سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

آیفون X با تغییرات جدیدی که داشته برای کاربران اپل دردسر هایی درست کرده است. مثلا حذف دکمه هوم موجب شده که آن ها بخواهند به طور کلی، از حالت سخت افزاری به حالت نرم افزاری و کاربری نرم افزاری تغییر وضعیت دهند که این به نوبه خود کمی آزار دهنده است. در کنار این جایگزین عکس العمل های سخت افزاری مبتنی بر دکمه هوم، برخی ترکیبات سخت افزاری جدید است که عادت کردن به آن ها هم زمان بر است.  از وقتی آیفون ایکس رونمایی شده است، می دانیم که دکمه هوم در آن وجود ندارد. این موضوع موجب شده که اسکرین شات گرفتن به روش مرسوم اپل کمی متفاوت شود.

 

اما اگر می خواهید روش نرم افزاری آن را هم بررسی کنید توصیه ما این است که ادامه این ماجرا را دنبال کنید:

 

استفاده از AssistiveTouch

AssistiveTouch ابزاری است که به شما کمک می کند برخی کارها را بر روی نمایشگر، تعیین کنید و به صورت کشیدن و درگ کردن، برخی کار ها را روی گوشی اپل خود انجام دهید.

برای اینکه مطمئن شوید که می توانید از این ویژگی استفاده کنید باید بدانید که آیا AssistiveTouch در بخش Accessibility Shortcuts فعال است یا نه؟ برای ورود به بخش Accessibility Shortcuts لازم است که از تنظیمات به Accessibility مراجعه کنید.

Accessibility

Accessibility

بعد از این از بخش Accessibility به “AssistiveTouch مراجعه کنید تا بتوانید نحوه گرفتن اسکرین شات را تنظیم کنید.

اگر قبلا این ویژگی را برای گرفتن اسکرین شات تنظیم کرده باشید لازم است که به Single-Tap بروید تا گزینه Screenshot را طبق عکس های زیر تنظیم کنید:

Screenshot

Screenshot

اگر می خواهید کماکان از منوی AssistiveTouch اصلی استفاده کنید توصیه می کنیم که Double-Tap را به Open Menu تبدیل کنید.

بعد از اینکه تنظیمات را به این صورت انجام دادید، کافی است دکمه کناری را سه بار پشت سر هم فشار دهید تا یک دکمه خاکستری رنگ روی صفحه نمایش داده شود. برای گرفتن اسکرین شات نیاز است که روی این گزینه کلیک کنید تا کار به خوبی انجام شود. دقت کنید که تا زمانی که این دکمه محو نشود اسکرین شات به طور کامل ایجاد نمی شود. البته راه های مختلف دیگری هم وجود دارد که بتوانید نبود دکمه هوم را جبران کنید و بتوانید کارها را دنبال کنید اما بنظر می رسد که این روش راحت ترین و ساده ترین راهی باشد که با درگیر کردن دکمه ساید و یک آیکون نرم افزاری می توانید اسکرین شات بگیرید.


تگ ها : راهنمای استفاده از AssistiveTouch برای گرفتن اسکرین شات راهنمای کامل استفاده از گوشی جدید اپل آیفون X یا آیفون 10 آموزش اسکرین شات گرفتن در آیفون ایکس نحوه گرفتن اسکرین شات در ایفون X دکمه هوم مجازی آیفون X را چگونه فعال کنیم؟ آموزش گرفتن اسکرین شات با دو یا یک دست بر روی آیفون ۶ چطور با آیفون X بهتر کار کنیم؟ پاسخگوی مشکلات و آموزش موبایل آیفون ایکس X 10 اپل دلتان برای دکمه هوم تنگ شده؟ با نحوه افزودن دکمه هوم مجازی در آموزش اضافه کردن کلید هوم مجازی به آیفون X با اسیستیو تاچ آموزش اضافه کردن کلید هوم مجازی به آیفون X با آموزش افزودن دکمه هوم مجازی در آیفون ایکس آموزش گرفتن اسکرین شات آیفون چگونه 7 مشکل آیفون X یا iPhone 10 را برطرف کنیم گرفتن اسکرین شات از صفحه نمایش گوشی های شیائومی راهنمای استفاده از assistivetouch برای گرفتن اسکرین شات دکمه هوم مجازی آیفون X را اینگونه فعال کنید نحوه گرفتن اسکرین شات با آیفون ایکس – 2 روش GO 25 طریقه اسکرین شات گرفتن در آیفون 6 چگونه در آیفون X دکمه Home را ظاهر کنیم؟ assistivetouch دکمه هوم آیفون کار نمی کند، چه می توان کرد؟ : راه حل های سخت اپل دنیای اپل آموزش اسکرین شات گرفتن در آیفون 10 اپل به روشی جدید آموزش گرفتن اسکرین شات در اندروید و ios اپل و ویندوز فون و آموزش ویدیویی استفاده از آیفون X و المان‌های حرکتی بدون دکمه گرفتن اسکرین شات آیفون 6 راهنمای ساخت هشتگ در تلگرام آموزش استفاده از کد های دستوری بین المللی در آیفون آموزش فروش: ۵ قانون تغییرناپذیر فروش راهنمای تنظیمات مودم TP آموزش رمز گذاشتن روی آیفون نحوه بهتر کار کردن با آیفون X طراحی سایت سئو فروشگاه آنلاین Sidebar، یک اپلیکیشن مولتی تسک فوق‌العاده برای اندروید معایب آموزش طرز صحیح سایه زدن چشم take notes markup pdfs v3 3 4 2 gp 86km q2fw achieving accessibility how the americans with توجه بزرگ تجزيه تحليل بورس دانلود اهنگـمحراب بنامـ لمس Displaying items by tag: تنظیمات کارخانه دکمه لقی نباش طرح جدید دولت برای آتش زدن خودروهای قاچاق استخدام حسابدار آقا کار در دفتر کاشی در یزد آزمایش میمون (monkey test) بر روی نرم افزار چیست ؟ انواع، حذف دکمه هوم آیفون فیلم تگ دمادم تلگرام باز چگونه از صفحه نمایش گوشی و تبلت اندرویدی خودمان فیلم دختر ١٧ساله بزرگ برنج بایگانی گرفتن اسکرین شات آیفون نسخه نهایی iOS 11 امروز منتشر می‌شود آشنایی با کدهای دستوری همراه اول راهنمای استفاده ازکنترل اسپلیت ا در آیفون 8 سیری را با استفاده از دکمه پاور فعال کنید Screenshot Capture 2.3.15 گرفتن اسکرین شات از صفحه راهنمای استفاده از آرچرکوین جستجو استفاده بهینه از امکانات Accessibility در آیفون گوشی مخاطبان عکس ها آیفون صفحه دسترسی صفحه گوشی LG V20 در مقایسه با تمامی محصولات رقیب چگونه است – فری مدالی از جنس گرد و غبار اجازه نمی‌دهم از تندیس منصور استفاده شود خطرات استفاده از لنز تماسی

نظرات




نماد