سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

در سالهای اخیر شاهد بودیم که با توجه به استقبال کاربران از خرید آنلاین بلیط پروازها، به صورت چارتری و یا عادی، آژانسهای هواپیمایی متعددی تصمیم بر ایجاد فروش اینترنتی در کنار فروش حضوری خود گرفته‌اند، که به علت استقبال گسترده کاربران، تعداد آنها نیز همچنان در حال افزایش است.

معرفی ره بال آسمان :

آژانس مسافرتی ره بال آسمان در  سال ۱۳۸۶ تاسیس و در قسمت‌های فروش خارجی ، داخلی ، بخش تور و گردشگری فعالیت خود را آغاز نموده و هم اکنون با دارا بودن مجوز بند الف و عضویت رسمی در انجمن بین المللی حمل و نقل هوائی ( یاتا ) با اکثر ایرلاین‌های خارجی و داخلی قرارداد دارد و با داشتن تیکت ایرلاین‌های یاد شده توانایی صدور بلیت از هر نقطه کشور به تمامی کشورهای جهان را دارا است.

 

ره بال آسمان با مراجعه به آژانس تبلیغاتی ای‎نتورک، نیازهای زیر را برای تبلیغات در مورد کمپین های خود اعلام کرد:

نیاز به دیده شدن (Branding)

نیاز به جذب مشتری (Lead)

استراتژِی :

آژانس تبلیغاتی ای‎نتورک، راهکارها و استراتژی‌ دیجیتال زیر را جهت دستیابی به اهداف و برطرف نمودن نیازهای بالا، به مجموعه ی رهبال آسمان ارائه داد:

۱-کمپین برندینگ:

به طور کلی همه کسب‌وکارها برای دیده شدن و افزایش آگاهی کابران نسبت به خدمات آنها می‌بایست یککمپین برندینگ در مرحله اول تبلیغات خود در نظر بگیرند، این کمپین در ای‌نتورک بدون هدفمندی یعنی نمایش در تمامی وبسایت‌ها ، نمایش در تمامی سیستم عامل‌ها و نمایش در تمام نقاط جغرافیایی آغاز به کار کرد. به این صورت که کاربر با دیدن بنرهای زیر که توسط تیم دیزاین ای‌نتورک طراحی شده‌اند وارد صفحه اصلی وبسایت رهبال آسمان می شد.

rahbal-branding-campaign-banner

در این کمپین هدف ما آشنایی کاربران با وبسایت و بخشهای مختلف رهبال آسمان بود.

۲-کمپین جذب مشتری:

بد نیست مروری بر تعریف لید و کمپین لید جنریشن داشته باشیم، Lead به افرادی گفته می‌شود که به طرق مختلف به  خدمات شما علاقمند شده‌اند و کمپین لید جنریشن به این معناست که شما با اعطای یک پیشنهاد ویژه ، کاربر را جذب وبسایت خود کرده و راه ارتباطی با آن مشتری را به این روش بدست می آورید.

استراتژی که توسط تیم ای‌نتورک در جهت جذب مشتریان بالقوه برای ره بال درنظر گرفته شده دریافت شماره تلفن کاربران در ازای اطلاع رسانی از آخرین پروازهای چارتری بود، شیوه‌ای موثر که با ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی متفاوت است از این جهت که در این کمپین کاربران در صورت تمایل می‌توانند شماره خود را وارد کنند پس در نتیجه هیچ تبلیغی از نوع اسپم برای کاربران فرستاده نمی‌شود.

برای این هدف کاربران اینترنتی با دیدن بنر زیر وارد لندینگ پیج اختصاصی دریافت شماره تلفن می‌شوند.

ما با طراحی این نوع بنر برای کمپین لید جنریشن حس اقدام سریع برای خرید و یا پایان رزرو پروازهای چارتری را در کاربر ایجاد کردیم .

 lead-generation-campaign-banner

و  همانطور که در لندینگ پیج زیر مشاهده می کنید، در کنار اهداف ذکر شده، حس راحتی در رزرو پروازهای چارتری را نیز القا کردیم.

rahbahl-lead-gen-campaign-landing

تحلیل کمپین های رهبال به کمک تیم ای‌نتورک  و با گذاشتن utm بر لینک بنرهای دو کمپین و قرار دادن کد گوگل آنالتیکس در صفحات فرود آن و با تنظیم goal روی دریافت شماره تماس کاربران در لندینگ پیج کمپین لید جنریشن به نتایج زیر دست یافتیم :

 

  • بازدید روزانه کاربران از بخشهای مختلف وبسایت ره بال آسمان و پیدا کردن نقاط ضعف وبسایت
  • نرخ تبدیل میانگین ۵ درصدی بر روی کمپین لید جنریشن
  • دریافت بیش از ۸۰۰ شماره تلفن از کمپین لید جنریشن
  • کاهش ۵۰ درصدی رتبه الکسا

 

پیشنهاد :

اگر شما نیز دارای یک آژانس هواپیمایی هستید کمپین لید جنریشن (ایمیل و یا شماره تلفن) برای تبدیل کاربران شما به مشتریان وفادار بسیار مفید خواهد بود. برای اجرای یک کمپین تبلیغات اینترنتی موفق باید همواره استراتژی دیجیتال مناسب در نظرگرفته باشد تا بودجه و زمان شما هدر نرود.


تگ ها :

نظرات




نماد