سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

هرساله گوگل الگوریتم‌های جستجوی خود را تغییر می‌دهد. هرچند بسیاری از این تغییرات کوچک هستند اما تغییراتی در الگوریتم‌های اصلی مانند پاندا و پنگوئن و غیره خواهد داشت که تأثیر بسیار زیادی روی نتایج جستجوها خواهد داشت. شناخت الگوریتم های گوگل، شما را در جهت بهبود سئو سایت کمک خواهد کرد. گوگل همواره سعی می‌کند بهترین نتایج را به مخاطبان و کابران خود نمایش دهد به همین دلیل الگوریتم های خود را به روز رسانی می کند. 

google-hummingbird-logo

الگوریتم‌ های گوگل :مرغ مگس‌خوار(August 20, 2013 )

این الگوریتم بر اساس دو اصل دقت و سرعت ایجادشده است. الگوریتم مرغ مگس‌خوار تمرکز بیشتری روی موضوع مباحث دارد. این الگوریتم بر تمامی جملات و مکالمات تمرکز دارد به‌جای اینکه بر روی یک کلمه خاص تمرکز کند.

هدف این الگوریتم یافتن صفحاتی است که موضوع مرتبط دارند و نه صفحاتی که فقط چند کلمه کلیدی را استفاده کرده باشند. الگوریتم مرغ مگس خوار در واقع به جستجو نگاه مفهمومی دارد و سعی می کند با درک جستجو نتایج مرتبط و پاسخ نزدیک به سوال را ارایه دهد.

google-panda

الگوریتم‌ های گوگل :پاندا (February 2011 )

الگوریتم پاندا یک فیلتر جستجو است تا وب‌سایت‌هایی که محتوای بی‌کیفیت و ضعیف دارند و از روش‌های غیراستاندارد جهت افزایش رتبه در نتایج جستجوی گوگل استفاده کردند را شناسایی کند. پاندا بسیار حساس به محتوای تولیدی وب سایت ها است و در واقع شعار “محتوا پادشاه است ” را به خوبی اجرا کرد. این الگوریتم با کپی محتوا از سایت های دیگر و تولید محتوای بی کیفیت مبارزه می کند.

 

google-penguin

الگوریتم‌ های گوگل :پنگوئن ( April 2012)

این الگوریتم جهت شناسایی وب‌سایت‌هایی که تولید اسپم می‌کنند و از طریق خرید بک لینک سعی در افزایش رتبه در نتایج جستجو را دارند، طراحی‌شده است. در واقع پنگوین جهت مبارزه با خرید و فروش لینک و جریمه کردن سایت های که از این طریق سعی در تغییر نتایج گوگل دارند به وجود آمده است. در گذشته لینک از عوامل اصلی رتبه بندی بوده است و هر سایتی با تعداد لینک بالاتر می توانست جایگاه بهتری را در  SERP کسب کند.

 

google-pigeon

الگوریتم‌ های گوگل :کبوتر (July 24, 2014)

الگوریتم کبوتر جهت منطقه بندی نتایج جستجو راه‌اندازی شده است. گوگل اعلام کرده است که این الگوریتم باعث بهبود پارامترهای مرتبط با مسافت و موقعیت جغرافیایی نتایج جستجو شده است و درواقع ارتباط میان الگوریتم اصلی و محلی (local SEO) را فراهم ساخته است. الگوریتم کبوتر به طور مستقیم در نتایج گوگل و همینطور نتایج گوگل مپ تاثیر گذار خواهد بود.

 

الگوریتم‌ های گوگل :دزدان دریایی ( August 2012)

فیلتر دزدان دریایی وظیفه بررسی و حذف وب سایت‌هایی که به‌دفعات قانون کپی‌رایت را رعایت نکرده‌اند را دارد.

در نظر داشته باشید که الگوریتم‌های بیشتری در سیستم گوگل وجود دارد که به زودی یک اینفوگرافیک در مورد آن منتشر خواهیم کرد.


تگ ها : الگوریتم‌ های گوگل و تاثیر فعالیت هر کدام بر سایت‌ها الگوریتم‌ های گوگل و تاثیر فعالیت آن ها بر روی وبسایت ها الگوریتم های گوگل گوگل پاندا الگوریتم سئو سایت چیست و چگونه جریمه آن را بفمیم پایگاه سئو مهمترین الگوریتم های گوگل – پاندا پنگوئن و مرغ مگس خوار الگوریتم های گوگل بایگانی الگوریتم Possum الگوریتم پنگوئن گوگل آشنایی با الگوریتم های گوگل بهینه سازی موتور جستجو بایگانی بهینه سازی سایت بایگانی مطالعه موردی PPC تجارت الکترونیک – مرکز سئو و بهینه سازی سایت iranseosite، نویسنده در ایران سئو سایت لینک ها ، سیگنال های مهم در الگوریتم گوگل وب سایت الگوریتم های جستجوی گوگل(Google)بخش اول گروه وب مک پنگوئن گوگل الگوریتم های موتور جستجوی گوگل الگوریتم گوگل تمام الگوریتم های گوگل الگوریتم گوگل فرد google fred چیست؟ بایگانی‌ها اخبار و تازه های سئو طراحی سایت و سئو، معرفی الگوریتم های بهینه سازی گوگل معرفی و بررسی الگوریتم پنگوئن موتور جستجوگر گوگل فایل صوتی سئو و آشنایی با الگوریتم های گوگل اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی الگوریتم های موتور جستجوی گوگل سایبری شو: صفحه اول گوگل ، طراحی سایت سئو وب چیست؟ بهینه سازی سایت در گوگل به سبک تضمینی رویاگر پارس سئو بایگانی‌ها مقالات سئو الگوریتم Possum و یا موش کور گوگل چیست و چه وظایفی دارد الگوریتم پنگوئن و رهایی از پنالتی های این الگوریتم در وب سایت ها الگوریتم کبوتر گوگل و تجارت های محلی – Google Pigeon Algorithm SEO MIR طراحی سایت نقش سئو سایت در بالاآمدن سایت در گوگل الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل تاریخچه سئو الگوریتم گوگل پلاس و تفاوت آن با سایر شبکه های اجتماعی ۳۰ فاکتور مهم رتبه بندی گوگل که هر تازه کاری باید بداند الگوریتم فرد کسب و کارهای اینترنتی چگونه بر روی تغییرات الگوریتم گوگل نیوسئو: سئو سایت و جدیدترین مقالات آموزش سئو گوگل وب سایت خوب از نظر گوگل مفهوم اسپم در سئو الگوریتم گوگل / آشنایی با انواع الگوریتم های گوگل برای بهبود سئو ۴ روند اصلی سئو سایت در سال ۲۰۱۷ تکنیک های بی اثر در بهینه سازی سایت (سئو) آرشیو اخبار و مقالات طراحی سایت الگوریتم مرغ مگس خوار بر اساس مفهوم عبارت جستجو شده فعالیت می‌کند آموزش سئو سایت در سال 2017 نکاتی درباره الگوریتم جدید پنگوئن گوگل 3 خدمات سئو آموزش Local Seo متخصص سئو کیست؟ (سئوکار) استاندارد مورد تأیید الگوریتم گورخر گوگل راه کارهای استفاده از سئو ۵ قانون همیشگی سئو ده نکته مهم برای ساخت سایت مورد علاقه گوگل [PDF]د لطفا عالوه بر این فایل حتما جزوه خود استا تهیه شده داورپناه از پروژه امپ را بیشتر بشناسید AMP Project

نظرات




نماد