سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

سال ۲۰۱۶ ، سال انفجار بازاریابی تاثیرگذار (Influencer Marketing) بود و با رویکرد جدید برندها به سمت ساخت‌های دیجیتال برای جذب مخاطب بیشتر ، مشتری‌های جوان‌تر و همچنین درست کردن سر و صدا حول محور محصول جدیدشان همراه شد.
همچنان هم اثری از کند شدن این روند مشاهده نمی‌شود.
بر اساس گزارش بازاریابی تاثیرگذار ، در حال حاضر ۶۶٪ از بازاریابان در استراتژی آنلاین خود نیز این روش بازاریابی را عنوان کرده‌اند.

طی گزارشی اعلام کرده :‌

– یک چشم انداز مثبت در سرمایه گذاری در بازاریابی تاثیرگذار مشاهده می‌شود و ۵۰٪ برندها به طور قابل ملاحضه‌ای سرمایه گذاری خود را در سال ۲۰۱۷ بر این بخش افزایش داده‌اند.

ما در مرحله بل بشوی بازاریابی تاثیرگذار به سر می‌بریم. صندلی‌ها را سفت بچسبید که قراره تخته گاز برویم!

۱ – جنگ برای جلب توجه

به نظر شما دنیا واقعا به بزک جدید ویدئو بلاگرها احتیاج داره؟ به ورزشکارهای تاثیرگذار چه طور؟
برای همین است که شخصیت‌های تاثیرگذار باید روش کار خود را توسعه بدهند تا بتوانند توجه مخاطبان را جلب کنند.

به جای تمرکز کردن فقط بر یک چیز ، تعداد بیشتری از اشخاص تاثیرگذار دارند به سبک زندگی رو می‌آورند که این باعث می‌شود تا آنها به طرف بخش‌هایی کاملا جدید کشیده شوند و در بازار فروش به جایگاه‌های کاملا متفاوتی برسد.

مکس پولیسار می‌گوید :‌
برای جلب توجه و آگاه شدن بازار ، اشخاص تاثیرگذار احتیاج دارند که به طور منظم به انتشار پست‌های خود بپردازند ، نقطه نظر متفاوت داشته باشند و نباید از اینکه خودشان باشن بترسند.

۲- باید منتظر محتوای بیشتر از سمت برندها باشیم

مخ من که سوت کشیده!! یک سریال که کلا بر اساس تبلیغات است؟! مگر می‌شود؟!
به نظر می‌آید که فرقی بین برنامه‌هایی مثل دورهمی مهران مدیری که هدفشان فروختن و شناساندن اسپانسر برنامه با یه برنامه‌هایی که تبدیل به سرگرمی خوبی می‌شوند نیز وجود نداره.

اما به نظر شما بیننده‌ها متوجه نمی‌شوند که دارند یک حجم عظیمی از تبلیغات را مشاهده می‌کنند؟

پولیاسر می‌گوید:‌
اگر یک برنامه خوب با کاراکترهای تاثیرگذار تهیه کنید ، قطعا بیننده‌ها اهمیتی نمی‌دهند که دارند تبلیغات تماشا می‌کنند.

این کار تفاوتی با برنامه سامان گلریز که یک برنامه تلویزیونی با اسپانسرهای مختلف داشت ، ندارد؛ شما از هر خانم خانه‌داری که بپرسی قطعا یک بار برنامه‌ آشپزی سامان گلریز تماشا کرده است. راستش بخواهید من خودم هم چند باری نگاه کرده‌ام.
در انتها فقط مهمه که درباره برنامه خود حرفای مثبت و با ارزشی زده باشید.

۳ – مرزهای بین سلبریتی‌ها و اشخاص تاثیرگذار کم کم از بین می‌رود!

تقریبا شبیه به این است که همیشه فوتبالیست‌ها دوست دارند خواننده بشوند و خواننده‌ها دوست دارند فوتبالیست بشوند!

من مطمئن نیستم که فرشید کله گنده چی کار می‌کند ، ولی به هر حال من فالوش می‌کنم ، چون آدم خفنی است! کمدین به حساب می‌آید؟ استندآپ کمدی کار می‌کند؟ جزو آدمای تاثیر گذار هست؟ مهم نیست ، کارش را دوست دارم و در شبکه‌های اجتماعی مختلف فالوش می‌کنم.

فرق بزرگ بین سلبریتی‌ها و اشخاص تاثیرگذار، تفاوت در سطح درگیر شدن اشخاص تاثیرگذار با مخاطبان‌شان است.

کرگ لوییس ، از آژانس دیسروپتیو می‌گوید ‌:
میزان درگیر بودن با مخاطبین به طور قطع تاثیر روی پیشرفت آن برند دارد. از سلبیریتی‌های برای کاری که می‌کنند، می‌شود قدردانی کرد. از اشخاص تاثیرگذار هم می‌شود برای کسی که هستند قدردانی کرد.

۴ – ویدئو زنده گسترش خود را ادامه می‌دهد

همه دارند تلاش می‌کنند بفهمند ویدئو زنده چیست و به چه دردی می‌خورد؛ شما هم اگه می‌دانید، حتما بگویید! بیشتر محصولات ضعیف هستند و علاوه بر آن محتوای تولید شده برای آنها هم ضعیف است.

درحال حاضر فیسبوک دارد یک تبلیغ ۱۵ ثانیه‌ای روا بین ویدئوهای لایوش تست می‌کند که باعث تولید محتوای بیشتری می‌شود. حالا باید منتظر این مدل روی بقیه پلتفرم‌ها باشیم.

۵ – تکامل دوباره معیارها

الان دیگر همه موضوع درباره تعداد بیننده‌ها و دنبال کننده‌ها نیست! طبق گفته‌های داربی باراتون و نیکول بِرِند از XOMAD :

ما فهمیدیم که استاندارهای سنتی بازاریابی در استراتژی بازاریابی تاثیرگزار باعث می‌شود که ما به سمت توقعات و برنامه‌ریزی اشتباه برای کمپین‌های تبلیغاتی خود هدایت بشویم. هزینه‌های غلط پیش و در استراتژی تاثیرگذار , مدل “هزینه به ازای ” تعامل برای ما *ROI و هزینه‌های دقیق‌تری را فراهم می‌کند.

استانداردها وقتی پدیدار می‌شوند که اجازه دسترسی و ارتباط با مخاطب روی پلتفرم‌هایی مثل فیسبوک ، اینستاگرام ، اسنپ چت و … داده بشود.

برای اینکه به طور منطقی بتوانیم یکی را با دیگری مقایسه کنیم باید چند تا از فاکتورهای یکتا را به صورت ماهانه بررسی و مقایسه کنیم.
اما بزرگترین ترند سال ۲۰۱۷ به طور واضح بازاریابی تاثیرگزار بوده و همچنان هم دارد بزرگتر می‌شود.


تگ ها :

نظرات




نماد