سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

طراحی یک نوارچسب در فتوشاپ
1 یک فایل جدید با طول و عرض ۵۰۰px در ۳۰۰px روی یک زمینه سفید ایجاد کنید.

طراحی یک نوارچسب در فتوشاپ
2 یک لایه جدید باز کنید. اگر پنل لایه دیده نمی‌شود، به Windows رفته و روی layers کلیک کنید، یا F7 را بزنید.

طراحی یک نوارچسب در فتوشاپ
3 به تولبار رفته و Rectangle Marquee Tool را انتخاب کنید. در لایه جدید یک قسمت را انتخاب کنید. سایز آن چندان مهم نیست. اما اگر بزرگ باشد، کار کردن با آن راحت‌تر است و هروقت خواستید می‌توانید بزرگ‌تر یا کوچک‌ترش کنید. اگر CTRL+T را بزنید پاک می‌شود.

طراحی یک نوارچسب در فتوشاپ
4 قسمت انتخابی را با ابزار Paint پر کنید. رنگ مورد نظر را انتخاب کنید. در این آموزش، ما رنگ خاکستری را انتخاب کردیم.

طراحی یک نوارچسب در فتوشاپ
5 در تولبار روی Polygonal Lasso کلیک کنید. از این ابزار برای ایجاد دندانه در انتهای نوار استفاده کنید. کارتان که تمام شد، backspace یا Delete را بزنید تا پاک شود. سمت دیگر نوارچسب تان هم همین‌ کار را بکنید.

طراحی یک نوارچسب در فتوشاپ
6 از ابزار Burn and Dodge برای طبیعی‌تر کردن نوار استفاده کنید. این مرحله اختیاری‌ است اما نوار را واقعی‌تر نشان می‌دهد. Transparency را روی ۲۵٪ قرار دهید. سایه درونی درست کنید تا کمی فرورفتگی پیدا کند.

طراحی یک نوارچسب در فتوشاپ
7 به File رفته و روی Save for Web & Devices کلیک کنید و فرمت PNG یا GIF را انتخاب کنید.

 

نکات و هشدارها

لازم نیست انتهای نوار را با دقت و ظرافت دندانه دهید. نوار چسب واقعی که دندان‌های مرتب ندارد.

طراحی در فتوشاپ می تواند سرگرم کننده و جذاب باشد. شما چقدر با فتوشاپ آشنایی دارید؟


تگ ها : چگونه به فوتوشاپ فونت اضافه کنیم چگونه به فتوشاپ فونت اضافه کنیم آموزش اضافه کردن فونت به فتوشاپ چگونه به فتوشاپ فونت فارسی اضافه کنیم ؟ آموزش نصب فونت در فتوشاپ ریختن فونت ها در فتوشاپ • سون لرن مسیر اضافه کردن فونت در فتوشاپ کجاست؟ مسیر کپی فونت ها در فتوشاپ کجاست؟ [آرشيو] آموزش اضافه کردن براش به فتوشاپ چگونه فونت های مورد علاقه‌مان را نصب کنیم؟ +آموزش تصویری نحوه افزودن، حذف و تغییر فونتها در ویندوز 10 اضافه کردن Brush به فتوشاپ و استفاده از آن (آموزش) آموزش ابزار تایپ ( Type ) یا نوشتن متن در فتوشاپ روش‌های نصب و حذف فونت (font) در ویندوز نحوه فعال کردن فارسی نویسی در Photoshop CC چگونه در تمام ورژن‌های فتوشاپ، فارسی تایپ کنیم؟ +تصاویر فارسی کردن اعداد در فتوشاپ (مشکلات فونت فارسی در فتوشاپ) آموزش نصب براش در فتوشاپ ایجاد نوشته سه بعدی در فتوشاپ مدیریت فونت‌ها در مک به کمک Font Book تشخیص نوع فونت نوشته ها با استفاده از فتوشاپ چگونه یک متن با افکت اریب و برنزی در فتوشاپ ایجاد کنیم؟ آموزش نصب و استفاده اکشن فتوشاپ تغییر ساده اندازه متن در فتوشاپ نحوه ی اضافه كردن فونت؟ آموزش فتوشاپ حرفه ای افزودن واتر مارک به تصویر آموزش استفاده از فونت های فارسی در آفیس اندروید سوال فارسی: چگونه از یک فونت جدید استفاده کنم؟ نحوه نصب فونت ایران نستعلیق + دانلود همه چیز درمورد لایه ماسک در فتوشاپ آموزش اضافه کردن رنگین‌کمان به تصویر در فتوشاپ چگونه از نمادها در متن استفاده كنیم Aftabgardan آموزش ویدیویی تبدیل یک متن ساده به متن سه بعدی فتوشاپ آموزش استفاده از آیکن های Font Awesome در فتوشاپ و سایر حروف فارسی در فوتوشاپ CC جدا می‌شود؟ این راهنما را بخوانید آموزش نصب فونت های فارسی در مک Add Farsi Font In Mac اضافه کردن فونت فارسی در مک آموزش فتوشاپ Help:چگونه فونت‌ها را نصب کنیم. نصب فونت فارسی در iOS اینستا تکست on the App Store چطور در فتوشاپ فارسی تایپ کنیم ! آموزش نصب پترن بر روی فتوشاپ و استفاده از آن آموزش ذخیره فونت‌ در فایل‌های Word و PowerPoint مشکل فارسی نویسی در فتوشاپ ۲۰۱۷ راهنمای نصب، حذف و مدیریت فونت‌ها در ویندوز، مک و لینوکس اعمال سایه به متن در فتوشاپ چگونه با استفاده از فتوشاپ به تصویر، واترمارک اضافه کنیم؟ آموزش وارد کردن نوشته فارسی در فتوشاپ چگونه به آندروید فونت اضافه کنیم بایگانی چگونه خط های راهنما(Guide) های فتوشاپ را از یک فایل به فایل چگونه مشکل فونت فارسی در فوتوشاپ را حل کنیم؟ آموزش نصب فونت در ویندوز XP اضافه کردن متن با پس زمینه شفاف به تصویر با فتوشاپ موکاپ چیست و چگونه از آن استفاده میشود آموزش نصب فونت در ویندوز 7 سالار کابلی آموزش فتوشاپ (98) – اضافه کردن متن عمودی خط نستعلیق در فتوشاپ راهنمايي براي تايپ نستعليق با مير عماد و انتقال به فتوشاپ آموزش نصب و استفاده از فونت ها فتوشاپ CC 2017 معرفی شد، بررسی امکانات جدید این برنامه تغییر فونت و سایز پیش فرض در word حل ارور ها و مشکلات فتوشاپ – دنیای آموزش های تکنولوژی جستجوهای مربوط به چگونه به فوتوشاپ فونت اضافه کنیم

نظرات




نماد