سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

هر کسب‌وکاری که سراغ راهکارهای آنلاین تبلیغات و بازاریابی می‌رود و تصمیم می‌گیرد که از راهکارهایی چون تبلیغات بنری و وب‌سایت خود به هدف فروش خود برسد، بخشی از انرژی خود را صرف طراحی صفحات فرود مربوط به کمپین‌های تبلیغاتی خود می‌کند تا بتواند به کمک آنها نیز سریع‌تر به هدفش برسد. خیلی از این صفحات فرود با هدف افزایش فروش طراحی می‌شوند و پاسخگوی نیاز کسب‌وکارها نیستند. از این رو سراغ دو راهکار محتوایی می‌رویم که می‌تواند خیلی روی فروش حاصل از صفحات فرود تاثیر مثبت بگذارد:

آوردن محتواهای حاوی توصیه در صفحه فرود:

برای هر فردی که در قدم اول آشنایی با شما قرار دارد یا یکی از مشتریان بالقوه شما محسوب می‌گردد، توصیه‌ها فرصتی هستند تا آن فرد بتواند بیشتر با شما آشنا گردد و  راحت‌تر اعتماد کند. محتوای حاوی توصیه مشتری‌های شما می‌تواند به شکل نوشته‌ای همراه با عکسی از آن مشتری و حتی ویدیویی حاوی صحبت‌های او باشد. البته از آنجایی که ویدیوها می‌توانند اطلاعات بیشتری را به مخاطب انتقال دهند، بیشتر از نوشته‌ها به شما توصیه می‌گردند.

در این روش به شکلی غیر مستقیم و از طریق مشتری فعلی شما، به مشتری‌های بالقوه توصیه می‌شود تا محصولات یا خدمات شما را خریداری کنند. این روش بسیار موثر است؛ زیرا شما مستقیما از خود تعریف نمی‌کنید و مشخصا تجربه مخاطب شما است که منتقل شده است.

در آماری آمده که در ۸۰٪ خرید‌هایی که صورت می‌گیرند، بازاریابی دهان‌به‌دهان (Word of Mouth) صورت گرفته است و همین توصیه‌ها هم به شکلی ابزاری برای بازاریابی دهان به دهان به حساب می‌آیند.

آوردن نمونه‌ها:

شما می‌توانید مشتری بالقوه خود را با محتواهایی واقعی که در آنها استفاده از محصولات یا خدمات شما نمایش داده می‌شود نیز مواجه کنید تا آنها وارد تعاملی کامل با کسب‌وکار شما گردند. این موارد می‌توانند به شکل نمونه‌های موردی باشند و بیشتر برای ارائه‌دهندگان سرویس‌ها مفید هستند. حتما هم لازم نیست که این نمونه‌های موردی به شرکت‌هایی بزرگی چون سونی، دی‌جی کالا و … تعلق داشته باشند و فقط کافیست که نشان دهید که به یک کسب‌وکار کوچک کمک کرده‌اید تا یکی از دغدغه‌‌های خود را با آسودگی رفع کند.

نتیجه‌گیری

همواره انسان‌ها تحت تاثیر بازاریابی دهان‌به‌‌دهان قرار می‌گیرند و به همین دلیل لازم است که به درستی برای آن برنامه‌ریزی کنید و به شکلی هوشمندانه از این راهکار موثر بازاریابی بهره ببرید. از سوی دیگر، افراد برای اطمینان به شما نیاز دارند که خروجی‌های شما را ببینند که همین نمونه‌‌های موردی، می‌تواند شما را در این مسیر یاری کنند.


تگ ها :

نظرات




نماد