سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

گام ۱ بهgoogle.com یا gmail.com رفته و وارد حساب کاربری خود شوید. ورود به همه امکانات گوگل یکی است و همگی، چه جی میل و چه یوتیوب و داکیومنتز، از یک حساب کاربری استفاده می کنند.

پاک کردن تاریخچه گوگل

گام ۲ به Google.com/History بروید. در اینجا گوگل، جستجوها و اطلاعات وب گردی را مدیریت می کند. همچنین می توانید در صفحه اول، روی چرخ دنده که Settings است کلیک کرده و Search History را انتخاب کنید.

پاک کردن تاریخچه گوگل

گام ۳ حالا history ای که می خواهید پاک کنید را باید انتخاب کنید. از روی گزینه های مختلفی که در سمت چپ قرار دارند می توانید انتخاب کنید. مثلا می توانید به قسمت Shopping یا Images یا Finance رفته و لیستی از تمام جستجوهایی که تابحال انجام داده اید را ببینید.

پاک کردن تاریخچه گوگل

گام ۴ نوع حذف history را انتخاب کنید. اگر از Google Now استفاده می کنید، این قسمت را می توانید مشاهده کنید. چون خریدها و کارت های گوگل به قسمت history مربوط هستند، اگر یکی از موارد Shopping یا Images یا Finance را پاک کنید، ممکن است آنها هم پاک شوند.

پاک کردن تاریخچه گوگل

گام ۵ در هر کتگوری، موارد لازم را انتخاب کنید.

پاک کردن تاریخچه گوگل

گام ۶ دکمه Remove Items را کلیک کنید تا history موردنظر پاک شود.

پاک کردن تاریخچه گوگل

گام ۷ به صفحه اصلی، یعنی Google.com/history برگردید.

پاک کردن تاریخچه گوگل

گام ۸ دکمه Delete All را بزنید. اگر می خواهید Web History غیر فعال شود، به privacy settings رفته و از آنجا خاموشش کنید. Save را بزنید تا تغییرات را ذخیره کند. هرچقدر هم بخواهید شخصی تر کنید، با این حال باز هم گوگل اطلاعات را برای خودش جمع آوری می کند. گوگل از این اطلاعات در برنامه های خودش، مثل آمار وبسایت ها و سایر موارد استفاده می کند.

 

نکات و هشدارها

بیشتر اپلیکیشن های اندروید از Google History استفاده می کنند که در صورت استفاده از آنها، چاره ای جز روشن کردن Web History ندارید. به صفحه Google History رفته و روی Turn Web History On کلیک کنید تا جستجوها ذخیره شوند. در این صورت گوگل نتایج بهتری از جستجو را نشان می دهد.


تگ ها : چگونه کلیه آثار جستجوهای خود در گوگل را پاک کنیم؟ حذف سابقه جستجو و سایر داده‌ها حذف سابقه مرور Chrome چگونه تاریخچه و لیست جست و جوی اینترنت خود را در گوشی آموزش: چگونه تاریخچه جستجوی خود در گوگل را پاک کنیم؟ Delete History بهترین راه برای حذف سابقه مرور و سابقه جستجوی گوگل چگونه حافظه مرورگر خود را پاک کنیم؟ پاک کردن تاریخچه مرورگر وب پاک کردن تاریخچه جستجوی گوگل از همه دستگاه‌ها چگونه کلمات سرچ شده در گوگل را حذف كنيم؟ چگونه History گوگل پلی را پاک کنیم چگونه تاریخچه وب گوگل را حذف کنیم؟ چگونه تاریخچه (History) جستجوی کروم را در اندروید پاک کنیم چگونه تاریخچه مرورگر Safari را پاک کنیم؟! آموزش کامل پاک کردن تاریخچه یا History مرورگر گوگل کروم ، آموزش تصویری پاک کردن هیستوری مرورگر گوگل کروم چگونه history ( تاریخچه ) و اطلاعات گوگل را پاک کنیم؟ آموزش حذف سابقه اطلاعات از گوگل چگونه تاریخچه آیفون را پاک کنیم چگونه در اندروید تاریخچه گوگل کروم را پاک کنیم چگونه هیستوری دیوایس های اندروید را پاک کنیم پاک کردن تاریخچه مرور در فایرفاکس برای IOS چگونه سابقه جستجوهای Google Play را پاک کنیم؟ چگونه history تاریخچه اطلاعات گوگل را پاک کنیم چگونه تاریخچه جستجوی اینستاگرام را حذف کنیم؟ چگونه تاریخچه جستجوی صوتی گوگل خود را مشاهده و حذف کنیم چگونه تاریخچه جستجو در ویندوز 7، 8 و 10 را پاک کنیم ؟ آموزش اینستاگرام ، پاک کردن تاریخچه جستجو حذف تاریخچه جستجوی گوگل در گوشی چه‌جوری تاریخچه و اطلاعات موجود در نقشه گوگل را پاک کنیم گوگل پاک کردن تاریخچه جستجو در اینستاگرام نحوه پاک کردن تاریخچه مرورگر Google Chrome آموزش: چگونه تاریخچه جستجویمان را از گوگل حذف کنیم چگونه تاریخچه جستجو را در گوگل کروم پاک کنیم چگونه اطلاعاتی که گوگل از ما می داند را حذف کنیم؟ چگونه history ( تاریخچه ) و اطلاعات گوگل را پاک کنیم؟ – پاک کردن تاریخچه کلمات سرچ شده در گوگل چگونه حافظه کوکی را در مرورگر کروم پاک کنیم چگونه رد پای جستجو در گوگل را پاک کنیم؟ چگونه به‌طور خودکار تاریخچه مرورگر‌های مختلف را پاک کنیم؟ چگونه تاریخچه جستجو کورتانا در ویندوز ۱۰ را پاک کنیم راهنمای کامل حذف History در مرورگر های iPhone و اندروید چگونه تاریخچه جست‌وجوی فیسبوک را پاک کنیم؟ چگونه تاریخچه جستجوی خود را از روی سرورهای گوگل پاک چگونه Cookie و History مرورگرهای خود را پاک کنیم؟ چگونه چگونه تاریخچه مرورگر کروم را پاک کنیم؟ آموزش: چگونه تاریخچه جستجو های گوگل پلی استور را پاک چگونه تاریخچه جستجوی اینستاگرام را پاک کنیم؟ چطور ردپای خود را در گوگل کروم پاک کنیم؟ +آموزش پاک کردن تاریخچه گوگل جای پای خود را از گوگل پاک کنید چگونه تاریخچه جستجوی گوگل را برای همیشه پاک کنیم؟ چگونه تاریخچه جستجوهایی که تو فیس‌بوک انجام دادیم را پاک Tcuir.xyz 29 چگونه هیستوری گوشی را پاک کنیم گوگل از ما چه می‌داند و چطور این اطلاعات را پاک کنیم؟ چگونه تاریخچه ی گوگل کروم خود را پاک کنیم؟ چرا و چگونه تاریخچه مرورگرهای وب را پاک کنیم چگونه تاریخچه مرورگر اینترنتی خود را پاک کنم؟ چگونه تاریخ (history) اینترنت اکسپلورر را پاک کنیم؟ پیدا کردن تاریخچه حذف شده چگونه تاریخچه (history) مرورگر اینترنت خود را در اندروید پاک چگونه تاريخچه Google Location را مشاهده و حذف كنيم؟ – وب چگونه کوکی های شخصی خود را از گوگل کروم حذف نماییم؟ جستجوهای مربوط به چگونه تاریخچه گوگل را پاک کنیم

نظرات




نماد