سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

امروزه کسب‌وکارها با استفاده از قدرت سیستم‌های نرم‌افزاری قادر هستند تبلیغات خود را به سادگی در معرض دید مشتریان بالقوه قرار دهند. نمایش تبلیغات بر اساس هدفمندی‌هایی مانند سن، جنسیت، موقعیت جغرافیایی و غیره در دسترس است تا به اثر بخشی بیشتر کمپین‌های دیجیتال کمک کند.
مدیریت زمانبندی و مشخص کردن نمایش‌دهندگان از دیگر مواردی هستند که تفاوت دنیای بازاریابی دیجیتال را نسبت به روش‌های سنتی نمایان می‌سازد. بنابراین بازاریابی دیجیتال با تکیه بر ماشین‌ها سعی می‌کند تا همواره بهترین مخاطبان را هدف قرار دهد.

اما در جهت اینکه ماشین‌ها (سیستم‌های نرم‌افزاری) بتوانند ویژگی‌ها و هدفمندی‌ها را به درستی پیاده سازی کنند نیازمند اجرای الگوریتم خرید تبلیغات به صورت برنامه‌ریزی شده (Programmatic Ad Buying)هستند.

Programmatic Ad Buying

خرید تبلیغات به صورت برنامه‌ریزی شده که در زبان انگلیسی تحت عنوان Programmatic Ad Buying مطرح می‌گردد، یکی از راهکارهای جدید و مهمی است که روش قدیمی تبلیغات آنلاین را دست‌خوش تغییرات مهمی کرده است.
در راهکار جدید خرید تبلیغات به صورت برنامه‌ریزی شده روش‌‌های قدیمی مانند رزرو کردن جایگاه ثابت بنر در سایت‌ها کم رنگ‌تر خواهد شد و این سیستم‌های نرم‌افزاری خواهند بود که با توجه به نوع مخاطب و رفتار آنها و همچنین انتظار آگهی‌دهندگان بنرها را برای نمایش در جایگاه انتخاب خواهند کرد.

چرا خرید تبلیغات به صورت برنامه‌ریزی شده (Programmatic Ad Buying) مهم است:

دسترسی به مخاطبین بالقوه

اگر می‌خواهید میزان نرخ تبدیل خود را افزایش دهید بسیار مهم است که به گروه مخاطبان هدف خود دسترسی داشته باشید. بنابراین خرید تبلیغات به صورت برنامه‌ریزی شده در این قسمت به کسب‌وکارها کمک خواهد کرد تا با هدف قرار‌دادن افراد مناسب بتوانند نرخ بازگشت سرمایه (ROI) خود را در صنعت‌های مختلف بهبود بخشند. در این روش شما قادر هستید تا پیام‌های متفاوت را برای گرو‌ه‌های مختلف مردم در دستگاه‌های متعدد در نظر بگیرید و این یک راه عالی برای استفاده از بودجه بازاریابی برای بهبود نرخ ROIاست.

کاوش در بازارهای جدید

خرید تبلیغات به صورت برنامه‌ریزی شده این فرصت را فراهم می‌کند تا کسب‌وکارها محصولات و خدمات خود را به مخاطبین جدید بفروشند. برای نمونه اگر می‌خواهید یک اپلیکیشن را عرضه کنید نباید صرفا بر روی ویجت‌ها و اپ‌استور (App Store) تمرکز کنید، بلکه قسمتی از مخاطبان هدف شما در وب‌سایت‌های مختلف حضور دارند و این یعنی به بازار و گروه مشتریان جدیدی دسترسی پیدا خواهید کرد.

فراموش نکنید برخی از مشتریان در بازارهای دیگر حضور دارند که باید آنها را کشف کنید.

نتایج بهتر و کارایی بالا

یکی از اصلی‌ترین دلایلی که بازاریابان از خرید تبلیغات به صورت برنامه‌ریزی شده (Programmatic Ad Buyingاستفاده می‌کنند این است که در بهبود نتایج و کارایی بیشتر به آنها کمک می‌کند. در واقع با استفاده از این روش، می‌توانید به سرعت مخاطبین هدف و مورد نظر خود را به صورت دقیق مشخص کنید.
وظیفه اصلی این است که پیام صحیح و روشن انتخاب و در مکان و زمان درست ارایه شود. با انجام این کار از هدر رفتن منابع رسانه‌ای و بودجه بازاریابی جلوگیری می‌شود، و در عین‌حال کارایی و نتایج کمپین را افزایش می‌دهد.

Programmatic

برنامه ریزی سریع برای پیاده سازی

پروسه سیستم خرید تبلیغات به صورت برنامه‌ریزی شده کاملا اتوماتیک انجام می‌شود و این همان دلیلی است که بازاریابان آن را دوست خواهند داشت. شما قادر هستید متغییر‌های خاصی را در جهت هدف‌گیری برای مخاطبین قرار دهید.
برای مثال می‌توانید میزان زمان حضور کاربران را به عنوان متغییر در نظر بگیرید یا اینکه با توجه به میزان خرید کاربران در یک بازه زمانی مشخص شده، آنها را دسته بندی و برای کمپین‌های تبلیغاتی اجرا و پیاده‌سازی کنید.

نتیجه‌گیری

خرید تبلیغات به صورت برنامه‌ریزی شده (Programmatic Ad Buying) اجازه می‌دهد تمرکز و زمان بیشتری را برای چیدمان استراتژی کمپین در مقابل اجرای آن در اختیار داشته باشید، که در نهایت موجب صرفه جویی در وقت و پول شما خواهد شد.
کارفرما و تبلیغ‌دهندگان به دنبال دریافت ارزش بیشتری هستند و دوست دارند با کم کردن هزینه‌ها به مشتریان مناسب برسند، بنابراین از دید کارشناسان Programmatic Ad Buying قدم بزرگ صنعت تبلیغات برای تحقق این امر است.


تگ ها :

نظرات




نماد