سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

چگونه ویژگیهای گوشی iphone 5s را بشناسیم
1 ظاهر گوشی
ظاهر این گوشی تقریبا شبیه iPhone 5 است اما در برخی مشخصات تفاوت عمده ای با آن دارد. این گوشی دارای بدنه آلومینیومی است که البته قسمت بالا و پایین آن شیشه ای می باشد. ارتفاع آن ۱۲۳٫۸ میلی متر و عرض آن ۵۸٫۶ میلی متر و ضخامت آن ۷٫۶ میلی متر می باشد. وزن این گوشی ۱۱۲ گرم است و در طرف چپ آن اهرم کنترل ولوم صدا وکلید لاک و آنلاک قرار دارد.

چگونه ویژگیهای گوشی iphone 5s را بشناسیم
2 رنگ گوشی
این گوشی در سه رنگ نقره ای و طلایی و خاکستری عرضه شده است. ظاهر رویی گوشی در دو رنگ نقره ای و طلایی سفید است و در مدل خاکستری سیاه می باشد. پشت گوشی در قسمتهای آلومینیومی به رنگهای گفته شده است و قسمت بالا و پایین گوشی شیشه ای می باشد.

 

۳ صفحه نمایش

اندازه نمایشگر آن ۴٫۰ اینچ و از نوع LCD است و ۵۰۰ nits حداکثر روشنایی دارد و رزولوشن صفحه نمایش آن ۶۴۰×۱۱۳۶ است.

 

۴ باتری

زمان مکالمه برای ۳ گیگابایت ۱۰ ساعت است و ۴۰ ساعت پخش موسیقی و ۱۰ ساعت برای پخش فیلم ظرفیت دارد.

 

۵ سخت افزار

پردازنده این گوشی Apple A7 با معماری ۶۴ بیتی است. شاید بزرگترین و در عین حال چشم‌گیرترین قابلیت آیفون ۵s، استفاده از یک پردازنده ۶۴ بیتی به عنوان مرکز اصلی محاسبات آن باشد. اپل مدعی است، سرعت عملکرد این پردازنده در جنبه‌های عمومی و گرافیکی، چیزی در حدود دو برابر بیشتر از پردازنده A6 است. البته هنوز سرعت کلاک این پردازنده و همچنین میزان حافظه رم آن به طور اعلام نشده‌اند. این پردازنده جدید از فناوری گرافیکی OpenGL ES 3.0 نیز به طور کامل پشتیبانی می‌کند و به همین دلیل، انتظار می‌رود، بازی‌هایی که برای این پلتفرم ساخته می‌شوند، از کیفیت بالایی برخوردار باشند.

 

۶ سنسور تشخیص اثر انگشت

این قابلیت جدید iPhone 5s می تواند یکی از جذاب ترین قابلیتهای آن باشد. حسگر اثر انگشت تنها ۱۷۰ میکرون ضخامت دارد و در هر اینچ قادر به تشخیص ۵۰۰ نقطه می‌باشد و بدین ترتیب اثر انگشت شما را با دقتی بالا تشخیص می‌دهد. این حسگر قابل استفاده برای قفل کردن گوشی و خرید کردن است که در حال حاضر در ایران تنها می توان از قابلیت اول استفاده کرد. این حسگر توانایی شناخت چند اثر انگشت را نیز دارد.

 

۷ دوربین

دوربین این گوشی تازه وارد ۸ مگاپیکسلی است. لنز دوربین ۵ عنصری است و دریچه دیافراگم آن F/2.2 است. بنابراین عکس‌هایی که در نور کم گرفته می‌شوند، کیفیت بالاتری داشته و نویز کمتری دارند، چرا که پیکسل‌ها بزرگ‌تر هستند. در iPhone 5s اگر بخواهیم از نور گوشی برای تأمین روشنایی استفاده کنیم، با دو LED مواجه می‌شویم. هر یک از این دو فلش رنگ متفاوتی دارند تا گرمی و سردی رنگ به بهترین و طبیعی‌ترین شکل تنظیم شود. یکی سفید است و دیگری رنگ کاملاً گرمی دارد. به این ترتیب رنگ‌ها طبیعی تر ذخیره می‌شوند و به عنوان مثال رنگ پوست شبیه به واقعیت ضبط می‌گردد.

 

۸ دوربین جلو

معمولا دوربین جلوی گوشیها کیفیت خوبی نداند اما اپل در گوشی جدید خود تغییراتی ایجاد کرده و ابعاد پیکسل‌های آن را به ۱٫۹ میکرون افزایش داده و رزولوشن آن ۱٫۲ مگاپیکسل است، بنابراین دوربین جلوی iPhone 5s از کیفیت خوبی برخوردار است.


تگ ها : چگونه ویژگیهای گوشی iPhone 5s را بشناسیم تشخیص آیفون 5 اس iphone 5s تقلبی روش های تشخیص آیفون اصل از آیفون طرح یا دست دوم چگونه از روی کد پشت گوشی آیفون مدل آن را تشخیص دهیم؟ چگونه آیفون اصل را از آیفون طرح یا دست دوم تشخیص دهیم؟ راهکارهایی برای تشخیص آیفون اصل از تقلبی+ آموزش اصل بودن "آیفون" خود را تشخیص دهید + ترفند چگونه آیفون اصل را از آیفون تقلبی تشخیص دهیم؟ بررسی تخصصی جی اس ام: آیفون 5s نگاهی به تفاوت های آیفون 5 و 5s 10 روش برای تشخیص گوشی اصلی از تقلبی در ایران+ آموزش راه تشخیص آی‌فون های اصل و رفرش شده [ویدیو] راهنمای تشخیص آيفون اصل از تقلبی چگونه بفهیم گوشی آیفون ما لاک یا آنلاک است؟ (قفل بودن یا چگونه شارژر قلابی و اصل آیفون را از یکدیکر تشخیص دهیم؟ چطور شارژر اصلی آیفون را از شارژر تقلبی تشخیص دهیم؟ روش های تشخیص آیفون رفرش شده (Refurbished) از آیفون چگونه کابل اصلی اپل را از کابل تقلبی تشخیص دهیم تشخیص اصل یا تقلبی بودن هندزفری های اپل کابل اصلی اپل و تقلبی رو چگونه تشخیص بدیم تشخیص مدل گوشی های آیفون – شیرین وبفا راه های تشخیص گوشی های اصلی و رفرش شده آی فون راهنمای تشخیص و خرید باطری اصلی موبایل 13 راز پنهان موجود در آيفون را بشناسید ترنجی تشخیص ایفون رفرش شده گوشی موبایل بایگانی کوک موبایل گوشي شما ساخت چه كشوري است؟ از کجا بفهميم گوشی آيفون اصل است؟ چگونه گلکسی اس 7 را از نسخه تقلبی تشخیص دهیم 3 راه مفید برای تشخیص گوشی تقلبی از اصل چگونه ویندوز 8 را در حالت safe mode و دیگر آپشن ها باز کنیم؟ علم و فنآوری و IT چگونه قهوه خوبی انتخاب کنیم؟ راه‌های جلوگیری از اضافه وزن را بشناسیم پايگاه دانلود رایگان کتاب ترحیم و تسلیت چگونه ویندوز ۸ را در حالت safe mode و دیگر آپشن ها باز کنیم چه خبر نت ایز، یکی از همان چینی های همه فن حریف است کاهش نزولی تولید آیفون 10 واقعیت دارد؟ ترکیه خواستار توضیح روسیه درباره حضور فرد خاصی و متهم . آمادگی روسیه برای برگزاری مذاکرات موشکی بین دو کره پرداخت عیدی‌ براساس حروف الفبا فروختن اطلاعات کاربران ایرانی توسط تلگرام به آمریکا و سردار جلالی: وابستگی مشاغل به تلگرام می تواند دردسرساز اوج هیجان در اسکی روی بندی معلق در آسمان +فیلم آیا سرمایه گذاری در بیت کوین همچنان سودآور است؟ تلگرام اطلاعات ایرانیان را به چه کسانی فروخت؟ راز موفقیت پاول دورف موسس تلگرام و دلایل محبوبیت این چگونه شاد باشیم؟ ۷ راهکار برای تبدیل شدن به یک فرد شادتر دورکاری و خرید آنلاین مصرف انرژی را کاهش داد نوکیا ۳۳۱۰ جدید مجهز به ۴ جی +عکس «فرزاد حسنی» در کنار 4 برادرش میرمحمدصادقی: برخی طرفدار انزوای ایران در صحنه بین المللی سردار جلالی: رئیس تلگرام در کشور خودش به عنوان یک سردارجلالی: رییس تلگرام یک اغتشاشگر است/امکان تکرار بیوگرافی مارکو زارو حضرت زهرا(س) ورودهای سرنوشت ساز در جامعه داشتند، آنجا که در تربت جام شهرستان تربت جام با جمعیت بیش از 300هزار نف فوتبال و بدل های ایرانی امروز در عربستان به اسم اسلام، این همه جنایت توجیه می‌شود برخی ولایت فقیه را دیکتاتوری می‌دانند/ خدا نکند روزی خبر مفید: آخرین اخبار خبرگزاری ها و سایت های خبری ایران و جستجوهای مربوط به چگونه ویژگیهای گوشی iPhone 5s را بشناسیم

نظرات




نماد