سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

زاویه‌بسته، عنوان یک برنامه آنلاین ورزشی است که هفته‌ای یک قسمت از آن به مدت ده هفته در سایت سرویس۳ منتشر می‌شد. در فصل اول این برنامه با ۱۰ چهره برتر فوتبالی مصاحبه‌هایی دیدنی انجام شد. از ویژگی‌های جالب زاویه بسته نیز می‌توان به جذابیت آن برای افرادی که اهل فوتبال نیستند نیز اشاره کرد. در واقع به خاطر فضای جالب و تنوع سوالات، این برنامه موفق شد که هم نظر علاقه‌مندان به فوتبال و هم غیر آن را جلب کند. تیم سرویس۳، با کمک تیم اجرایی برنامه پرطرفدار ۹۰ توانسته‌اند با انتخاب یک موضوع تخصصی، توجه عموم را جلب کنند.

زاویه بسته به‌صورت مجموعه مصاحبه‌های کوتاه تهیه شده که تماشای آن در طول روز به صورت آنلاین امکان‌پذیر است. در فصل اول، مهمانان این برنامه به ترتیب حضور آقایان حسین ماهینی ، علی خسروی ، محسن مسلمان ، مهرداد محمدی ، کمال کامیابی‌نیا ، علیرضا واحدی نیکبخت ، آرش برهانی ، سوشا مکانی ، هاشم بیک‌زاده و فرشاد احمدزاده بودند. اغلب ویدئوها در یک بازه ۱۵ تا ۳۰ دقیقه‌ای تدوین شده‌اند و هم از طریق سایت و هم اپلیکیشن اندروید قابل مشاهده هستند. از نقاط قوت برنامه می‌توان به پرسش‌های مجریان از مسائل حاشیه‌ای کار و زندگی این چهره‌ها که همیشه برای مردم سوال بوده و پاسخ شفاف و بعضأ بی‌مهابای آنها، اشاره کرد.

از آنجا که تمرکز این کمپین بر روی رسانه‌های دیجیتال بوده است بازخوردها را سریع‌تر می‌توان دریافت و تحلیل کرد. در ده هفته اول طبق آمار گوگل، این برنامه موفق به جذب کاربران زیاد با نرخ بازگشت بازدید بالا شد. یکی از دلایل این موفقیت را می‌توان استفاده مناسب از سلبریتی‌های ورزشی و شبکه‌های اجتماعی آنها نظیر اینستاگرام دانست. از طرفی در برخی از قسمت‌های پرحاشیه، بازخوردهایی در شبکه اجتماعی توییتر به وجود آمد که موجب وایرال شدن بسیار سریع پست‌ها در شبکه‌های اجتماعی مکمل آن شد. مدل تبلیغات بنری از نوع CPC نیز سهم به سزایی در برندینگ و موفقیت زاویه بسته داشته است.

از بازخوردهای این برنامه در اینستاگرام

به طورکلی می‌توان زاویه بسته را به‌عنوان یک برنامه موفق در موج جدید تولید و انتشار برنامه‌های آنلاین که تنها در فضای وب منتشر می‌شوند، معرفی کرد. فصل دوم این برنامه با اعمال تغییراتی در راستای جذاب‌تر شدن، با دعوت از چهره‌های طلایی فوتبال ایران در نوروز ۹۶ منتشر خواهد شد.


تگ ها :

نظرات




نماد