سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

توصیه های بسیار عالی در این مقاله وجود دارد تا بتوانید ایده های تجاری خود را به وسیله آن ها شکوفا کرده و به موفقیت برسانید.

در ابتدای سال 2014، PIP JAMIESON تجارت خود را به نام THE DOTS راه اندازی نمود که یک شبکه آنلاین حرفه ای است که مخصوصا برای طراحان وب سایت ساخته شده است. درست از همان موقع، این سیستم روز به روز همگام با شرکت های پیشرویی مانند BBC، TATEGRAM FACEBOOK، WOLFF OLINS و PENTA قدرت بیشتری یافت. زیرا این شرکت ها از طراحی وب سایتی برای برند خود استفاده نمودند که مشتریان زیادی را به سمت آن ها سوق داد.

لازم است مانند هر مقاله دیگری در این جا نیز تاکید کنیم که طراحی سایت خوب و بی نظیر برای تجارت تازه تاسیس شده، به سادگی به دست نمی آید. در مجله REASONS TO، JANIESON درباره چگونگی راه اندازی تجارت خود صحبت کرد و جالب است بدانید که وب سایت CREATIVE BLOQ جزوی از شنوندگان این برنامه بود. در این مقاله ما به شما توضیح می دهیم که چه مواردی را از این مصاحبه برای راه اندازی تجارت خلاقانه و موفق یاد گرفته ایم. با کمک این موارد مطمئنا شما هم می توانید تجارت مستقل و موفق خود را راه بی اندازید و به سمت موفقیت پیش بروید.

 

 

1.تنوع را در تیم تجاری خود به وجود آورید.

 

تیم THE DOTS افرادی از زمینه تخصص های مختلف و متفاوت را شامل می شود.

قبل از راه اندازی THE DOTS، JAMIESON در MTV کار می کرد. او به یاد دارد که هر کس چه نقش هایی بر عهده داشت. آن شرکت، صد ها طراح فوق العاده را به کار گرفته بود. بنابراین آن ها به منظور جلوگیری از اتلاف وقت و زمان برای پیدا کردن بهترین شخص برای شغل خود، تنها به دفترچه تلفن خود مراجعه نمودند. استخدام دوستان و مخاطبان متناسب این شغل، به صورت تصادفی آن شرکت را پایدار و موفق نمود. این موضوع غیر اجتناب پذیر است: شما نیاز دارید تا در تجارت خود ایده های ناب و جدیدی را وارد کنید تا بتوانید همیشه موارد مهیج و خارق العاده ای را به مخاطبان و مشتریان خود ارائه دهید.

زمانی که نوبت استخدام کردن شرکت THE DOTS رسید، JAMIESON به طور هدفمند تصمیم گرفت تا انواع مختلف اشخاص از هر دو جنسیت و افرادی از زمینه تخصص های متفاوت به کار ببرد تا بتواند ایده های نابی را وارد محصولات خود کند.

 

تمام احساست خود را به میان بیاورید.

 

راه اندازی هر تجارتی مانند راه افتادن یک ترن هوایی می باشد.

Jamieson در این باره این گونه اظهار می دارد: "شما به هیچ وجه نمی توانید تجارتی را راه اندازی نمایید، مگر این که تمام احساس و تمام وجود خود را در این راه بگذارید." شاید اندکی ریسک پذیر باشد اما اگر می خواهید کاربردی و موثر بودن ایده خود را دریابید، نباید به آن به عنوان یک مورد جزئی بنگرید. این موضوع به این معنا می باشد که باید احساسات و عواطف خود را با تجارت تان عجین کنید و با تمام وجود روی ایده های خود کار کنید.

Jamieson صحبت های خود را این گونه ادامه می دهد: "راه اندازی the dots برای من هم شاد ترین و هم غمگین ترین لحظه زندگی تا کنون بوده است". او همیشه روی این امر تاکید می کند که اگر شما احساسات و عواطف خود را در این راه درگیر نکنید، تمام وجودتان را برای تجارت خود نمی گذارید. و این موضوع اصلا برای موفق شدن، ایده خوبی نیست.

 

.... خود را خیلی اذیت نکنید.

 

 در بخش های مشخصی، سخت کار کردن به معنای افزایش بازدهی در تجارت نمی باشد.

Jamieson نیز تاکید نمود: "شاید این گونه به نظر برسد که راه اندازی یک تجارت یا هر چیز جدید دیگری نیاز دارد تا بسیار و تمام وقت کار کنید، اما واقعا این موضوع احمقانه می باشد." زمانی که می خواهید تماما خود را به کار کردن روی راه اندازی تجارت تان اختصاص دهید، این را به یاد داشته باشید که بازدهی پروژه تان نزول خواهد کرد.

به علاوه، اذیت کردن خود و کار کردن بیش از حد نمی تواند برای هیچ کس و هیچ چیز مفید و کاربردی باشد. JAMMIESON پیشنهاد می کند که اگر احساس ناخوشایندی دارید و یا احساس مریضی می کنید، دست از کار کردن بکشید. این احساسات منفی نشانه ای از کار کردن بسیار زیاد شما روی راه اندازی تجارت تان می باشد. او هم چنین تاکید می کند که کار کردن و تلاش زیاد روی هر جزء تاچیز پروژه می تواند باعث از دست رفتن انرژی شود که باید روی بخش های مهم تجارت خود صرف نمایید. برای مثال، اگر احساس می کنید که نمی توانید روی مسائل مالی کنترل داشته باشید و حساب همه چیز از دست تان در رفته است، می توانید یک حسابدار استخدام کنید و انرژی خود را بیشتر روی مواردی صرف نمایید که باعث ارتقاء و موفق شدن تجارت تان می شود. هم چنین باید در برخی شرایط از کار فراغت یابید تا بتوانید خود را شارژ کنید و انرژی کافی را دوباره به دست آورید، حال این موضوع می تواند انجام ورزش یوگا و یا خارج شدن از شهر باشد، هیچ فرقی ندارد، هدف اصلی انرژی و روحیه گرفتن می باشد.

 

روابط خود را بر پایه اعتماد و اطمینان بنا کنید.

SIR JOHN HEGARTY بنیان گذار BBH به THE DOTS به عنوان رئیس پروژه پیوست.

در راه اندازی تجارت THE DOTS، JAMIESON و برخی از همکاران او دریافتند که سه هفته است که به خاطر مسائل مالی از کار کردن روی پروژه خود باز مانده اند. طی یک جلسه ای، به آن ها پیشنهاد شد که سرمایه گذاری روی افرادی که نمی شود به طور غریزی به آن ها اعتماد نمود، اشتباه می باشد. JAMIESON و همکار او از سایر دوستان شان پول قرض گرفتند تا بتوانند تجارت THE DOTS را با موفقیت راه اندازی نمایند. او به این نتیجه رسید که در این شرایط بهترین تصمیم بود که می توانست بگیرد.

نظر وی در این باره این چنین می باشد: "سرمایه گذاری کردن مانند ازدواج کردن است- شما باید به افرادی که از آن ها پول قرض می گیرید، اعتماد داشته باشید."

 

از OKR ها بیشتر از KOI ها استفاده کنید.

 

OKRها از تیم های خود می خواهند تا روی چگونگی دستیابی به اهداف خود تمرکز نمایند.

OKR ها –یا اهداف و نتایج کلیدی OBJECTIVES AND KEY RESULTS- توسط گوگل سال ها پیش محبوبیت یافتند. برخلاف KPI ها، OKR ها تیم هایی را با اهداف مشخص و هوشمندانه به وجود آوردند و از آن ها درخواست کردند تا نوآوری در کارهای شان ایجاد کنند و به آرمان های خود دست یابند.JAMMIESON  عهد نمود که همراه آن ها باشد و این روش را با هم گروهی های تجاری خود به اشتراک گذاشت و به این ترتیب این روند را اعتبار بخشید.

 

می توانید برای جلب نمودن افراد به تجارت خود، از تبلیغات استفاده نمایید.

PIP JAMIESON تجارت THE DOTS در خانه قایقی خود راه انداخت- یک مکان محبوب و دلنشین برای جلسات مشتریان.

جلب کردن مردم به تجارت تان می تواند خیلی از مشکلات را رفع نماید. خوشبختانه، JAMIESON آستین خود را بالا زد و توسط خانه قایقی اش نظر مشتریان را به تجارت خود جلب نمود. در حالی که خیلی از مردم رغبت و تمایل نداشتند تا به این تجارت بپیوندند و در آن به فعالیت بپردازند، اما زمانی که وارد خانه قایقی او می شدند، انرژی گرفته و ایده های نابی را ارائه می دادند. او با لبخند در این باره می فرماید: "آن ها حضور در جلسات را تنها برای اینکه سوار این خانه قایقی شوند، قبول می کنند."

 

مثبت اندیش باشید.

ساختن و راه اندازی یک تجارت به خودی خود بسیار سخت می باشد- نگذارید تا افراد منفی نگر مانع و سد راه تان شوند.

یکی از ارزش های مهم تیم THE DOTS مثبت اندیشی می باشد. به گفته JAMIESON ساخت یک تجارت به اندازه کافی سخت و مشکل می باشد و زمانی که انجام برخی موارد این چنین سخت باشد، شما نیاز به افرادی در گروه خود دارید که بیشتر روی راه حل ها تمرکز نمایند و خیلی روی مشکلات موجود در پروژه، انرژی خود را هدر ندهند. داشتن فرهنگ مثبت اندیشی هم چنان می تواند به معنای کناره گرفتن از افرادی باشد که افکار منفی خود را وارد محل کار می کنند. JAMIESON در این باره هشدار می دهد: "همیشه باید در تیم تجاری خود از افرادی به کار ببرید که بتوانند با سختی ها و مشکلات در پروژه کنار بیایند و سیاست داشته باشند تا به این وسیله بتوانند باعث موفقیت هر چه بیشتر تجارت و یا آن پروژه بشوند."

سعی کنید تا اطمینان یابید که افراد در تیم تجاری تان شاد و مثبت اندیش می باشند. کارمندان و پرسنل موجود در THE DOTS اخیرا بررسی انجام دادند تا دریابند که هر کدام از آن ها از چه مواردی در پروژه لذت می برند و چه مواردی باعث خسته و ناامید شدن آن ها می شود. این موارد به مدیران هر پروژه تجاری این شانس را می دهد تا راه حل هایی را در پروژه و تجارت خود به کار ببرند که تمامی افراد می توانند با آن کنار بیاند و احساس خوشایندی داشته باشند. بعد از این که از مثبت اندیش بودن اعضای تیم تجاری خود اطمینان یافتید، این وظیفه شما می باشد که به عنوان مدیر پروژه تجاری از مواردی استفاده کنید که تمام اعضای گروه بتوانند با آن مطابقت یابند و احساس خوبی داشته باشند. تمامی این موارد گفته شده باعث می شود تا راه اندازی تجارت برای شما ساده و تبدیل به یک تجربه شیرین شود.


تگ ها : مقاله چگونه یک تجارت خلاقانه و هوشمندانه را راه اندازی نماییم چگونه با راه‌اندازی یک کسب و کار کوچک کارآفرینی کنیم؟ 8 قدم تا راه‌اندازی یک کسب و کار کوچک - خلاقیت را چگونه به پول تبدیل کنیم؟ راه اندازی یک شرکت در 8 قدم چگونه یک ایده تجاری داشته باشیم؟(۲) 10 نکته مفید برای عبور از مرحله ایده پردازی، و راه اندازی یک چگونه بدون هیچ پولی کسب و کاری را شروع کنیم؟ چطور یک طرح کسب و کار یا بیزنس پلن موفق بنویسیم ؟ یک تجارت موفق با 9 نکته روش های افزایش خلاقیت برای ایده یابی (۵ روش کاربردی) چگونه کسب و کاری موفق راه اندازی کنیم؟ چگونه کسب‌ و‌ کار آنلاین راه اندازی کنیم چگونه یک استارت آپ موفق راه اندازی کنیم مدرسه تجارت الکترونیک : چگونه با کمتر از صد هزار تومان ۳۴ ایده پولساز کسب و کار اینترنتی چگونه یک کسب و کاری را راه اندازی کنیم؟ [DOC]دریافت فایل چگونه ایده خود را در سازمان اجرایی کنیم؟ پیشنهادهایی برای پول در آوردن! چگونه یک کمپین سیاسی راه اندازی کنیم؟ کسب و کار اینترنتی را چگونه آغاز کنیم؟ چگونه خلاقیت و نوآوری را در کسب و کار خود ایجاد کنیم چطور کسب و کاری پردرآمد و موفق شروع کنیم؟ چگونه از طریق اینستاگرام کسب درآمد کنیم؟ چگونه میتوان از موانع پیشروی یک کسبوکار عبور کرد؟ چگونه یک متن جذاب برای بیو اینستاگرام خود بنویسیم؟ ۱۰ ویژگی رفتاری آدم‌های زرنگ از صفر تا ۱۰۰ گوگل پلاس برای تجارت الکترونیکی [PDF]دانلود : متناسب خلاقیت چگونه در کسب و کار آنلاین موفق شویم؟ چطور یک کسب و کار را شروع کنیم ارسال اس ام اس به صورت انبوه یک ایده خلاقانه برای پیش فروش ۱۰۴ آپارتمان در ۴ ساعت از همه چیز در مورد نحوه استفاده از امکانات اینستاگرام برای تجارت تجارت آنلاین 3 درسی که می توان از برندهای موفق در تجارت چگونه بازاریابی اینستاگرام را آغاز کنیم؟ الوپیک چگونه میتواند کسب و کار شما را متحول کند ؟ خالده بروهی: چگونه برای محافظت از زنان علیه کشتار ناموسی خلاقیت دیجیتالی وب مسترها برای موفقیت سایت چگونه یک کسب و کار اینترنتی خانگی راه اندازی کنیم؟ نمایش موارد بر اساس برچسب: کارآفرینی فصل تجارت چگونه یک نوجوان خلاق بریتانیایی میلیونر شد 7 نکته طلایی برای راه اندازی شرکت ایده های پولساز من میگنا تجارت الکترونیک موفق چه خصوصیت‌هایی دارد؟ چگونه یک سایت تجارت الکترونیک بسازیم؟ چگونه یک نام دامنه مناسب و جذاب انتخاب کنیم؟ – کسب و کار وبمستران هوشمند ۱۰ 10 فروشگاه اینترنتی برتر ایران در سال 94 کسب و کار اینترنتی سیستم وفاداری مشتریان کسب و کار اینترنتی در منزل چالش ها و راهکارهای نامگذاری استارتاپ نام دامنه مناسب کسب و کار اینترنتی، سایت و فروشگاه اهمیت کارآفرینی در فرآیند تحصیلی چگونه به یک ایده استارت‌آپی موفق برسیم؟ چگونه استارت آپ لاکچری راه اندازی کنیم ؟ تجارت و درآمد « مقالات Webfaqt.com چگونه فقط با 100 دلار یک کسب و کار تاسیس کنیم؟ کسب و کار خود را چگونه به موفقیت برسانیم؟ به همراه بررسی چگونه با کمترین ریسک کسب وکار راه اندازی کنیم؟ چگونه کسب و کار موفق داشته باشیم؟ جستجوهای مربوط به چگونه یک تجارت خلاقانه و هوشمندانه را راه اندازی نماییم؟

نظرات




نماد