سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

اکثر کسب‌وکارهایی که از شبکه‌های اجتماعی در راستای بازاریابی کسب‌وکار خود بهره می‌برند، درگیر این مورد مهم هستند که چه ابزارهایی می‌تواند آنها را در مسیر مدیریت محتوا و پست‌هایشان نیز یاری کند. در ادامه به معرفی چند ابزار مدیریت شبکه‌های اجتماعی می‌پردازیم که هر کسب‌وکاری می‌تواند از آنها بهره ببرد که اکثر آنها رایگان هستند:

 بافر (Buffer):

بافر در‌ ژانویه سال ۲۰۱۵ شروع به کار کرد و به سرعت توانست به یکی از ابزارهای رایگان مناسب برای مدیریت شبکه‌های اجتماعی تبدیل گردد. آنقدر رابط کاربری بافر با کاربران سازگار (User-Friendly) است که هر فردی می‌تواند با آن کار کند و پیچیگی خاصی در آن لحاظ نشده است و حتی افرادی غیرمتخصص می‌توانند به راحتی حساب‌های کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی را مدیریت کنند.

buffer

یکی از امکانات نسخه ویژه (Premium) بافر این است که مدیر اصلی حساب‌های کاربری می‌تواند به افراد دیگر دسترسی محدود دهد تا یک یا چند تا از حساب‌های کاربری دیگر را مدیریت کنند.

بافر بیشتر برای مدیریت شبکه‌های اجتماعی توییتر و لینکداین پیشنهاد می‌گردد.

 هوت‌سوییت (Hootsuit):

هویت‌سوییت که بیشتر به خاطر سیستم آنالیز قوی و گزارش‌دهی خود نیز مورد توجه متخصصان بازاریابی شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت، در کنار این امکانات فوق‌العاده به مخاطبان خود این امکان را می‌دهد تا با اتصال شبکه‌های اجتماعی خود نیز حساب‌های کاربری شبکه‌های اجتماعی خود را مدیریت کنند.

hootsuite

 اِوری پست (Everypost):

اِوری پست از معدود اپلیکیشن‌های مدیریت شبکه‌های اجتماعی برای دو سیستم عامل اندروید (Android) و آس اُ اِس (iOS) است که نخست فقط اتوماتیک‌سازی پست‌های شبکه اجتماعی توییتر را امکان‌پذیر می‌کرد و بعد‌ها امکان مدیریت دو شبکه  اجتماعی اینستاگرام و لینکدین را هم مقدور ساخت.

everypost

 

اگر شما هم ابزاری را می‌شناسید که در مسیر اتوماتیک‌سازی محتوای شبکه‌‌های اجتماعی مفید هستند نیز آنها را در بخش نظرات بلاگ‌اَد با ما به اشتراک بگذارید.


تگ ها :

نظرات




نماد