سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

برای گذر از تفکر سنتی در دنیای تبلیغات و قدم گذاشتن در دنیای دیجیتال، برای اثرگذاری بیشتر و جذب مخاطب و کاربران این دنیا باید دیجیتالی فکر کنیم. در درس گذشته بزرگترین قفل ذهنی‌مان را در رابطه با اصول تبلیغات شکستیم و ادر این‌جا می‌خواهیم با مروری بر گذر تبلیغات در طول زمان به یک نگاه تفکیک شده نسبت به گذشته و حال پیدا کنیم.

گذشته تبلیغات:

۱. اصول بازاریابی که در دهه ۱۹۶۰ پایه‌گذاری شد:
• در آن دهه شیوه موثر بازاریابی را تنها تبلییغات تلویزیونی می‌دانستند.
• در آن دوره ارزان‌ترین و در دسترس‌ترین رسانه گروهی تلویزیون بود.
• انتخاب تلویزیون به عنوان ابزار بازاریابی یک انتخاب برای بازاریابان نبود، بلکه این بازاریابی بود که اثرات مثبت تبلیغات ارزان بوسیله تلویزیون را به افراد نشان می‌داد.
۲. قرن بیستم و تبلیغات کاغذی و پیامد‌های آن:
• قطع چند هزار میلیارد درخت برای تولید کاغذ
• سوزانده شدن دو میلیارد لیتر مکعب از سوخت نفتی
• بیهوده بودن مصرف این میزان سوخت و درخت به دلیل عدم رسیدن این تبلیغات به اهداف اصلی خود و جذب تعداد مشخصی از افراد جامعه.
جهان سنتی، رو به نابودی است:
• برندها و مارک‌ها، برای ارتباط‌‌ گرفتن محسوس و پویاتر با مشتریان، توسط رسانه‌های عمومی (mass media) مانند تلویزیون، رادیو و… دچار مشکل شده‌اند.
• مشتریان از مشاهده روزانه تبلیغات در رسانه‌های گوناگون به ستوه آمده‌اند.
مرحله گذار از تبلیغات سنتی:
• بسیاری از مردم از دیجیتالی شدن وحشت دارند.
• مدیران شبکه‌های تلویزیونی در مورد جایگاه آینده شبکه‌های خود تردید دارند.
• برخی از سردبیران روزنامه بر این باورند که دوران روزنامه و مجله به سر رسیده است و روزنامه‌ها در مسیر سقوط آزاد قرار دارند.
• نسلی از مدیران شرکت‌های تبلیغاتی احساس می‌کنند فعالیت آن‌ها دیگر فایده ای ندارد.
• عمر مفید روش‌های بازاریابی سنتی رو به پایان است. شیوه‌های سنتی تنها وقتی تاثیر‌گذار بودند که رسانه‌های گروهی که تابع آن‌ها بودند، طرفدار داشتند، ولی امروزه آن رسانه‌ها طرفداران خود را از دست داده‌اند.

بعد از مرور زوایای مختلف تبلیغات در گذشته و مرحله گذار، برای رسیدن به اصول نوین بازاریابی به مقایسه روش‌های سنتی و نوین در کنار هم می‌پردازیم:
برای آن که دیدی دیجیتالی داشته باشیم و از روش‌های نوین دیجیتال برای بازاریابی استفاده کنیم، باید تمام تفکرات و اصول روش‌های گذشته را از ذهن خود پاک کنیم و به جای آن‌ها اصول نوین زیر را در ذهن خود پرورش دهیم:

 

موضوع اول، تطابق مخاطب هدف با خدمات یا محصولات کسب‌و‌کار‌ها:

در روش‌های سنتی بازاریابی:
• مخاطبانی را به عنوان هدف تعریف می‌کردند، که هیچ تطابقی با تولیدات یا خدمات کسب‌و‌کارها نداشتند.
• برخی از این روش‌ها نیز مخاطبان را در زمان نادرستی هدف قرار می‌دادند.
در اصول نوین بازاریابی:
• روش‌های نوین که بر دیجیتال بودن تکیه دارند بسیار کارآمد و تاثیر‌گذار هستند.
• این روش‌ها به گونه‌ای تعریف شده‌اند که مخاطبانی که با محصولات تطابق دارند را هدف‌گذاری می‌کنند.
• در زمانی مناسب نسبت به جذب آنان اقدام می‌کنند.

 

موضوع دوم، افزایش سطح تبلیغات:

در روش‌های سنتی بازاریابی:
• افزایش سطح تبلیغات در شیوه‌های سنتی هزینه‌های هنگفتی را ایجاد می‌کند.
دراصول نوین بازاریابی:
• تعداد رسانه‌های دیجیتال بسیار زیاد است. اما قدرتمندترین روش رشد تبلیغات دیجیتال، روش افزایش سطح تبلیغات دیجیتال به صورت دهان به دهان است که به نسبت هزینه بسیارکمی را به همراه دارد. با این حال استفاده از این روش نیاز به دقت، ظرافت و تخصص دارد. همچنین یادآوری این نکته ضروری است که این روش، راه موفقیت شما را به صورت کامل هموار نمی‌سازد.

 

موضوع سوم، عمل انجام شده:

در روش‌های سنتی بازاریابی:
• روش‌های سنتی بیشتر بر این اصل پایه‌گذاری شده ‌بودند که افراد را برای تصمیم‌گیری نسبت به انجام کاری تشویق می‌کردند، تشویق به اندیشیدن برای خرید.
در اصول نوین بازاریابی:
• روش‌های نوین دیجیتال، بر خلاف روش‌های قبلی، افراد را به طور مستقیم افراد را در موقعیت انجام کار یا همان عمل انجام شده، قرار می‌دهند.

 

موضوع چهارم،کم کردن درد انتظار:

روش‌های نوین دیجیتالی از طریق سایت‌ها در کمتر از ۱۰ ثانیه اطلاعات بیشماری از محصولات را در اختیار افراد می‌گذارند. همانطور که می‌دانید در حوزه بازاریابی نگه‌داشتن افراد در انتظار امری اشتباه است.

 

موضوع پنجم، طبقه‌بندی و تحلیل اطلاعات:

در روش‌های سنتی بازاریابی:
• طبقه‌بندی اطلاعات در نظر بازاریابان سنتی مفید است، ولی رمزنگاری این اطلاعات ممکن است باعث فلج شدن بخش‌های بازاریابی شرکت‌ها شود.
در اصول نوین بازاریابی:
• در روش‌های نوین دیجیتال، داده‌ها به خوبی تحلیل می‌شود. پس برای تحلیل و طبقه بندی داده‌ها طبق روش نوین بسیار هوشمندانه عمل کنید.

 

موضوع ششم، طراحی یک روش ثابت:

استفاده رسانه‌های دیجیتال در ۲۰ سال آینده به سرعت به تکامل خود ادامه می‌دهند. پس زمان زیادی را برای تجزیه و تحلیل روش خود صرف نکنید. بازاریابان در برنامه‌ریزی بازاریابی خود نیاز به یک روش ثابت ذهنی دارند.

 

موضوع هفتم، نقطه پایان بازاریابی سنتی نقطه آغاز بازاریابی نوین است.

درروش‌های سنتی بازاریابی:
• در محیط سنتی بازاریابی، تمام سعی و تلاش بازاریابی در نهایت منجر به ارایه یک مدل نمونه از محصول به مشتری می‌شد.
در اصول نوین بازاریابی:
• در روش نوین دیجیتال مارکتینگ ما می‌توانیم به صورت مستقیم تبلیغات کنیم . ارایه تست و نمونه محصول در این روش می‌تواند نقطه آغاز ما باشد و بر خلاف روش‌های سنتی این نمونه دهی‌ها نقطه پایانی تبلیغات نیستند. ذکر این نکته خالی از لطف نیست بلکه پشتیبانی مشتری تازه راه ارتباط با مشتری و تبدیل آن به یک مشتری وفادار را باز می‌کند.

 

 


تگ ها : نقطه پایان بازاریابی سنتی و آغاز دیجیتال مارکتینگ (درس دوم) نقطه پایان بازاریابی سنتی و آغاز دیجیتال مارکتینگ نقطه پایان بازاریابی سنتی منطبق بر آغاز بازاریابی نقطه پایان بازاریابی سنتی منطبق بر آغاز بازاریابی دیجیتال اکوسیستم دیجیتال مارکتینگ در ایران — آکادمی ای‌نتورک [PDF]digital marketing baraye taze karha.cdr دیجیتال مارکتینگ :از تعریف اولیه تا بازگشت سرمایه همه چیز در مورد تبلیغات و بازاریابی اینترنتی و شبکه های اجتماعی روش‌های سنتی بازاریابی بایگانی دنیای دیجیتال بایگانی دوره کاربردی – آموزشی «دوره تخصصی دیجیتال مارکتینگ» بایگانی‌ها بازاریابی دیجیتال مارکتینگ هشتمین دوره تخصصی استراتژی دیجیتال مارکتینگ همایش بچه غول های تبلیغات دیجیتال چگونه با ترکیب تکنیک های بازاریابی سنتی و بازاریابی دیجیتالی نکات مهم دیجیتال مارکتینگ در هتل ها و مراکز اقامتی مقالات ایمیل مارکتینگ اشتباهات رایج بازاریابی بازاریابی دیجیتال یا بازاریابی سنتی؛ کدام یک بهتر است؟ مشاوره دیجیتال مارکتینگ شرکت توسعه ی ایده روماک (romakweb) on Pinterest 20 تفاوت بازاریابی چریکی و بازاریابی سنتی آموزش دیجیتال مارکتینگ ، آموزش بازاریابی اینترنتی 10 علت سرمایه گذاری بر بازاریابی دیجیتالی(اینترنتی) بازاریابی دیجیتال چیست؟ بازاریابی اینترنتی بازاریابی برونگرا یا Outbound Marketing چیست؟ سایت دسترس مجله اینترنتی برترین ها وعده پایان «شادی» دلار پاکستان خود را برای آزمایش موشک های بالستیک جدید آماده می کند نظارت بر قيمت کالاهاي اساسي در بازار زنجان از ابتداي بهمن آغاز مي شود بحران مصدومیت در اردوی الهلال عربستان در آستانه آغاز لیگ قهرمانان آسیا آماده‌باش ارتش ترکیه برای ورود به شمال سوریه بنز از سال آینده در ایران تولید می شود آبیاری فضای سبز شهر زنجان به بخش خصوصی واگذار می شود زیدان: امیدوارم پیروزی بر لگانس نقطه عطفی برای ما باشد آغازجشنواره فرهنگی ورزشی بومی محلی جنوب شرق کشور در زاهدان افزایش ۲۰تا ۵۰درصدی حقوق کارمندان در لایحه جدید دولت سانچی روی پهلوی راست، آرام گرفته است تقدیراز پایان‌نامه‌های برتر الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت سقوط یک شهاب سنگ، آمریکا را لرزاند حمله مسلحانه به مدرسه اي در روسيه مانچینی: دوست دارم سرمربی پاری سن ژرمن شوم ام‌اس ناتوان کننده نیست/ با شاد زیستن آن را کنترل کنید شکایت نانگ از باشگاه تراکتورسازی رای عجیب کاربران AS به جدایی رونالدو از رئال‌مادرید اتریش رکورد زد نظر کیتی پری، ستاره موسیقی پاپ نسبت به زوال تمدن در عصر شبکه فیلترشکن «آمدنیوز» یک بدافزار است هوای سالم تهران در روز هوای پاک تنها راهکار برای کاهش بیکاری در آذربایجان غربی پیشینه تحقیق و مبانی نظری موسیقی درمانی

نظرات




نماد