سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

به روزرسانی اینترنت اکسپلورر
ابتدا ببینید از چه ورژنی استفاده می کنید، ممکن است اصلا نیازی به به روزرسانی اینترنت اکسپلورر نداشته باشید، برای این کار مرورگر را باز کنید، در گوشه بالا سمت چپ، روی گزینه “help” کلیک کنید، سپس روی “about internet explorer” کلیک کنید، پنجره ای باز می شود که می توانید در آن ورژن را ببینید، این عدد را یادداشت کنید.

به روزرسانی اینترنت اکسپلورر
به آدرسی که در لیست روبروی عدد ورژن نوشته شده است بروید، این صفحه رسمی به روزرسانی است، سپس سرچ کنید و ورژنی را که دوست دارید، دانلود کنید؛ بعضی ورژن ها با افزونه ها و تولبارهای خاصی دانلود می شوند که هرکدام را می خواهید می توانید دانلود کنید.

به روزرسانی اینترنت اکسپلورر
عدد ورژنی را که یادداشت کرده اید با لیست آخرین ورژن های منتشر شده مقایسه کنید، اگر ورژن بالاتری منتشر شده است، آن را دانلود کنید.

به روزرسانی اینترنت اکسپلورر
تبی را که آنجا وجود دارد پیدا کنید و سپس سیستم عامل خود را انتخاب کنید، وقتی آن را انتخاب کردید، لینک دانلود شما ایجاد و به صفحه دیگری هدایت می شوید.

به روزرسانی اینترنت اکسپلورر
فایل را نصب کنید، سپس منتظر بمانید تا سیستم بقیه کارها را انجام دهد، اگر از مرورگر دیگری نیز مانند موزیلا فایرفاکس یا گوگل کروم استفاده می کنید، سیستم برای کاربرد تمامی فایل ها به صورت پیش فرض مرورگر از شما سوالی می پرسد، اگر نمی خواهید اینترنت اکسپلورر تمامی فایل ها را در نظر بگیرد و یا اطلاعات شما حفظ شود، این گزینه را تیک نزنید.

به روزرسانی اینترنت اکسپلورر
تمام برنامه ها را قبل از نصب ببندید، پس از نصب سیستم را ریستارت کنید و سپس از آخرین ورژن اینترنت اکسپلورر لذت ببرید.

 

نکات و هشدارها

در مورد سایت های شخص ثالثی که خدمات آپگرید ارائه می دهند مراقب باشید، بعضی از آن ها حاوی ویروس و کلاهبردار هستند، همیشه آدرس را چک کنید تا ببینید با Microsoft.com شروع شود.


تگ ها : چگونه می‌توان مرورگر اینترنت اکسپلورر را به‌روزرسانی کرد؟ آموزش ام پی راهنماي بالا بردن و پايين آوردن ورژن Internet Explorer براي چگونه اینترنت اکسپلورر را به روزرسانی کنیم آپدیت اینترنت اکسپلورر 8 به اینترنت اکسپلورر 11 وین 7 چگونه مرورگر وب خود را آپدیت کنیم؟ تهران هاست Download Internet Explorer 11 برای Windows 7 from چرا و چگونه اینترنت اکسپلورر را نصب مجدد کنیم ؟ به روز رسانی خودکار اینترنت اکسپلورر به روز رسانی مرورگر چگونه اینترنت اکسپلورر را در ویندوز 10 پیدا کنیم؟ – وینفون چگونه مرورگر وب خود را آپدیت کنیم www.tebyan نحوه ی به روز کردن مرورگرها به روز رسانی مرورگر شما دو روش عمده برای بروزرسانی یا آپدیت mozilla اینترنت اکسپلورر در ویندوز 10 نحوة نصب اینترنت اكسپلورر چگونه به روز رسانی کنیم اینترنت اکسپلورر 10 ، نسخه نهایی آپدیت گوگل کروم فقط با چند کلیک اینترنت اکسپلورر 11 مخصوص ویندوز هفت آموزش به روز رسانی ویندوز ۱۰ به نسخه جدید Creators برگرداندن تنظیمات پیش فرض اینترنت اکسپلورر پاسخ به متداولترین سوالات در مورد اینترنت اکسپلورر چگونه ذخیره سازی پسورد در اینترنت اکسپلورر ویندوز را غیر غیر فعال کردن تصاویر در کروم، فایر فاکس و اینترنت Google موتور جستجوی پیش‌فرض من شود بارگیری و نصب Google Chrome آموزش ریست تنظیمات اینترنت اکسپلورر Reset IE settings Internet Explorer برای اندروید چطور مرورگر نوکیا 311 را بروزرسانی کنیم چگونه فلش پلیر را به روز کنیم؟ نصب فایرفاکس در ویندوز نسخه نهایی مرورگر محبوب اینترنت اکسپلورر Internet آموزش آپدیت کردن ویندوز ۸ به ویندوز ۸.۱ چگونه اینترنت اکسپلورر مرورگر را پیکربندی کنم و چه راهنمای نصب فلش پلیر چطوری برنامه تلگرام به روز رسانی کنم به روز رسانی گوشی های آندروید IE10 برای ویندوز 7 از اینجا دانلود کنید/ برای نصب چه فعال کردن اینترنت اکسپلورر در ویندوز 10 آپدیت کردن ویندوز 7، یک بار برای همیشه — چی جوری؟! ویندوز 10 و تنظیمات بعد از نصب ویندوز آپدیت کردن فایرفاکس نصب مجدد اینترنت اکسپلورر به سادگی راهنمای خدمات فناوری اطلاعات تغییر رنگ نوشته ها و Background در اینترنت اکسپلورر چگونه آپدیت بایوس لپ‌تاپ و مادربورد برای مقابله با Spectre کلیه بحث ها و مشکلات برنامه اینترنت اکسپلورر یا IE نحوه فعال نمودن کوکی (Cookie) در مرورگر اینترنت چگونه با اعمال تنظیمات بر روی مرورگر اینترنت اکسپلورر، چگونه صفحات وب را به صورت PDF ذخیره کنیم؟ پاک کردن تاریخچه مرورگر وب چگونه IDM را به مرورگر اج اضافه کنیم؟ Software upgrade چطور اینترنت اکسپلورر 11 رو حذف کنم؟ آموزش نحوه نصب و فعال‌سازی پلاگین فلش پلیر در مرورگرهای چگونه مسائل بروزرسانی پایگاه داده های محصولات کسپرسکی دانلود اینترنت اکسپلورر Internet Explorer نرم افزار مرورگر چگونه تلگرام خود را آپدیت کنم ترنجی یادآوری برای ارتقای Internet Explorer در ژانویه چگونه را آپدیت کنم چگونه تمام آپدیت‌های ویندوز ۷ مایکروسافت را یکجا نصب چگونه اینترنت اکسپلورر را در ویندوز ۱۰ پیدا کنیم؟ ورود به سیستم جامع گلستان با موبایل راهنمای ایجاد VPN connection جهت اتصال به اینترنت در چگونه اندروید گوشی خود را اپدیت کنیم؟ چگونه فونت و ظاهر صفحات را در مرورگرهای مختلف تغییر دهیم؟ جستجوهای مربوط به چگونه اینترنت اکسپلورر را به روزرسانی کنیم

نظرات




نماد