سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

نصب اپلیکیشن Siri
از home دستگاه خود به بخش Settings بروید.

نصب اپلیکیشن Siri
به قسمت General رفته و روی Siri فشار دهید.

نصب اپلیکیشن Siri
دکمه برنامه را روی on قرار داده و Enable Siri را فشار دهید. زمانی که برنامه فعال شد، کلید سبز رنگ می شود.

نصب اپلیکیشن Siri
قسمت My Info را فشار دهید. در این قسمت می توانید نام (name)، آدرس (Location)، شماره تلفن های مهم و دیگر اطلاعاتی که می خواهید در برنامه وارد سازید.

نصب اپلیکیشن Siri
برای شخصی سازی اپلیکیشن، انتخاب های دیگری نیز دارید. روی Languages فشار دهید تا زبان برنامه را بتوانید تغییر دهید.

نصب اپلیکیشن Siri
قسمت Voice Feedback را فشار دهید و تعیین کنید که آیا اپلیکیشن اجازه دارد در همه حالات با شما صحبت کند یا تنها زمانی می تواند این کار را انجام دهد که دستگاه تان در حالت هندزفری باشد.

نصب اپلیکیشن Siri
قسمت Raise to Speak را روشن کنید تا زمانی که گوشی ها را داخل گوش تان گذاشتید و تماس نداشتید، Siri به حالت آماده باش قرار بگیرد.

نصب اپلیکیشن Siri
تنظیمات را Save کرده و از این اپلیکیشن استفاده کنید. آیفون دارید؟ چقدر از اپلیکیشن ها استفاده می کنید؟


تگ ها : چگونه اپلیکیشن Siri را نصب کنیم چگونه از طریق گفتن Hey Siri دستیار صوتی اپل را فعال کنیم؟ آموزش نصب Siri به صورت قانونی و رایگان با GRHW Siri آموزش نصب اسنپ چت و کار با نرم افزار Snapchat نرم افزار های سخنگوی مشابه Siri برای ابزارهای اندرویدی چگونه اپلیکیشن های غیر بومی اپل را با siri در 10 iOS چگونه اپلیکیشن‌های جدید را بر روی آیفون قدیمی خود نصب چگونه برروی مک قابلیت Type to Siri را فعال کنیم ؟ آموزش حذف و نصب کردن اپ های سیستمی در iOS 10 هفت اپلیکیشنی که باید روی آیفون ۷ خود نصب کنید چگونه از سیری برای ترجمه زبان ها استفاده کنیم ؟ آموزش نصب Siri برروی آیفون 4 در iOS 7 راهنمای استفاده از Siri (قسمت اول) آموزش نصب برنامه و بازی توسط آیتونز روی آیفون، آیپد و چگونه با دستیار هوشمند سیری اسنپ بگیریم؟ چگونه از گوگل درایو در سیستم عامل های Android و iOS بانک Barclays به سامانه انتقال پول با Siri پیوست چگونه Siri را در iOS 9 حذف کنیم چطور در تلگرام با کمک سیری پیام ارسال کنیم؟ چگونه اپلیکیشن دستپخت را نصب کنیم در iOS 11 چه ویژگی‌های جدیدی وجود دارد و چگونه آن را دانلود و دانلود EVA آموزش فعال کردن گزینه Anywhere برای نصب اپلیکیشن در ANDROID WEAR برای آیفون و APPLE WATCH برای آموزش: چگونه یک آهنگ را بر روی دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل آموزش نصب و راه اندازی تلگرام بر روی آیفون و آیپد چگونه برنامه‌های پیش‌فرض آیفون و آیپد را حذف کنیم اپلیکیشن PlayStation چگونه اولین نسخه آزمایشی iOS 11 را روی آیپد یا آیفون خود دانلود اپلیکیشن کارپینو Carpino تاکسی اینترنتی نرم افزار سیری siri اینبار بر روی مک os x اپل musical.ly آیفون و آیپد فرزندانمان را چگونه ایمن سازی کنیم ؟ چگونه سیم کارت ترکیه تهیه کنیم؟ آموزش استفاده از صفحه lock screen و افزایش امنیت آن به این 7 دلیل اسپیکر هوشمند اپل را نخرید Sitemap Page دانلود coolmuster android assistant 4 1 28 نرم افزار مدیریت جستجوهای مربوط به چگونه اپلیکیشن Siri را نصب کنیم

نظرات




نماد