سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

افزایش سرعت هنگام کار با کامپیوتر
برای رفتن به درایو، پوشه، فایل و آدرسی خاص، از Run استفاده کنید. میانبر برای باز کردن Run، فشردن همزمان دکمه پنجره (ویندوز) و R روی کیبورد است.

افزایش سرعت هنگام کار با کامپیوتر
با استفاده از پنجره Run می توانید برنامه هایی مثل Notepad، Paint، Wordpad و غیره را که بیشتر استفاده می کنید نیز مستقیما باز کنید و دیگر لازم نیست به پوشه مربوط به این برنامه ها بروید.

افزایش سرعت هنگام کار با کامپیوتر
به جای تایپ کامل آدرس ها در Run، می توانید از متغیرهای محیطی استفاده کنید. برای مثال کافی است در Run تایپ کنید %PROGRAMFILES% و لازم نیست بنویسید C:\Program File\.

افزایش سرعت هنگام کار با کامپیوتر
از میانبرهای کیبورد استفاده کنید. برای مثال، با تایپ Phow در نوار آدرس مرورگر و فشردن همزمان Ctrl و Enter، می توانید به آدرس Phow بروید.

 

پوشه ها را با نام گذاری اسناد، تصاویر، ویدئو و غیره، دسته بندی کنید و وقت کمتری را روی پیدا کردن آنها صرف کنید.

افزایش سرعت هنگام کار با کامپیوتر
دستی به قسمت علاقه مندی ها و بوک مارک های مرورگر بکشید و همه را مرتب و دسته بندی کنید.

 

نکات و هشدارها

اگر می خواهید آدرسی طولانی در پنجره Run تایپ کنید، بی خیال آن نشوید، چرا که تنها یک بار باید این کار را انجام دهید و دفعه های بعد زمانی که اول آن آدرس را تایپ کنید، دستور به صورت کامل ظاهر می شود. درایوها را حتما از طریق Run باز کنید تا احتمال ویروسی شدن آنها کمتر شود. مخصوصا درایوهای مربوط به فلش و مموری کارت. برای انجام سریع تر کارهاتون با کامپیوتر چه تکنیک هایی بلدید و استفاده می کنید؟

 


تگ ها : چگونه سرعت مان را هنگام کار با کامپیوتر بالا ببریم سیستم شما کند شده است؟ با این ترفند تندش کنید! چگونه سرعت سیستم را بالا ببریم ۱۰روش افزایش سرعت بوت سیستم عامل ویندوز چگونه سرعت کامپیوتر خود را بالا ببریم / 242006 چگونه سرعت کامپیوتر را بالا ببریم چگونه سرعت بوت سیستم ویندوزی خود را افزایش دهیم افزایش سرعت کامپیوتر با چند راهکار ساده در ویندوز 10 ، 8.1 و 7 چگونه سرعت ویندوز را بالا ببریم؟ چگونه سرعت ويندوز خود را افزايش دهيم دستکاری در ویندوز؛ چگونه کارایی کامپیوتر را برای اجرای چگونه سرعت کامپیوتر شخصی مان را بالا ببریم چگونه : سرعت کامپیوتر را بدون صرف هزینه افزایش دهیم ؟! ده ترفند افزایش سرعت ویندوز 10 چطور در زمان کار با کامپیوتر از چشمان خود مراقبت کنیم؟ چگونه سرعت ویندوز خود را بالا ببریم؟ چند راه برای بالا بردن سرعت بوت و شات داون کامپیوتر چگونه عملکرد سیستم دسکتاپ خود را بالا ببریم؟ سوالات رايانه اي خود را اينجا بپرسيد ابزار 3 برابر کردن قدرت کارت گرافیک در 30 ثانیه!!! چگونه سرعت خواندن خود را دوبرابر کنیم سرعت عمل افزایش سرعت دانلود IDM چند ترفند ساده بالا بردن سرعت دانلود + فیلم و تصاویر چگونه دقت ماوس را در ویندوز بالا ببریم؟ +تصاویر برنامه Eyeleo، استراحت به کاربران هنگام کار با کامپیوتر چگونه چشم و قدرت بینایی را تقویت کنیم؟ ده نکته و ترفند برای افزایش سرعت کامپیوتر و اینترنت چگونه یک کامپیوتر را اورکلاک کنیم؟ 10 روش برای افزایش سرعت لپ تاپ! پرسش و پاسخ کامپیوتری چگونه سرعت رایانه خود را بالا ببریم؟ گروه رایانه ای کُنت Cont Group راحت ترین راه برای افزایش سرعت مودم تا 2 برابر خالی کردن ذهن تنها در ۱۵ دقیقه (افزایش قدرت ذهنی) ویندوز 10 چگونه می توان ویندوز 8 را سریع تر کرد ؟ (8 نکته برای بهبود چگونه یک کامپیوتر را اسمبل یا سرهم کنیم؟ AMIR HOSSEIN ICT ۱۱ نکته برای بهبود یادگیری،حفظ کردن و سرعت مطالعه چگونه سرعت کامپیوتر یا لپ‌تاپ خود را بالا ببریم؟ آموزش ترفندها ي ويندوز و ریجستری ۱۰ عادت بد که باید از برنامه روزانه‌تان حذف کنید تغییر دادن تنظیمات ماوس بوت ویندوز 10 در حالت Safe mode چگونه دقت ماوس را در ویندوز بالا ببریم؟ » پنجاه و پنجاه رایانه و کمک چگونه دمای کارت گرافیک خود را کاهش دهیم؟ نکاتی برای افزایش سرعت ویندوز XP نحوه دسترسی به BIOS Setup کامپیوتر چگونه سرعت بازی های کامپیوتری را افزایش دهیم؟ 9 روش برای افزایش توانایی مغز و بالا بردن سطح هوش كمك ! كامپیوتر من ویروسی شده است مشکل 100 درصد شدن سي پي يو و راه حل آن 10 تکنیک دوربین که عکاسان مبتدی باید بدانند امنیت تلگرام افزايش سرعت پرينت با 4 ترفند نصب انکی روی کامپیوتر و موبایل و ساخت اولین فلش‌کارت آموزش تصویری شبکه کردن چند کامپیوتر با مودم adsl Aftabgardan آشنایی با بدسکتور هارد دیسک و چگونگی رفع این مشکل در KMPlayer تنظیمات پنج راه برای کاهش نویز کامپیوتر چگونه برای کاهش سر و صدا پرسشها و پاسخها غیر فعال کردن خاموش شدن صفحه نمایش و به خواب رفتن آن در ترفند: انتقال لیست دانلود و مقدار دانلود انجام شده نرم افزار تنظيمات بهينه سازى SSD براى ويندوز 7 و 8 و 10 آخرین پژوهشها درباره حیرت آورترین اسرار مغز انسان 5 راهکار ارزان برای افزایش قدرت موتور جستجوهای مربوط به چگونه سرعت مان را هنگام کار با کامپیوتر بالا ببریم

نظرات




نماد