سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

کمپانی گوگل یکی از معدود کسب‌وکارهایی است که توانسته با ابزارهای مفید خود، به بهبود فعالیت بازاریابان آنلاین کمک کند و شرایطی ایجاد کند که چنین افرادی بتوانند با آنالیز و آگاهی از داده‌ها نیز کسب‌وکار خود را رشد دهند و بازار هدف خود را بشناسند. از میان این ابزارها می‌توانیم به گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) و وب‌مستر تولیز (Webmaster Tools) اشاره کنیم که مشخصا روی تصمیمات استراتژیک وب‌سایت شما هم تاثیر گذاشته‌اند. اخیرا گوگل ابزاری جدیدی تحت عنوان Google Data Studio عرضه کرده است که حدودا کاربرد مشابهی با موارد دور شده دارد و اما یک تفاوت بزرگ به همراه دارد که در ادامه به تحلیل این ابزار می‌پردازیم:

این ابزار که بخشی از Google Analytics 360 Suite است، به بازاریابانی که در فضای دیجیتال به فعالیت می‌پردازند نیز این امکان را می‌دهد که بتوانند از اطلاعاتی که در دست دارند، گزارش‌هایی قابل فهم تهیه کنند. این گزارش‌ها آنقدر مشخص و مفهوم هستند که حتی افراد غیرمتخصص هم می‌توانند از آنها بهره ببرند. در ادامه به سه قدمی اشاره می‌کنیم که توسط این ابزار صورت می‌گیرد تا خروجی مورد نظر شما حاصل شود:

google-data-studio

۱- اتصال:

در اولین قدمی که در Google Data Studio طی می‌گردد، اطلاعات پس از دریافت از فرد، آماده‌سازی شده و برای گزارش‌دهی ادغام می‌گردند.

۲- تصویرسازی:

سرویس گوگل در این قدم با تمام اطلاعاتی که در دسترسی دارد، نمودارهایی فراهم می‌آورد که همه آنها قابل تحلیل هستند.

۳- اشتراک‌گذاری:

فردی که از این سیستم استفاده می‌کند، توانایی اشتراک‌گذاری این گزارش‌ها را داراست و به راحتی می‌تواند آنها را با افراد تصمیم‌گیرنده و تحلیل‌کنندگان به اشتراک بگذارد.

گزارش های خروجی می توانند حاصل آنالیزهای صورت گرفته از کمپین تبلیغات کلیکی شما هم باشند و فقط کافیست که در حین ایجاد کمپین نیز از UTM ها بهره ببرید.

در حال حاضر، استفاده از این سرویس فقط برای کاربران ۲۱ کشور دنیا امکان‌پذیر شده و گوگل این وعده را داده که به زودی، علاقمندان به این سرویس می‌توانند در سراسر دنیا از Google Data Studio بهره ببرند. در این سرویس که فعلا به صورت بتا  در اختیار کاربران سرویس‌های گوگل قرار گفته، چندین قالب گزارش‌دهی فراهم شده که بد نیست آنها را مشاهده کنید.


تگ ها :

نظرات




نماد