سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

۱ اگر قصد خرید اینترنتی دارید،از شرکت ها و کمپانی هایی خرید کنید که آنهارا میشناسید و اطمینان دارید.

 

۲ از اینترنت برای تحقیق در مورد تاریخچه یک شرکت استفاده کنید، در اینترنت اطلاعات زیادی در مورد شرکت ها وجود دارند.

 

۳ در قسمت تبادل نظر سایتهای مختلف عضو شوید و از نظرات دیگران درباره سایتهای خرید و یا اطلاعات دیگر بهره مند شوید.

 

۴ از اطلاعات شخصی خود محافظت کنید، شماره کارت اعتباری خود را فقط هنگامی وارد کنید که میخواهید خرید انجام بدهید، هیچوقت آنرا برای تایید هویت خود استفاده نکنید.

 

۵ فقط زمانیکه از سایت طرف خریدتان اطمینان حاصل کردید وجه درخواستی را پرداخت کنید.

 

۶ هرگز برای اموری غیر از خرید به شخصی در اینترنت پول پرداخت نکنید. این روزها کلاهبرداران از هر راهی برای مقاصدشان استفاده می کنند حتی امور خیریه!

 

۷ سایتهای مختلف برای ثبت نام اطلاعات شخصی شما را درخواست می کنند، بنابراین در هر سایتی ثبت نام نکنید. قبل از هر اقدامی در اینترنت خوب درباره اش تحقیق کنید و مطمئن شوید.

 

۸ از قضاوت بر اساس ظاهر و زیبایی سایت خودداری کنید، برای هرکسی ساده است که سایت بسازد و آنرا ترقی دهد.

 

۹ از دانلود برنامه هایی که برایتان ناآشنا هستند برای تماشای عکس، گوش کردن به موزیک یا دسترسی پیدا کردن به بعضی از امکانات ویژه جلوگیری کنید. ممکن است با دانلود این برنامه ها ویروس هایی را دانلود کنید که اطلاعات و فایل های کامیپوترتان را به بیرون و جایی دیگر بفرستند.

 


تگ ها : چگونه از کلاهبرداری اینترنتی جلوگیری کنیم چگونه از کلاهبرداری های آنلاین پیشگیری کنیم ؟ چگونه از کلاهبرداری های اینترنتی پیشگیری کنیم چگونه از کلاهبرداری‌های کاریابی اینترنتی جلوگیری کنیم؟ چگونه می توانیم از امن بودن یک وب سایت اطمینان حاصل کنیم؟ | پلیس فتا چگونه با اطمینان خاطر،خرید خود را از طریق اینترنت انجام دهیم؟ چگونه از کلاهبرداری هنگام خرید جلوگیری کنیم؟ چگونه از کلاهبرداری های کاریابی اینترنتی جلوگیری کنیم؟ چگونه از کلاهبرداری هنگام خرید جلوگیری کنیم؟ – مجله چگونه از کلاهبرداری های حراجی اینترنتی جلوگیری کنیم؟ رادیو نشاط. چگونه از کلاهبرداری های آنلاین در استرالیا چگونه در معاملات اینترنتی از کلاهبرداری جلوگیری کنیم ؟ فیشینگ Phishing چیست و چگونه از آن جلوگیری کنیم چگونه می‌توان از توسعه کلاهبرداری در اینترنت جلوگیری کرد؟ دزدی آنلاین از حساب بانکی چگونه دست چهره‌هاي پنهاني فضاي مجازي را رو كنيم؟ کلاهبرداری اینترنتی 6 روش کلاهبرداری در فضای مجازی چگونه از کلاهبرداری از طریق چک جلوگیری کنیم؟ ايتنا بگو چطور خرید اینترنتی امن انجام دهم؟راهکارهایی برای چگونه از آپدیت خودکار برنامه های اندروید جلوگیری کنیم؟ راه های جلوگیری از هک شدن و سرقت حساب بانکی برداشت های غیرمجاز از حساب های بانکی جزو بالاترین جرایم چگونه در مقابل هکرها از سرقت اطلاعات جلوگیری کنیم؟ پليس فتا اینترنت را شبانه‌ روز رصد مي‌كند 66 توصیه امنیتی برای جلوگیری از کلاهبرداری اینترنتی چگونه از داغ شدن گوشی خود جلوگیری کنیم؟ چگونه از کلاهبرداری‌های اینترنتی پیشگیری کنیم جلوگیری از دانلود نهنگ آبی جلوگیری از سرقت هویت – جلوگیری از جرائم سایبری – برای چگونه از مصرف حجم اینترنت جلوگیری کنیم؟ چگونه از جعل و كلاهبرداري پیشگیری کنیم؟ کلاهبرداری در سفر ، بلیت تقبلی ، پول تقلبی ، پلیس چگونه از کلاهبرداری های اینترنتی پیشگیری کنیم ۱۰ توصیه برای در امان ماندن از کلاهبرداری اینترنتی بانک نوشت » Archive دزدان اینترنتی چگونه پول‌هایمان را می چگونه از هک شدن جلوگیری کنیم؟ توصیه پلیس فتا برای جلوگیری از کلاهبرداری های اینترنتی چگونه از هک شدن مودم وای فای جلوگیری کنیم؟ افزایش امنیت و حذف تبلیغات زائد اینترنتی برای همه آموزش بررسی امنیت در پرداخت اینترنتی چگونه یک خرید مطمئن اینترنتی داشته باشیم؟ راه های پیشگیری از كلاهبرداری اينترنتی/ کلاهبرداری سایت معرفی پلیس فتا ، راه های ارتباطی و نحوه شکایت جلوگیری از هک شدن در فضای مجازی اینترنت سارقان چگونه از کارت بانکی شما پول برداشت می کنند؟ 8 روش کلاهبرداری از حساب های بانکی نکات مهم در هنگام خرید ملک مسکونی، تجاری، مغازه یا زمین برای چگونه از مصرف زیاد حجم اینترنت جلوگیری کنیم مجازات کلاهبرداری اینترنتی و راه مقابله با آن چگونه از کپی و سرقت محتوای تولید و منتشر شده در اینترنت چگونه از سرقت باند های ماشین جلوگیری کنیم چگونه از اشتباهات امنیتی در خریدهای اینترنتی جلوگیری چگونه شکایت تنظیم کنیم؟+ نمونه فرم چگونه از هک‌‌شدن حساب‌کاربری خود در اینستاگرام جلوگیری چگونه از حملات باج افزارها جلوگیری کنیم کلاهبرداری پی پال: چگونه آنها را تشخیص دهیم؟ با این 12 کار از سرقت هویت‌تان در فضای مجازی جلوگیری چگونه از دسترسی هکرها به حساب های شخصی خود جلوگیری امسی سافت رادسکیور : آیا می توان پول به سرقت رفته در پرداخت های چگونه از هک شدن وای فای (WiFi) جلوگیری کنیم؟

نظرات




نماد