سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

فارغ از تعداد کارمندان و تخصص کسب‌وکارها، همه آنها لازم دارند که موفقیت و رشد خود را به اطلاع همه برسانند. دقیقا همین مورد است که سبب شهرت آنها خواهد شد و باعث می‌شود که موقعیت‌های بهتری برای آنها ایجاد گردد. روابط عمومی (به انگلیسی: Public Relations) به شما کمک می‌کند تا این شهرت را بدست آورید و شامل هر آنچه است که در مورد شما گفته می‌شود و در همه جا منتشر می‌گردد. تنها روابط قوی شما، با رسانه‌ها سبب می‌شود که در این مسیر موفق عمل کنید و باید درنظر داشته باشید که همیشه حقیقت را بازگو کنید تا همه چیز عالی پیش رود. در ادامه این مطلب، سراغ نقل‌قول‌هایی در مورد روابط عمومی می‌رویم که حتما برای شما جالب خواهند بود:

– “اگر فقط یک دلار از سرمایه من باقی بمونه، اونو صرف روابط عمومی می‌کنم.” – بیل گیتس (موسس کمپانی مایکروسافت)

 

– “امروزه، کسب‌وکارها در وضعیتی قرار دارند که باید تعداد افراد متخصص در زمینه آنالیز و برنامه‌ریزی روابط عمومی افزایش پیدا کند.” – پُل هولمز (مدیر عامل گروه هولمز)

 

– “تبلیغات برای این بوجود اومده که بواسطش، بگین که کمپانی قدتمندی هستین و در مقابلش، روابط عمومی فرصتیه که افراد دیگه، در مورد خوب بودن شما صحبت کنن.” – جین لوییز گًسی (موسس BeOS)

be-os

جین لوییز گسی

– “روابط عمومی یعنی تولید محتوا و مدیریت روابط در هر فرمتی که امکان‌پذیر باشه.” – لُرد هدینگتون (مدیر عامل Huntsworth PLC)

 

– “۲۰ سال زمان میبره که بخواین به شهرت دست پیدا کنین و دقیقا ۵ دقیقه لازمه که شهرتتون رو از بین ببرین.” – وارن بافت (متخصص در زمینه کسب‌وکارها)

 

فراموش نکنید که هفته آینده هم نقل‌قول‌هایی منتشر می‌کنیم که حتما برای شما مفید خواهند بود.


تگ ها :

نظرات




نماد