سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

سونی یکی از کمپانی‌های بسیار مشهور در زمینه تولید تکنولوژی‌های مصرفی است که در سال ۱۹۴۶ شروع به کار کرد و تا به امروز توانسته به واسطه نام‌های تجاری مشهور خود، به یکی از مشهورترین کمپانی‌های ژاپنی شناخته شود. پلی‌استیشن، واکمن، وایو و اکسپریا از نام‌های تجاری این کمپانی هستند که هر کدام تاثیر بسیاری روی موفقیت سونی گذاشته‌اند. با مطرح شدن تبلیغات بنری آنلاین، سونی از کمپانی‌هایی بود که به این روش تبلیغاتی روی آورد و توانست به تاثیرگذار بودنش پی ببرد. در ادامه این مطلب، روی ترفندهای تبلیغات آنلاین سونی تمرکز می‌کنیم که اخیرا در کمپین‌های تبلیغاتش دیده شده‌اند و می‌توانند روی ایده‌پردازی شما هم تاثیرگذار باشند:

– آوردن نقدهای کاربران به عنوان محتوای بنر تبلیغاتی:

خریداران به نقدهای محصولات واکنش نشان می‌دهند؛ اما نه به نقدهایی که حاصل کارهای روابط عمومی هستند و اکثر اشخاص دنبال نقدهای واقعی کاربران هستند. سونی هم در یک حرکت هوشمندانه، در تبلیغات بنری خود نقدهایی آورده است که توسط خریداران محصولات، نوشته شده‌‌اند.

این ترفند، مستقیما روی تصمیم‌گیری مشتری بالقوه تاثیر می‌گذارد و سبب می‌شود که افراد راحت‌تر به محصول شما اعتماد کنند و آن را بخرند.

sony-review-2

sony-review

– نفع کاربر در خرید یک محصول:

خیلی از خریدارن، به دنبال جواب این سوال هستند که با خرید محصول موجود در حراجی، چه قدر پولذخیره می‌‌کنند و ارزش واقعی آن محصول چقدر است؟ این سوالات اکثرا در زمان حراج‌های فصلی عنوان می‌گردد و سونی هم از این موقعیت استفاده کرده است و در محتوای تبلیغات خود دقیقا هزینه‌ای که با خرید یک محصول برای مخاطب می‌ماند را، روی بنر تبلیغاتی آورده است. این ترفند به افرادی که قدرت خرید آنها کاهش یافته، کمک می‌‌کند تا راحت‌تر تصمیم به خرید بگیرند.

save-2
save-1

– نشان دادن قدرت محصول در محتوای تبلیغاتی:

سونی این کار را برای دوربین‌های خود انجام داده است و سعی دارد که با انتشار یک سری عکس که با دوربین‌های سونی ثبت شده‌اند، قدرت محصولات عکس‌برداری خود را در تبلیغات بنریش نمایش دهد. کمتر محصولاتی هستند که بتوان از این ترفند برای تبلیغات بنری آنها استفاده کرد، ولی برای تبلیغ محصولاتی مانند دوربین یا حتی تبلیغاتی که روی دوربین یک گوشی هوشمند تمرکز دارد،‌ می‌توانید از این ترفند استفاده کنید.

alfa-2

alfa-1

به یاد داشته باشید که همه این ایده‌ها حاصل طوفان‌های فکر (Brainstorming) هستند و لازم است که همواره با این مهم، توجه خاصی داشته باشید و از نظرات همه افراد تیم خود استفاده کنید.


تگ ها :

نظرات




نماد