سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

یکی از بزرگترین دغدغه‌های افرادی که یک سایت خبری یا وبلاگ دارند، این است که چگونه می‌توانند با یک بودجه معقول ترافیک خود را چند برابر کنند؟ از راهکارهایی که اخیرا توسط ای‌نتورک ارائه می‌شود، کمپین RSS Feed نام دارد که چنین نیازی را برآورده خواهد کرد.

کمپین RSS چیست؟

همان طور که از نام این کمپین مشخص است، در عملکرد این کمپین‌ها بجای اینکه بنر تبلیغاتی شما در سایت‌ها نمایش داده شود، ای‌نتورک از خروجی RSS سایت و یا وبلاگ شما استفاده می‌کند و تیتر مطلب و بخشی از متن آن را در سایت‌های مختلف نمایش می‌دهد. بواسطه این سرویس، مخاطب‌های شما به صورت مستقیم به صفحه خبر و یا مطلب وبلاگ شما انتقال داده می‌شوند.

چرا کمپین RSS مفید است؟

این کمپین، فرصتی است برای اینکه خبرها و تیترهای دست‌اول خود را به مخاطبان هدف خود انتقال دهید و آنها را به وبلاگ و مجله خبری خود بکشانید. از طرفی مدیریت کمپین RSS بسیار آسان است و نیازی نیست که برای هر مطلب خود یک بنر تبلیغاتی طراحی کنید. زیرا به صورت خودکار و از طریق RSS شما، خوراک محتوایی کمپین‌تان آماده‌سازی می‌شود. از طرفی به دلیل نمایش داده‌شدن کمپین شما در ۱۵ هزار سایت که تحت پوشش ای‌نتورک قرار دارند، ترافیک قابل توجهی وارد وب‌سایت یا وبلاگ شما خواهد شد.

کمپین RSS، برای چه کسانی کاربردی خواهد بود؟

زمانی که شما محتوایی تولید می‌کنید، قطعا محتوای تولید شده در جهت ترویج بازاریابی درون‌گرا یا برون‌گرای برند شماست. بنابراین معرفی بیشتر این محتوا به افراد بیشتر، می‌تواند منجر به موفقیت برنامه بازاریابی‌تان شود یا حتی موفقیت شما را بیش از پیش کند.

با استفاده از این سرویس، شما می‌توانید ۱۰ مطلب اخیر وب‌سایت‌تان (حتی در دسته‌بندی‌های خاص) را در بیش از ۱۵ هزار وب‌سایت به نمایش بگذارید. به این ترتیب، محتوای شما را هزاران نفر می‌بینند.

همان طور که قبلا عنوان کردیم، کمپین RSS برای افرادی مفید است که صاحب یک وب‌سایت خبری و وبلاگهستند. البته باید در نظر داشته باشید که این کمپین، برای کسب‌وکارهایی که روی وبلاگ خود تولید محتوا می‌کنند، می‌تواند ترافیک قابل توجهی به ارمغان بیاورد.

به صورت خلاصه می‌توان گفت:

  • کمپین RSS از خروجی RSS وب‌سایت و یا وبلاگ شما تغذیه می‌کند تا محتوای تبلیغاتی شما را آماده کند
  • هدفمند است
  • مدیریت آن آسان و بی‌دردسر است
  • برای وب‌سایت‌های خبری و وبلاگ‌ها بسیار کارآمد به حساب می‌آید

تگ ها :

نظرات




نماد