سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

انتخاب کامپیوتر برای استودیوی ضبط
همه چیز را در نظر بگیرید. ملاحظات مقدماتی اینها هستند: برنامه ای برای ضبط دارید؟ می خواهید با یک گروه بزرگ این کار را انجام دهید یا فقط یک ضبط کوچک است؟ این موضوع تعیین می کند که نیاز دارید برنامه تان قادر به پردازش چند ترک باشد. بعضی برنامه ها مانند آخرین نسخه برنامه Cubase Steinberg ترک های نامحدودی را پشتیبانی می کند.

انتخاب کامپیوتر برای استودیوی ضبط
می خواهید به افکت های زیادی دسترسی داشته باشید و آنها را به ابزارها و صداها اعمال کنید (مانند ریورب، اکو، دیستورشن و …)؟ به خاطر بسپارید که بسته های نرم افزاری گران تر ممکن است افکت های با کیفیت تری به شما بدهند.

انتخاب کامپیوتر برای استودیوی ضبط
شاید بخواهید افکت های شخص ثالث، پلاگین ها یا نرم افزارهای میکس کردن را اضافه کنید. برای این کار نیاز به ساپورت VST دارید.

انتخاب کامپیوتر برای استودیوی ضبط
قیمت را در نظر بگیرید. چقدر می خواهید خرج کنید؟ اگر در شروع کار هستید و مطمئن نیستید که ممکن است علاقه تان به ضبط را از دست بدهید یا نه، شاید ایده خوبی باشد که روی یک نسخه اولیه از یک بسته نرم افزاری (مثل Cubase) سرمایه گذاری کنید. یا شاید بهتر باشد که یک نرم افزار رایگان مثل Audacity، Reaper یا Kristal را امتحان کنید. استفاده از یک نرم افزار رایگان یک راه فوق العاده برای رسیدن به درک اصول اولیه تولید موسیقی است.

انتخاب کامپیوتر برای استودیوی ضبط
هنگامی که در مورد نرم افزار ضبط خود تصمیم گیری کردید، زمان آن می رسد که در نظر بگیرید روی چه سیستم عاملی می خواهید کار کنید. نرم افزاری که انتخاب کرده اید می تواند نوع سیستم عاملی که باید داشته باشید را مشخص کند. یا شاید حتی ترجیح خودتان یا آشنایی با یک سیستم عامل، می تواند عامل تصمیم گیری تان در این زمینه باشد. در صنعت ضبط، سیستم عامل مکینتاش معمولاً به عنوان استانداردی برای قابل اعتماد بودن و ثبات در نظر گرفته می شود. متأسفانه مجبورید برای این سیستم عامل پول بیشتری نسبت به یک کامپیوتر شخصی با همین خصوصیات خرج کنید. اگر بودجه اش را ندارید، خرید یک کامپیوتر شخصی انتخاب خردمندانه تری است.

انتخاب کامپیوتر برای استودیوی ضبط
اطمینان حاصل کنید که کامپیوترتان یک CPU پرسرعت چند هسته ای دارد. برای بسیاری از ضبط های خانگی، اکثر پردازش ها داخل کامپیوتر انجام می شود. هرگز نمی توانید یک پردازنده خیلی سریع داشته باشید؛ اضافه کردن پردازنده های بیشتر به برق بیشتری نیاز دارد تا اطمینان حاصل کنید که همه چیز به صورت روان اجرا می شود.

انتخاب کامپیوتر برای استودیوی ضبط
آیا RAM تان به انداز کافی است؟ هر چه RAM تان بیشتر باشد کامپیوترتان بیشتر قادر است پلاگین ها، افکت ها و … را به کار ببرد. همچنین سیستم تان را سریع تر اجرا می کند. یادتان باشد که یک سیستم عامل ۳۲ بیتی نمی تواند از بیش از ۴ گیگابایت RAM استفاده کند. این یک دلیل قوی است برای اینکه به سمت یک سیستم عامل ۶۴ بیتی بروید.

انتخاب کامپیوتر برای استودیوی ضبط
هارد دیسکی سریع با فضای زیاد تهیه کنید. این نکته مهم دیگری است. ضبط موسیقی به فضای زیادی نیاز دارد؛ یک آهنگ می تواند چند گیگابایت از فضای هارد دیسک را اشغال کند. بنابراین هارد دیسکی با بیشترین فضای ممکن تهیه کنید یا اینکه یادتان باشد که می توانید بعداً هارد دیسک اکسترنال (خارجی) اضافه کنید. همچنین یک هارد سریع شانس صداهای ناخواسته در حین ضبط و پخش مجدد را کاهش می دهد و تا حدودی به پروسه های کامپیوتر سرعت می دهد؛ حداقل سرعت ۷۲۰۰ دور در دقیقه با حافظه کش (cache) 32 مگابایتی توصیه می شود. هارد دیسک های SSD در حال حاضر ایده آل هستند اما بسیار گران هم هستند.

 

نکات و هشدارها

برنامه های پس زمینه (مانند اینترنت اکسپلورر، اسکایپ، برنامه های آنتی ویروس و اتصال به اینترنت) را ببندید تا کامپیوتر عملکرد مطلوب تری داشته باشد. همیشه اشغال نکردن RAM و سرعت بالای CPU به معنی اجرای روان تر برنامه هاست. اگر می خواهید کامپیوتر شخصی را برای این کار انتخاب کنید، عاقلانه تر است که به سمت یک سیستم عامل ۶۴ بیتی بروید. برنامه های ۶۴ بیتی ویندوز (XP, Vista, 7) به شما اجازه می دهد که برای پردازش داده ها از مقدار نامحدودی RAM استفاده کنید. یک سیستم عامل ۳۲ بیتی اجازه استفاده از یک RAM 4 گیگابایتی را می دهد که ۰٫۷۵ آن هم به خود سیستم عامل اختصاص داده شده است.


تگ ها : چگونه CPU انتخاب کنیم چگونه یک پردازنده cpu مناسب انتخاب کنیم پردازنده یا CPU را چگونه باید انتخاب کنیم راهنمای خرید پردازنده مرکزی مناسب (CPU) در دیجی‌کالا مگ مقاله چگونه یک سی پی یو را انتخاب کنیم چطور فن مناسب CPU را انتخاب و نصب کنیم؟ (قسمت اول) چگونه سی پی یو انتخاب کنیم چطور پردازنده‌ سیستم خود را اورکلاک کنیم؟ چه جوری قدرت پردازنده‌های (CPU) مختلف را با هم مقایسه کنیم چگونه cpu مناسب برای لپ تاپ انتخاب کنیم؟ راهنمای خرید CPU: چگونه یک پردازنده مناسب انتخاب کنیم! چه پردازنده ای (CPU) برای شما مناسب است؟ (بخش آخر) بستن یک کامپیوتر: آشنایی با CPU و انواع آن و نحوه‌ی چه زمانی کارت گرافیک و CPU جدید بخریم چگونه سرعت سیستم را افزایش دهیم چگونه یک کامپیوتر را اسمبل یا سرهم کنیم؟ چگونه سرعت سی پی یو را در ویندوز چک کنیم 5 نکته برای انتخاب سرور مجازی مناسب چگونه از استفاده بیش از حد CPU جلوگیری کنیم چگونه لپ تاپ مناسب انتخاب کنیم؟ چگونه یک میزبان وب خوب را انتخاب کنیم؟ میدونستی؟ چطور فن مناسب CPU را انتخاب و نصب کنیم خمیر سیلیکون حرارتی سی پی یو CPU را چگونه استفاده کنیم چطور یک مادربورد خوب انتخاب کنیم؟ انتخاب بهترین CPU برای گیم و بازی در سال ۲۰۱۷ ⋆ xLearning راهنمای خرید لپتاپ چگونه یک Server مناسب برای سایت Drupal انتخاب کنیم؟ چگونه مشخصات کامپیوتر را بررسی کنیم؟ چگونه Application های ویندوزی را مجبور به استفاده از CPU چگونه مادربورد سیستم را عوض کنیم؟ انتخاب سیستم عامل 32 بیتی یا 64 بیتی چطور یه CPU خوب پیدا کنم !! اتنخاب يك كامپيوتر خوب راهنمای انتخاب CPU اینتل ترنجی چطور فن معقول CPU را انتخاب و نصب کنیم؟ (قسمت اول) راهنمای کامل انتخاب سرور و استوریج مناسب راهنمای جامع انتخاب پردازنده‌(CPU) مناسب لپ‌تاپ راهنمای انتخاب CPU مناسب کار شما – ژیرو سیستم چگونه درجه حرارت مجاز CPU را محاسبه کنیم؟ چگونه یک رایانه خوب جمع کنیم؟ بهترین کلیدواژه کانونی را چگونه انتخاب کنیم؟ بایگانی روتربورد ؛ چگونه انتخاب کنیم ؟ چگونه یک cpu انتخاب کنم؟؟ ماتریس CPU چیست و چگونه کار می‌کند؟ چگونه دمای واحد پردازنده مرکزی (CPU) را کاهش دهیم؟ چگونه CPU و GPU کامپیوترهای شخصی را بنچمارک کنیم؟ چگونه PLC مناسب انتخاب کنیم؟ چگونه هاستینگ مناسب سایت خود را انتخاب کنیم؟ تنظیم هسته پردازنده برای اجرای برنامه ها در ویندوز چگونه بهترین سرور مجازی را برای سایت خود انتخاب کنیم؟ » راهنمای خرید پردازنده، مادربرد و حافظه رم بر اساس کاربرد های آدامز چگونه برای انتخاب قطعات راهنمای انتخاب سرور اختصاصی امسی سافت چگونه یک هاست مناسب انتخاب کنیم؟ چگونه یک رمز عبور ایمن انتخاب کنیم؟ سی پی یو سرور CPU 2690 V2 مناسب گرافیک کارت انتخاب چگونه سیستم خود را برای اجرای بهتر بازی‌ها بهینه کنیم؟ راهنمای خرید: چگونه یک کارت گرافیک مناسب انتخاب کنیم؟ یک کامپیوتر چگونه اطلاعات را پردازش میکند؟ راهنماي ارتقاي پردازنده ‍CPU 8 گام برای نصب پردازنده‌های اینتل روی مادربرد چگونه می توان یک کولر پردازنده، یک کارت گرافیک، یک چگونه یک کارت گرافیک مناسب برای کامپیوترمان انتخاب

نظرات




نماد