سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

هدفگیری مجدد، یکی از سرویس‌‌های کاربردی برای آگهی‌دهندگان تبلیغات آنلاین است که قبلا مطالبی در مورد شیوه کارکرد آن و همچنین تاثیر آن بر بازاریابی آنلاین کسب‌وکارها نیز مطالبی آورده‌ایم . اگر همچنان متقاعد نشده‌اید که از هدفگیری مجدد استفاده کنید، لازم است تا آماری که در ادامه آورده‌ایم را مشاهده کنید و متوجه شوید که این روش تبلیغاتی تا چه مقدار می‌تواند روی آینده کسب‌وکار شما، تاثیر مثبت داشته باشد و چرا باید سرمایه‌گذاری بیشتری روی هدفگیری مجدد انجام دهید :

۱- احتمال تبدیل شدن (Convert) افرادی که مجددا هدفگیری می‌شوند، ۷۰٪ از افرادی که بازدیدکننده اولیه یک تبلیغ هستند نیز بیشتر است. 

۲- کاربران آنلاین بسیاری هستند که پس از ورود به یک وب‌سایت، سبد خرید خود را قبل از پرداخت رها می‌کنند و در نهایت فرآیند خرید آنها نیمه‌کاره می‌ماند. ۷۲٪ از این افراد، پس از هدفگیری مجدد نیز فرآیند خرید خود را به پایان می‌برند و در حالی که اگر هدفگیری نشوند، فقط ۸٪ آنها برای تکمیل فرآیند باز می‌گردند! 

۳- هدفگیری مجدد به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا میزان نرخ کلیک وارد شده به تبلیغات خود را (Click Through Rate) تا ۱۴۷٪ افزایش دهند. 

۴- ۳۳٪ کسب‌وکارها در راستای افزایش درآمد کسب‌وکارشان، از هدفگیری مجدد استفاده کرده‌اند و نتیجه مثبت گرفتند.

retargeting

نگاهی به پروسه معمول، در کمپین‌‌های هدفگیری مجدد

۵- ۳۳٪ از کسب‌وکارها توانسته اند به کمک هدفگیری مجدد، تعداد کاربران وب‌سایت خود را افزایش دهند. (منبع: Hubspot)

۶- حدود ۹٪ کسب‌وکارهای سراسر دنیا، برای استفاده از راهکار تبلیغاتی هدفگیری مجدد نیز بودجه جداگانه‌ای درنظر می‌گیرند. (منبع: Hubspot)

۷- ۶۸٪‌ از آژانس‌های تبلیغاتی، بر اساس آنالیزهایی که روی کمپین‌های تبلیغاتی هدفگیری مجدد و تبلیغات سنتی انجام داده‌اند، به این نتیجه رسیده‌اند که باید از بودجه تبلیغات سنتی مشتریان خود کم کرده و آن راصرف کمپین‌های هدفگیری مجدد آنها کنند.

هدفگیری مجدد از سرویس‌هایی است که در ایران هم ارائه می‌شود و نتایج، نشان‌دهنده این مهم هستند که این امکان، بر سهولت رسیدن آگهی‌دهندگان به اهداف نهایی آنها نیز تاثیر بسیار چشمگیری داشته است.

شما هم می‌توانید نظر خود را در مورد هدفگیری مجدد، به اشتراک بگذارید.


تگ ها :

نظرات




نماد