سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

در حال حاضر اپلیکیشن‌‌ها و وب‌‌سایت‌‌های موجود در حوزه رزرو هتل و سفر هوایی در ایران، در حقیقت آژانس‌‌های مسافرتی هستند که به کاربر هتل‌‌ها و پروازهایی را پیشنهاد می‌‌دهند که خود آن‌ها توانایی فروش و ارائه آن را داشته باشند. اما ویگو محصولی است که بر اساس شرایط کاربر ( شرایط مالی، زمانی و هدف کاربر) مناسب‌‌ترین پروازها و هتل‌‌های موجود در تمامی آژانس‌ های مسافرتی به وی پیشنهاد می‌ شود. ویگو که حدود دو ماه است به بازار ایران وارد شده است و قسمتی از برنامه تبلیغات خود را به تبلیغات ویدئویی درون اپلیکیشنی اختصاص داده.

در این مدل تبلیغات کاربر ابتدا یک ویدئوی ۱۵ تا ۳۰ ثانیه‌ای و سپس بنری را مشاهده می‌کند که پیشنهادی را برای او مطرح می‌گردد. با توجه به این امکانات در این تبلیغ، امکان آگاهی بخشی نسبت به سرویس و تشدید نیاز کاربر پیش از مطرح کردن پیشنهاد وجود دارد.

1136x640-2

بنر مربوط به انتهای ویدیو

تماشای ویدیوی این کمپین تبلیغاتی

تبلیغات ویگو نیز به این صورت برنامه‌ریزی شده است که کاربر ابتدا یک ویدئو را مشاهده می‌کند که مزیت‌های اپلیکیشن ویگو، نحوه‌ی کار با آن و اینکه چرا کاربر به این اپلیکیشن نیاز دارد را عنوان می‌کند و سپس پیشنهاد دانلود اپلیکیشن را به او می‌دهد که با کلیک کردن بر بنر، کاربر مستقیماً به صفحه ی دانلود اپلیکیشن در کافه‌بازار هدایت می‌شود. در واقع ویگو که یک برند نسبتاً ناآشنا برای کاربر ایرانی است ابتدا به واسطه‌ی ویدئو به کاربر معرفی و سپس پیشنهاد دانلود اپلیکیشن را مطرح می‌شود. در این استراتژی کاربر پیش از مشاهده‌ی پیشنهاد دانلود اپلیکیشن با ویگو، مزایای آن، نوع کاربری آن آشنا شده و در نتیجه نرخ دانلود بیشتری ایجاد می‌شود.

همه ی این موارد موجب شده نرخ تبدیل دانلود ویگو در کمپین تبلیغات درون اپلیکیشنی خود ۷ برابر بیشتر از دیگر رسانه‌هایی باشد که بر افزایش دانلود این اپلیکیشن تمرکز دارند.


تگ ها :

نظرات




نماد