سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

علی رغم تلاش های شگرف برای ایجاد یک رویکرد جایگزین، POP-UP  ها هم چنان در طراحی سایت به کثرت وجود دارند. به نظر می رسد که هر وب سایتی که بازدید می کنید از شما می خواهد تا در خبرنامه آن ها شرکت کنید و از مواردی که به شما ارائه می شود، بهره ببرید و یا از شما می خواهد تا اسپانسر این سایت را دیدار کنید و بازخورد هایی را ارائه دهید- همه این موارد زمانی روی می دهد که شما هنوز به محتواهایی که می خواهید مشاهده کنید، دست نیافته اید. ارزش این POP-UP ها برای طراحان وب سایت بسیار آشکار می باشد. در هر صورت در این پنجره ها اطلاعات جزئی وجود دارد که نیاز نیست در همه زمان در صفحه نمایش نمایان شود و نباید مانع دید کاربران از عوامل مهم طراحی سایت شود. این گونه پنجره ها باید به گونه ای باشند که مانع و سد راه جستجوی کاربران نشود و نباید طرح بندی های طراحی سایت را مختل سازند.

POP-UP ها به راحتی می توانند توسط کاربران نادیده گرفته شوند، اغلب این کار را با کلیک کردن در دیگر بخش های طراحی سایت انجام می دهند. معمولا این پنجره ها برای وارد شدن کاربران به بخش ثبت نام، لاگین و یا لایک کردن و غیره به کار می روند و برای مدت زمان کوتاهی پدیدار می شوند. موردی که در این پنجره ها موجود دارد این می باشد که گاهی روی محتواها و عوامل مهم در طراحی وب سایت را می پوشانند و احاطه می کنند و مانع پیشروی کاربران در سایت می شوند.

این پنجره ها مانند این می باشند که شما وارد رستورانی شده اید و قبل از این که کت تان را دربیاروید، از شما بخواهند تا سفارش خود را بگویید. POP-UPها با یک وقفه در روند جستجو و پیشروی کاربران، در وب سایت نمایان می شوند.

برای جذاب ساختن پنجره POP-UP وب سایت تان می توانید از کلمات، سوالات و حتی پیشنهاداتی استفاده کنید که بازدیدکننده حتی نتواند پیش بینی کند که این موارد در این پنجره قرار دارد. می توانید از فعل های بسیار جذابی کمک بگیرید که توجه این افراد را به خود جلب می کند. توجه کنید که در این زمینه نباید پنجره POP-UP را به گونه ای طراحی کرده و بسازید که مانند خیلی از وب سایت های دیگر باشد. شما باید در ساخت این پنجره بسیار خلاق باشید و مورد منحصر به فردی را به وجود بیاورید. منابع زیادی وجود دارند که در این راه بسیار به شما کمک می کنند، مانند مقاله های موجود در وب سایت PICREEL.

تست های کاربردی بودن وب سایت نشان می دهد که کاربران از این پنجره ها استقبال نمی کنند ولی سعی دارند تا آن ها را درک کنند، شاید به این دلیل که می خواهند موارد پایه رابط کاربری در سیستم عامل خود را تقلید نمایند.

هیچ چیز به اندازه استفاده نکردن از تست هایی برای پنجره POP-UP سایت، نمی تواند اشتباه بزرگی برای شما محسوب شود. شما باید تست هایی را روی این قسمت اجرا کنید تا از مفید و کاربردی بودن طراحی این پنجره ها اطمینان حاصل کنید. شما نمی توانید تنها به مطالعات و تحقیقاتی که محققان به انجام رسانده اند، تکیه کنید و انتظار داشته باشید تا کاربران به وب سایت شما باز گردند. به یاد داشته باشید، مواردی که ممکن است برای وب سایت های دیگر به کار برود، امکان دارد برای وب سایت و کاربران سایت شما مفید نباشد و حتی می تواند ضررهایی را برای تجارت شما به وجود آورند.

 

با توجه به موارد گفته شده آیا این POP-UP ها در زمان درستی در طراحی وبسایت ها به کار گرفته می شوند؟ آیا این پنجره ها، الگوی طراحی پایدار و یا گرایش طراحی استواری را در اختیار دارند یا خیر؟


تگ ها : Pop Up Plus سایت جامع تبلیغات لرد پاپ آپ ایران پاپ آپ تاپ پاپ آپ پاپ آپ ایرانی ادز پاپ آپ معایب تبلیغات پاپ آپ popup آس پاپ آپ غیر فعال سازی اعلان پاپ آپ در تلگرام (Popup Notifications) کسب درآمد پاپ آپ با نکست پاپ آپ کسب درآمد از پاپ آپ پاپ اپ تخت پاپ آپ چیست؟ مزایا و معایب استفاده از تبلیغات پاپ آپ POPUPTOOLS.COM سامانه تبادل پاپ آپ و کسب درآمد ، پاپ آپ یخی پاپ آپ دانلود ماژول حرفه ای نمایش پاپ آپ popup برای فروشگاه ایجاد پنجره پاپ آپ تبلیغاتی در وردپرس با افزونه WP آموزش نمایش فرم بصورت پاپ آپ (popup) در RSForm ایجاد پاپ آپ در وردپرس با افزونه WordPress Popup ونمایش پاپ آپ(popup) پاپ‌آپ در وردپرس با Wordpress popup و ایجاد آن برای نمایش آموزش جاوا اسکریپت ساخت پاپ آپ popup هیت پلاس افزونه وردپرسی پاپ آپ Popup Maker – وبسایت2 popup پاپ آپ چیست بلاک کردن پاپ آپ در مرورگر فایرکس و در سیستم های عامل ماژول پاپ آپ (popup) پرستاشاپ popup stand افزونه پاپ آپ وردپرس Mango Popup دانلود پلاگین ایجاد پاپ آپ Popup Maker افزونه پاپ آپ وردپرس Layered Popups فارسی نسخه 6.26 دانلود رایگان افزونه پاپ آپ Layered Popups نسخه 6.22 مشخصات فنی و قیمت گوشی آلکاتل پاپ آپ افزونه ایجاد پاپ آپ وردپرس Layered Popups نسخه 6.28 مخترع تبلیغات پاپ غیر فعال سازی اعلان پاپ آپ در تلگرام Popup Notificatio پاپ آپ چیست؟ – همه چیز درباره POP هرم مبنا پاپ آپ popup افزونه تجاری وردپرس پپیشرفته پاپ آپ ساز Layered آموزش کار با WordPress popup برای ایجاد پاپ آپ در وردپرس افزونه پاپ‌آپ لایه‌ای TanLD ماژول پاپ آپ (Popup) / فروشگاه محصولات دی ان ان بلاک کردن پاپ آپ ها (Pop پاپ آپ تلفنی کسب درآمد اینترنتی افزونه وردپرس پاپ آپ WordPress PopUp خانه های پاپ آپ (PopUp)! نمایش پنجره پاپ آپ در زمان خروج کاربر در وردپرس با Pop pop up چیست و چگونه باید از باز شدن آن جلوگیری کرد پاپ آپ ها(Popup) اشتباه بزرگ در تبلیغات اینترنتی پاپ آپ چیست تبلیغات پاپ آپ popup فعال کردن پاپ آپ در مرورگرهای کروم و فایرفاکس با افزونه WP Popup Banners پنجره پاپ آپ تبلیغاتی در افزونه ایجاد پاپ آپ Master Popups وردپرس نسخه 1.3.4 تبلیغات پاپ آپ کاربران سایت تان را فراری میدهد ! نمایش پنجره پاپ آپ در وردپرس با افزونه ITRO Popup Popup Plugin WordPress افزونه پاپ آپ وردپرس ninja popup (فارسی) افزونه پاپ آپ NINJA POPUPS افزونه پاپ آپ لایه ای وردپرس ۶.۱۴ Layered Popups فارسی نمایش پنجره پاپ آپ در هنگام خروج کاربر از سایت با افزونه دانلود افزونه پاپ آپ افزودن به سبد خرید بهترین افزونه پاپ آپ برای وردپرس با ninja popup کینگ پرس ساخت پنجره پاپ آپ در ووکامرس با YITH WooCommerce جستجوهای مربوط به پاپ آپ popup

نظرات




نماد