سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

تبلیغات بنری یکی از روش‌های مرسوم بازاریابی آنلاین است که توسط خیلی از کسب‌وکارهای بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. روش‌های مختلفی برای پرداخت هزینه تبلیغات بنری وجود دارد که عبارتند از: پرداخت به ازای کلیک، پرداخت به ازای عمل صورت گرفته و هزینه ثابت و … . در ادامه سراغ یکی از ایده‌های تبلیغاتی کمپانی ۳M می‌رویم که برای محصول چسب اسکاچ (Scotch) این کمپانی طراحی و اجرا شده است. این کمپین تبلیغاتی به دو شیوه پرداخت، پرداخت به ازای کلیک و هزینه ثابت اجرا شده است که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم:

چالش:

۳M که یکی از کمپانی‌های مطرح در زمینه تولید چسب به حساب می‌آید، تصمیم گرفت که برند خود را بیشتر در معرض دید قرار دهد و به همین دلیل لازم بود که تصمیمی استراتژیک برای کمپین‌‌های تبلیغاتی خود بگیرد و چهره‌ای کاملا متفاوت از برند خود در سراسر بریتانیا نشان دهد.

banner-1

به این منظور، تصمیم گرفت که این تغییر را در شعار برند خود صورت دهد و به کمک تبلیغات آنلاین، میزان اثرگذاری شعار جدیدش را بسنجد.

راهکار

کمپانی ۳M با طراحی یک کمپین تبلیغاتی آنلاین و با شعار “با اسکاچ دست به کار شوید”، سعی کرد که شعار جدید این برند را تست کند و ایده کل کمپین هم از قلک خوکی شکلی گرفته شده بود که در فرهنگ عامیانه نیز بسیار مشهور است.

banner-2aaa

در متن بنرهای این کمپین، دقیقا روی موردی تمرکز شد که نقطه قوت محصولات اسکاچ به حساب می‌آید و واقعا هم محصولات این برند همیشه در اولین بار جوابگو نیاز افراد هستند.

نتایج

این کمپین تبلیغات بنری که به صورت کلیکی و نمایش بنر اجرا شده بود، توانست با بودجه‌ای ۵۰ هزار پوندی نیز به یکی از کمپین‌های موفق چسب اسکاچ تبدیل شود و بر اساس آمار منتشر شده از آن، حتی روی فروش این برند نیز سهمی ۱۵٪ داشته است.

اما به نظر شما فقط شعار جدید این برند اثرگذار بوده یا آیا مدل اجرای این کمپین هم تاثیری روی مخاطبان این برند گذاشته است؟


تگ ها :

نظرات




نماد