کارآفرینان ایرانی بررسی تأثیر هر یک از مؤلفه‌های سازگاری بر انسجام خانوادة اقوام شهر همدان منظور از تست AB چیست؟ فازهای هک رشد طراحی فروشگاه اینترنتی کاربرد نظریه‌های پذیرش فناوری در ارزیابی فناوریهای اطلاعاتی کتابخانه‌ها ایرنا یک رویکرد ساده 3 مرحله‌ای برای تبلیغ موفق در رسانه های اجتماعی (بخش دیجیتال مارکتینگ [بایگانی] [PDF]ﻧﻘﺶ رﻫﺒﺮي اﺻﯿﻞ در ﺑﻬﺒﻮد ﺳﻄﺢ ﺧﻼﻗﯿﺖ و اﺷﺘﯿﺎق ﺑﻪ ﮐﺎر ﮐﺎر بررسی تأثیر رفتار توده‌وار در ریسک‌پذیری مدیران شرکت‌های [PDF]اﻧﺘﺨﺎب ﻓﺮآﯾﻨﺪ: از ﻃﺮاﺣﯽ ﺗﺎ ﺳﺎﺧﺖ گرافیست سایت [PDF]تطابق رابط گرافیکی کاربر پایگاه‌های اطلاعاتی با مدل رفتار اطلاع یا بررسی تأثیر آموزش روش مونته سوری بر خلاقیت کودکان پیش‌دبستانی مقالات مدیریت و موفقیت طراحی سایت،بهینه سازی سایت،طراحی وب سایت [PDF]ﺿﻮاﺑﻂ و ﻣﻌﻴﺎرﻫﺎي ﻓﻨﻲ آﺑﻴﺎري ﺗﺤﺖ ﻓﺸﺎر (ﻣﺸﺨﺼﺎت ﻓﻨﻲ ﻋﻤﻮ اتوماسیون بازاریابی چیست و چطور می توان از آن استفاده کرد؟ [PDF]Research Paper:The Relationship between Social Support and Life [PDF]بررسی تأثیر طبیعت بر خالقیت کودک لنفوم فولیکولار [PDF]مطالعات بازی [PDF]هوش هیجانی و رابطه آن با برخی از ویژگی های دموگرافیک دانشجویان معرفی هک رشد [PDF]ﺷﺮﮐﺖ ﻣﻠﯽ ﮔﺎز اﯾﺮان ﺷﺮﮐﺖ ﮔﺎز اﺳﺘﺎن آذرﺑﺎﯾﺠﺎن ﻏﺮﺑﯽ ( ارو ) Schema Markup چیست و چقدر بر سئو تاثیرگذار است موفقیت ایمیل مارکتینگ شما وابسته به چیست؟ 5 قانون روانشناسی در طراحی تجربه ی کاربری [DOC]Paper ۱۲ روش برای افزایش فروش آنلاین دعوت به همکاری در حوزه تست نرم افزار ولدیکا چطور می توانید یک بنر تبلیغاتی موثر بسازید [PDF]توسعة گردشگری برج آزادی و ایفل بررسی تطبیقی قیف فروش (Sales Funnel) چیست؟ بازاریاب فروشگاه مجازی بازاریاب فروشگاه اینترنتی

نظرات




نماد