سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

روش های متعددی برای تبلیغات یک محصول و یا خدماتی خاص وجود دارد. این روش ها می‌توانند وب سایت را به صورت آفلاین و آنلاین ترویج دهند. به طور مشابه٬ اگر وب سایت یک ابزار بازاریابی برا کمک به ترویج کسب و کار حقیقی باشد، گمان می‌شود که بهترین روش برای تبلیغ این کسب کار استفاده از روش‌های تبلیغاتی سنتی به حساب می‌آید٬ اما این صحیح نیست.

بیشتر کسب و کارها در دنیای حقیقی برای ترویج وب سایت های خود از روش های آفلاین استفاده می‌کنند، چرا که برداشت آنان این است که بهترین روش برای انتقال پیام و تبدیل آگهی‌های تبلیغاتی به فروش موثر، بوسیله یک وب‌سایت امکان پذیر است. در اینجا به چند دلیل مهم برای بهتر بودن تبلیغات آنلاین از تبلیغات آفلاین می‌پردازیم:

آگهی های فوری:

وقتی که کاربران از وبسایتی بازدید می‌کنند، آنها می‌توانند سریعا به محصول یا خدمات آن دسترسی پیدا کنند که این امر به وسیله تبلیغات چاپ شده و تلویزیونی امکان پذیر نیست. شما می‌توانید یک بازدیدکننده از هر کلیک دریافت کنید که فوری بتواند تصمیم به خرید بگیرد. کسب و کار شما چه بر پایه تجارت الکترونیک باشد و چه نباشد، شما می‌توانید این بازدیدکننده‌ها را بسیار آسان‌تر از دیگر شرایط تشویق به خرید کنید.

یادآوری آسانتر:

توانایی به یاد آوردن آدرس وب‌سایت‌ها بسیار را حت‌تر از به یاد آوردن شماره تلفن‌ها است. دلیل این مساله این است که به یاد آوردن کلمات بسی آسان‌تر از یادآوری ترکیبی از رقم هاست. بنابراین ، استفاده از تبلیغات آنلاین، در تشخیص دیگران تاثیر می‌گذارد و بازاریابی شما موثر تر خواهد بود.

قابل توجه‌ترین ویژگی وب‌سایت‌ها و بازاریابی آنلاین این است که خلاف تبلیغات چاپی و تلویزیونی٬ یک واسط تعاملی محسوب می‌شوند. همانطور که در بالا ذکر شد، تبلیغات آنلاین یک شانس برای تصمیم‌های فوری خرید است. آنچه که تبلیغات آنلاین را بیش از همه از تبلیغات آفلاین متمایز می‌کند مشتریان بالقوه‌ای هستند که به اطلاعاتی که می‌خواهند می‌توانند دست پیدا کنند به طوریکه به وب سایت شما دسترسی پیدا کنند. این باعث می‌شود که آنها احساس اطمینان بیشتری برای خرید کردن پیدا کنند.

blog_google-outlines-advertising-trends

هزینه کمتر:

تبلیغات تلویزیونی و چاپی می‌توانند بسیار گران باشند. شما نه تنها مجبور به پرداخت برای فضای تبلیغاتی که نیاز دارید هستید، بلکه باید هزینه تولید، طراحی و غیره تبلیغات را نیز بپردازید. با پرداخت کلیکی هزینه کمتر و مناسب تری در این زمینه پرداخت خواهید کرد.

تبلیغات آنلاین‌٬ تبلیغات جهانی را ممکن می‌سازد

تبلیغات آنلاین باعث می‌شود که تبلیغات محدود به مکان خاصی نباشد و قابل استفاده برای اقصی نقاط جهان قرار بگیرد. در حالیکه تبلیغات بیلبوردی و حتی تلویزیونی برای شهر و کشور خاصی قابل استفاده است.

تبلیغات آنلاین آسانتر مدیریت و نظارت می‌شوند

نظارت و مدیریت اینکه چه کسی روی تبلیغات شما کلیک کرده است، در تبلیغات آنلاین آسانتر است. تبلیغات آفلاین، به صورت موثر نمی‌توانند نظارت شوند. مثلا اگر یکی از مشتریان شما در مورد یک تبلیغ بیلبوردی خاص با شما تماس بگیرد، شما به سختی تشخیص خواهید داد که کدام بیلبورد مد نظر این شخص بوده ست. تبلیغات آنلاین ابزار تحلیل تمامی اتفاقاتی که در محل سرمایه گذاری شما می افتد را فراهم می‌کند.

افراد بیشتر به فضای آنلاین گرایش دارند

بدون شک ، اکثریت جامعه مدرن امروز تمایل به وصل بودن به اینترنت دارند. خرید از طریق اینترنت امروز مورد توجه است، چرا که در این صورت توانایی مقایسه قیمت‌ها بینابین فروشگاه های مختلف سریعا ممکن است. اگر تمایل مردم بیشتر به آنلاین بودن است، پس بهتر است که تبلیغات نیز به صورت آنلاین صورت گیرد.

همیشه در دسترس است

تبلیغات آنلاین ۲۴ ساعت در روز و هفت روز در هفته و در هر زمان قابل دسترس شماست. این بدین معنی است که شما می‌توانید به صورت موثر فروش داشته باشید، حتی زمانی که در خواب هستید.


تگ ها :

نظرات




نماد