سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو که به اختصار S.E.O. نامیده می‌شود و خلاصه شده عبارت Search Engine Optimization است، یکی از روش‌های بسیار مرسومِ بازاریابی آنلاین است که به منظور بهبود رتبه وب‌سایت‌ها در موتورهای جستجو صورت می‌گیرد و از اثرگذارترین راهکارهایی است که بیشترین میزان بازگشت سرمایه را به همراه دارد. در ادامه به ۱۰ واقعیت درباره بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو در سال ۲۰۱۷ می‌پردازیم:

۱. ۷۰٪ لینک‌هایی که توسط کاربران موتورهای جستجو بر آنها کلیک شده، به صورت اُرگانیک بوده‌اند. (منبع: Search Engine Journal)

۲. ۷۰ الی ۸۰ درصد افرادی که با تبلیغات داخل موتورهای جستجو مواجه می‌شوند، به آنها رجوع نمی‌کنند و بیشتر نظر آنها به نتیاج اُرگانیک جلب می‌گردد. (منبع: Search Engine Land)

۳. ۷۵٪ کاربران موتورهای جستجو، حتی تا انتهای اولین صفحه نتایج کلمه/عبارت کلیدی مورد نظر خود را مشاهده نمی‌کنند. (منبع: Hubspot)

۴. جستجو و استفاده از سرویس‌های ایمیل، دو تا از فعالیت‌های داخل اینترنت هستند که بیشترین کاربران را به خود اختصاص داده‌اند. (منبع: Search Engine Land)

۵. گوگل به تنهایی توانسته تا ۶۸٪ سهم بازار موتورهای جستجو را به خود اختصاص داده‌است. (منبع: Search Engine Journal)

۶. ۹۱٪ کاربران اینترنت از امکان جستجو در وب بهره می‌برند. (منبع : Pwe Research Center)

۷. ۹۳٪ تجربیات در فضای آنلاین از طریق موتورهای جستجو آغاز می‌شود و در حقیقت نقش آغازگر جریان را بازی می‌کنند. (منبع: Search Engine Journal)

۸. ماهانه حدود ۱.۲ تریلیون بار در جهان، جستجوی آنلاین صورت می‌گیرد. (منبع: Internet Live Stats)

۹. ارزش کل صنعت موتورهای جستجو، برابر با ۶۵ میلیارد دلار تخمین زده شده است. (منبع: Search Engine Land)

۱۰. در یک تحقیق، ۷۹٪ کاربران موتورهای جستجو گفته‌اند که همیشه و یا بشتر مواقع، روی نتایج اُرگانیک جستجو کلیک می‌کنند. (منبع: Search Engine Journal)

* آیا شما هم فقط یا بیشتر روی نتایج اُرگانیک کلیک می‌کنید یا خیر؟ در بخش نظرات با ما جواب این سوال را در میان بگذارید .


تگ ها :

نظرات




نماد