سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

در بین سیستم عامل هایی که اپل تا کنون ارائه داده، می توان به جرات گفت که ios 11 یکی از پر سر و صدا ترین آن ها بوده است به طوری که حتی ورژن های جدید آن هم دارای بمب خبری است. از آن جا که اپل به شدت به دنبال راضی نگهداشتن کاربر های خود است، تمایل دارد که بیشترین وقت خود را صرف ios 11 کند و باگ های بی شماری که دارد را رفع کند. اما در ورژن ios 11.2 اپل کارهایی انجام داده که تقریبا جدید است. در این مطلب به بررسی برترین تغییرات و ویژگی های جدید ios 11.2 می پردازیم. آیا شما هم مشتاق به بررسی این ویژگی ها هستید؟

اگرچه آپدیت iOS 11.2 هنوز به دست همه‌ی کاربران نرسیده است، اما تا همین جای کار با توجه به نسخه‌ی بتا می‌دانیم چه چیزهایی قرار است به نسخه‌ی بعدی این سیستم عامل اضافه شود.

دو مورد از این ویژگی‌ها چیزهایی بود که فکر می‌کردیم با عرضه‌ی iOS 11 در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. اما یکی از این‌ها، که پیام‌رسانی در آیکلود می‌باشد، هنوز حتی به آپدیت iOS 11.2 هم راه پیدا نکرده است. با توجه به این که تاکنون هر آنچه در کنفرانس توسعه دهندگان ماه ژوئن نشان داده شده در اختیار کاربران قرار گرفته است، می‌توانیم امیدوار باشیم که این قابلیت هم با آپدیت‌های بعدی و احتمالاً با iOS 11.3 عرضه شود.

ولی فعلاً بیایید ببینیم چه ویژگی‌های جدیدی در iOS 11.2 قرار داده شده است. پس با ما همراه باشید.

 

۱. بالاخره می‌توانید از Apple Pay Cash استفاده کنید

از زمانی که اپل در WWDC 2017 به این ویژگی اشاره کرد منتظر هستیم تا بتوانیم از آن استفاده کنیم. Apple Pay Cash همراه با iOS 11 عرضه نشد، اما بالاخره iOS 11.2 آن را منتشر کرد.

 

 قابلیت جدید و جذاب آیفون در iOS 11.2

 قابلیت جدید و جذاب آیفون در iOS 11.2

 

۲. ماشین حساب دوباره کار می‌کند

 

اپل با انتشار آپدیت iOS 11.1 باعث شد اپلیکیشن ماشین حساب از کار بیفتد، ولی حالا مشکل برطرف شده است. این باگ اجازه نمی‌داد کاربر محاسبات خود را سریع انجام دهد، ولی اکنون می‌توانید با همان سرعت قبلی از این برنامه استفاده کنید.

 

 قابلیت جدید و جذاب آیفون در iOS 11.2

 قابلیت جدید و جذاب آیفون در iOS 11.2

 

۳. توضیحاتی به بخش کنترل سنتر اضافه شده است

 

هرچند بازطراحی کنترل سنتر در iOS 11 تحول بزرگی بود، اما کنترل‌های مربوط به بلوتوث و وای فای عملکرد عجیبی در این بخش داشتند. چون با خاموش کردن آن‌ها بلوتوث و وای فای در عمل خاموش نمی‌شد تا سایر سرویس‌ها بتوانند از آن‌ها استفاده کنند.

 

حالا اپل با اضافه کردن توضیحاتی در این بخش نحوه‌ی کارکرد این کنترل را تشریح کرده است. البته توضیحات مذکور فقط یک بار نمایش داده می‌شود. یعنی وقتی برای اولین بار این سرویس‌ها را خاموش می‌کنید، نوتیفیکیشنی ظاهر شده و به شما می‌گوید که سرویس مربوطه تا فردا وصل نخواهد شد.

 

 قابلیت جدید و جذاب آیفون در iOS 11.2

 قابلیت جدید و جذاب آیفون در iOS 11.2

 

۴. کنترل‌های بلوتوث و وای فای در حالت غیرفعال رنگ‌های جدیدی دارند

یکی از دیگر جنبه‌های گیج‌کننده‌ی دکمه‌های بلوتوث و وای فای در کنترل سنتر این بود که این دکمه‌ها در حالت «قطع اتصال» به رنگ خاکستری بودند. این خاکستری شبیه همان خاکستری بود که سایر دکمه در حالت غیرفعال بودن کامل به خود می‌گرفتند. حالا سرویس‌هایی که کاملاً غیرفعال نشده باشند به رنگ سفید در می‌آیند و در صورتی که از اپلیکیشن Settings آن‌ها را غیرفعال کنید خاکستری خواهند شد.

 قابلیت جدید و جذاب آیفون در iOS 11.2

 قابلیت جدید و جذاب آیفون در iOS 11.2

 

۵. آیفون‌های ۲۰۱۷ از قابلیت‌های شارژ سریع بیسیم برخوردار می‌شوند

اگر سرعت شارژ بیسیم از شارژ با کابل کندتر است، اصلاً چرا باید چنین قابلیتی بخواهیم؟ خوب، ظاهراً با اضافه شدن امکان پشتیبانی از شارژ بیسیم با توان ۷.۵ وات به جای ۵ وات، این مشکل برطرف شده است. این قابلیت هنوز به اندازه‌ی قابلیت شارژ بیسیم دستگاه‌های سامسونگی سریع نیست، ولی این پیشرفت نسبت به گام اول اپل در حوزه‌ی شارژ بیسیم پیشرفت خوبی به حساب می‌آید. البته برای استفاده از این امکان باید یک پد Qi با حداقل توان ۷.۵ وات داشته باشید.

 

۶. بعضی از اموجی‌ها تغییر کرده‌اند

هرچند اموجی جدیدی به iOS 11.2 اضافه نشده، اما چند مورد از اموجی‌های قدیمی تغییراتی داشته‌اند. همان طور که در تصویر زیر می‌بینید، اموجی‌های دوربین، مورچه، لیوان، قاشق، چنگال و چاقو، و چنگال و بشقاب و چاقو تغییراتی ناچیزی داشته‌اند.

 قابلیت جدید و جذاب آیفون در iOS 11.2

 

۷. AirPlay 2 منتشر شد

درست مثل Apple Pay Cash، ما فکر می‌کردیم AirPlay 2 هم با iOS 11 عرضه می‌شود، ولی تا قبل از این آپدیت خبری از نسخه‌ی جدید AirPlay نبود.

برای استفاده از AirPlay 2 به بلندگو یا دستگاهی نیاز دارید که از این قابلیت پشتیبانی کند؛ مثلاً بلندگوهای متصل به Apple TV و HomePod که به تازگی معرفی شده گزینه‌های مناسبی هستند. اگر از نظر تجهیزات مشکلی نداشته باشید، می‌توانید قابلیت‌های جدید AirPlay را از طریق اپلیکیشن Music یا پنجره‌ی کنترل سنتر مشاهده کنید.

با AirPlay 2 می‌توانید به دستگاه‌های مختلف خود فایل صوتی بفرستید و آن‌ها را از طریق آیفون کنترل کنید. علاوه بر این با چند دستگاه iOS-ای هم می‌توانید فایل‌های صوتی خود را مدیریت نمایید.

 

۸. کنترل سنتر آیفون X یک نشانگر مخصوص دریافت کرده است

اگر آیفون X دارید، احتمالاً بعد از راه‌اندازی دستگاه متوجه نشانگر انیمیشنی کوچک کنترل سنتر شده‌اید. این انیمیشن بعد از اولین سوایپ برای پایین کشیدن کنترل سنتر دیگر ظاهر نمی‌شود، اما در iOS 11.2 نواری در بالای صفحه قرار داده شده که به نحوه‌ی باز کردن کنترل سنتر را به شما یادآوری می‌کند. این نوار کوچک برای کسانی که مدام جای کنترل سنتر را فراموش می‌کنند مفید خواهد بود. با این حال ظاهراً بقیه نمی‌توانند به نحوی نوار مذکور را غیرفعال کنند، مگر این که دسترسی به کنترل سنتر را غیرفعال نمایند.

 قابلیت جدید و جذاب آیفون در iOS 11.2

 قابلیت جدید و جذاب آیفون در iOS 11.2

 

۹. والپیپرهای جدید برای آیفون‌های قدیمی اضافه شده است

 

چند نمونه از والپیپرهای سری ۲۰۱۷ آیفون‌های شرکت اپل اکنون برای سایر مدل‌های مجهز به iOS 11.2 هم در دسترس قرار گرفته است. عکس‌های زیر را ببینید.

 

 قابلیت جدید و جذاب آیفون در iOS 11.2 قابلیت جدید و جذاب آیفون در iOS 11.2 قابلیت جدید و جذاب آیفون در iOS 11.2

 

۱۰. والپیپرهای زنده‌ی آیفون X هم در دسترس قرار گرفت

آیفون X با هفت والپیپر پویای منحصر به فرد و سه والپیپر زنده‌ی منحصر به فرد معرفی شد. ولی والپیپر زنده‌ی شن‌های روان که در تیزر تبلیغاتی آیفون X وجود داشت تاکنون جایی عرضه نشده بود. خوشبختانه با ارائه‌ی iOS 11.2 این والپیپر هم به سه شکل مختلف در اختیار کاربران قرار گرفته است.

 قابلیت جدید و جذاب آیفون در iOS 11.2 قابلیت جدید و جذاب آیفون در iOS 11.2 قابلیت جدید و جذاب آیفون در iOS 11.2

 

۱۱. اپلیکیشن تلویزیون حالا بخشی برای تنظیم نوتیفیکیشن‌ها دارد

به دلایل نامعلوم اپلیکیشن TV تا به حال بخشی برای کنترل نوتیفیکیشن‌ها نداشت. اما با آپدیت iOS 11.2 این قابلیت بالاخره به اپ مذکور اضافه شده است.

 

 قابلیت جدید و جذاب آیفون در iOS 11.2

 قابلیت جدید و جذاب آیفون در iOS 11.2

 

۱۲. آیکن‌های جدیدی به اپ Messages اضافه شده است

بعد از لمس آیکن دوربین در اپلیکیشن Messages، آیکن Camera که در صفحه‌ی بعدی ظاهر می‌شود با آیکن اولیه‌ی دوربین تطابق دارد. علاوه بر این، آیکن Photos هم نسبت به سایر آیکن‌های مربوط به بخش تصاویر در iOS ظاهر متفاوتی دارد.

 قابلیت جدید و جذاب آیفون در iOS 11.2

 قابلیت جدید و جذاب آیفون در iOS 11.2

 

۱۳. تصویر آلبوم‌های موسیقی در کنترل سنتر مربعی‌تر شده است

 

تصویر آلبوم‌های موسیقی در کنترل سنتر حالا به جای گرد بودن مربعی‌تر شده است.

 

 قابلیت جدید و جذاب آیفون در iOS 11.2

 قابلیت جدید و جذاب آیفون در iOS 11.2

 

۱۴. جستجوهای داغ اپ استور با ظاهری متفاوت نمایش داده می‌شوند

 

وقتی از طریق اپ استور جستجوهای داغ را لمس می‌کنید و انگشت خود را روی آن‌ها نگه می‌دارید، رنگ آن‌ها عوض می‌شود، با این روش می‌توانید تشخیص دهید که کدام یک را انتخاب کرده بودید.

 

 قابلیت جدید و جذاب آیفون در iOS 11.2

 

۱۵. اکنون می‌توانید برای اشتراک‌های قابل تکرار قیمت ورودی تعریف کنید

یکی دیگر از تغییرات جهانی اپ استور این است که توسعه‌دهندگان می‌توانند برای آن دسته از سرویس‌هایشان که به طور خودکار تجدید می‌شوند تخفیف بگذارند تا کاربران جدید را جذب کنند. تاکنون نمونه‌ای از این نوع قیمت‌گذاری را ندیده‌ایم، اما بی‌صبرانه منتظریم ببینیم چه سرویس‌هایی از این طرح استفاده می‌کنند.

 

۱۶. افکت تصاویر زنده یک انیمیشن بارگذاری جدید دارد

افکت تصاویر زنده هم یک انیمیشن بارگذاری جدید دارد که وقتی برای کار آماده می‌شود ظاهر می‌گردد. این انیمیشن جدید شبیه ساعت است و به جای مدل چرخشی قدیمی که معمولاً هنگام خاموش کردن دستگاه آن را مشاهده می‌کردید اضافه شده است.

 قابلیت جدید و جذاب آیفون در iOS 11.2

 قابلیت جدید و جذاب آیفون در iOS 11.2

 

از آپدیت‌های آینده چه انتظاری داشته باشیم؟

تاکنون تنها ویژگی بزرگی که هنوز در iOS 11 عرضه نشده پیام‌رسانی در آیکلود است. این قابلیت یکی از چیزهایی است که خیلی منتظرش بودم، چون با این کار پیام‌ها بین دستگاه‌های مختلف همگام‌سازی می‌شود، یعنی وقتی از روی آیفون یک پیام را پاک می‌کنید، پیام مذکور از مک هم پاک می‌شود. به جز این، می‌توان انتظار بهبود بیشتر قابلیت‌های موجود و رفع باگ‌ها را داشت.


تگ ها : ۱۶ قابلیت جدید و جذاب آیفون در iOS 11.2 iOS 11.2 قابلیت شارژ سریعتر بیسیم و بخش پی کش ios 11.2 آپدیت جدید سیستم عامل اپل و اضافه شدن پرداخت های بررسی موشکافانه iOS 11 و معرفی ۳۶ ویژگی جدید آن (بخش ۹ قابلیت جذاب iOS 11 که اپل روی صحنه از آنها چیزی نگفت آی او اس 11 تمامی مشکلات سیستم عامل آی او اس 11 (iOS 11) و روش برطرف با تمام ویژگی‌های ios 11 آشنا شوید +زمان عرضه آی او اس 11 ۳۷ قابلیت جدید iOS 10 که درباره آن‌ها چیزی نمی‌دانید آیا باید آیفون یا آیپدمان را به iOS 11 آپدیت کنیم؟ چه انتظاراتی از iOS 12 داریم؟ آپدیت اپلیکیشن WhatsApp با پشتیبانی کامل از iOS 8 و تتاتل اپل به روز رسانی iOS 11.2 را منتشر کرد اموزش نصب اولین نسخه بتای iOS 11.2.5 بدون نیاز به حساب آموزش آپدیت آیفون و آیپد به iOS 11.2 نزدیک به نیمی از گوشی های آیفون از IOS 11 استفاده می کنند شارژ سریع تر آیفون در iOS 11.2 آپدیت iOS 10.2 چه ویژگی‌های جدیدی دارد؟ آیفون ایکس بایگانی چرا آپدیت iOS 11.2.5 مهم است؟ قابلیت ارکیت اپل در IOS 11 آخرین اخبار آیفون اس ای قابلیت جدید در نسخه وب اینستاگرام فراهم شد آموزش Apple iPhone SE علت کُند شدن آیفون های قدیمی مشخص شد + جزئیات Apple Mehr (applemehrr) مقایسه گوشی‌های ۲۰۱۷ سری J سامسونگ با نسخه های ۲۰۱۶ آنها YAS Apple Store (@appleyass) @appleyass Instagram profile از قابلیت های جدید توییتر چه می دانید؟ لینکی که باعث فریز شدن گوشی های اپل میشود (به همراه آموزش @appleyass Instagram Photos Videos & Bio دسته‌بندی نشده – برگه 7 – ایران اپل قیمت آیفون ۸ در ایران علت کند شدن آیفون های قدیمی مشخص شد بایگانی‌ها اپل mojtab9a، نویسنده در وبسایت اپیو شارژ فروش آنلاین محصولات اَپِل Tech questions @TecH Mobile #appleyas photo on Instagram @appleyass ( YAS Apple Store ) Instagram Images آموزش روش های جدید برای ذخیره تصاویر اینستاگرام Images about #appleyas tag on instagram به روز رسانی آی او اس 11.2، برای Face ID آیفون 10 اشکال آى تى رسانه اخبار فناوری (@itresaneh) الوپیک اولین سامانه درخواست آنلاین پیک موتوری در تهران بایگانی‌ها اپل آیفون ایکس قابلیتی ای او اس فروش آنلاين محصولات اپل https://linktr.ee/apple مطالب منتشر شده در کانال DigikalaMag تصاویر هنری جدیدی از بازی Ghost of Tsushima منتشر شدند تغییرات و ویژگی‌های جدید پنجمین نسخه بتای عمومی سیستم آیفون جدید اپل بسیار گران است؛ اما آیا شما باید آن را بخرید؟ خانه ثابت‌پاسال اپل پارک بیش از آیفون X درخشید Images about #appleyass on Instagram اپل موزیک 80+ Digikalamag طراحی سایت سئو فروشگاه آنلاین View instagram #گوشی hashtag photos and videos انتشار یک بروزرسانی جدید برای Need for Speed Payback فروش آنلاين محصولات اپل apple اپل IOS 10.2.1 را منتشر کرد معرفی 16 قابلیت و ترفند اپلیکیشن Mail نوحه جدید با پخش آنلاين مروری بر دوربین Fujifilm FinePix XP120 iphone ringtone creator Images about #اسمارت تلویزیون های جدید OLED ال جی ضخامتی کمتر از آیفون 7 دارند ماسک ضد سرقت آیفون ۱۰ و قابلیت هایش چهار قابلیت آیفون که اندرویدی‌ها هیچ حرفی برای گفتن در گویا آی تی جستجو : iOS 10 نصب دو تلگرام در یک گوشی اندروید آیفون ۶.۵ اینچی اولد اپل سال ۲۰۱۸ معرفی خواهد شد بایگانی: آیدی وعده غیرواقعی اپل هوم پاد homepod اطلاعات جدیدی از آیفون ۸ را لو داد Iphix ایفیکس انتشار نسخه بتا iOS 11.2 برای آیفونی ها ایران اپل قیمت آیفون ۸ در ایران – برگه 8 – قیمت آیفون هشت مدیر روستوف: آزمون پیشنهاد خیلی خوبی از اروپا دارد SI 27 قیمت آیپد مینی 3 شگفتی کاربران آیفون از اختلال عجیب بعد از آپدیت

نظرات




نماد