سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

۱ تبلت برای کوچکترها

دو تن از اساتید دانشگاه نیو هامشیر، با مطالعه ی نوشتن و نقاشی کردن کودکان، دریافتند که آن ها قادرند به آسانی با تبلت کار کنند. به گفته ی آنان، اگرچه تبلت نمی تواند جایگزین وسایل سنتی مانند ماژیک ها و مداد شمعی ها شود، اما استفاده از آن سبب افزایش انگیزه ی یادگیری کودکان می شود. همچنین ترویج تکنولوژی بین کودکان سبب می شود آنان در فرآیند یادگیری فعالیت بیشتری داشته باشند و از تخیلات خود به خوبی بهره برند.

 

۲ تفاوت های سخت افزاری

روش استفاده از تبلت های معمولی، با تبلت های اسباب بازی مخصوص کودکان متفاوت است. تبلت های کودکانه معمولا صفحه ی نمایش ۳٫۳ در ۵ اینچی دارند که به پای رزولیشن آی پد نمی رسند و باید به جای لمس آرام آن، با استفاده از یک قلم، فشار زیادی به آن ها وارد کرد. مدل هایی که قلم دارند، از استحکام بالایی برخوردارند و برای راهنمایی کودکان در تنظیمات و نرم افزار ها، بیشتر از آواتار های کارتونی استفاده می کنند. اما کودکانی که به راحتی می توانند از تبلت های معمولی استفاده کنند، هنگام رو به رو شدن با این گجت های کودکانه، سر در گم می شوند. عمر باتری تبلت های کودکانه زیاد است. اما شما می توانید از تعداد اپلیکیشن های محدودی استفاده کنید. به دلیل تاثیر بازار روی نرم افزار های تبلت، بهترین دستگاه آن است که بیشترین پشتیبانی را از سوی کارخانه ی سازنده دریافت کند.

 

۳ یادگیری و سرگرمی

هنگامی که تبلت های مخصوص کودکان خود را به منظور نصب نرم افزار، به رایانه یا وب سایت سازنده ی آن متصل می کنید، با توجه به برند و مدل آن، کتاب داستان ها، بازی ها، نرم افزار های مدیاپلیر، نقاشی و رنگ آمیزی، و حتی موزیک ویدئو های فراوانی در دسترس شما قرار می گیرند. این امکانات می تواند در مهارت خواندن، دایره ی لغت و حل مسئله ی ریاضی به کودکان شما کمک کند و امکان یادگیری به وسیله ی بازی های آموزشی جذاب را برای آنان فراهم سازد. با گذر زمان، وقتی کودکان شما رشد کنند، به محتوای این تبلت ها تسلط خواهند یافت، و عموما بعد از ۹ سالگی استفاده از تبلت های کودکانه، برایشان آسان و کم فایده خواهد بود.

 

در مقابل، به دلیل رقابت در فروش تبلت های معمولی، نرم افزارهای آموزشی بسیاری برای آن ها وجود دارد. بنابراین هنگامی که مدارس تبلت ها را وارد سیستم آموزشی خود می کنند، به جای استفاده از تبلت های کودکانه، از آی پد ها، دستگاه های اندروید و کتاب خوان های کیندل استفاده می کنند. درمقطع ابتدایی در کالیفرنیا، دانش آموزانی که دوره ی استفاده از نرم افزار های آی پد در جبر را گذرانده اند، ۳۰٫۵ درصد بیشتر از آن هایی که با کتاب های سنتی آموزش دیده اند، نمره گرفته اند و در حل تمرین هایشان موفق تر بوده اند. همچنین، آن هایی که در کلاس هنر از تبلت استفاده می کنند ۱۱ درصد، بیشتر نمره می گیرند. هنگامی که معلم زبان انگلیسی در اوهایو، برای افزایش مهارت های خواندن و استفاده از زبان، به دانش آموزان دبیرستانی اجازه داد که از آی پد استفاده کنند، مشاهده کرد که نمره ی آن ها بیشتر از دانش آموزانی است که با تبلت درس نمی خوانند. مدارس به منظور، تمرین خواندن، نقاشی ، قدرت بیان و هر چیزی که تصور کنید، می توانند از تبلت استفاده کنند.

 

۴ استفاده از مانیتورینگ

وسایل الکترونیکی در طول روز، ساعات زیاد زندگی انسان را صرف خود می کنند. اما با توجه به اینکه کودکان باید حداقل روزی یک ساعت فعالیت فیزیکی داشته باشند، باید قوانینی ایجاد کنید که ساعات استفاده از تبلت برای کودکان را معین کنند. برخی والدین با وجود اینکه کودکانشان از تبلت برای انجام تکالیف درسیشان استفاده می کنند، از این که آنان تمام زمان تفریحشان را با تبلت بگذرانند ناراحت می شوند. مدت زمانی که کودکان مجازند با تبلتشان سرگرم شوند به سن آن ها بستگی دارد. برای کودکان ۴ تا ۵ سال، نیم ساعت، ۶ تا ۷ سال، یک ساعت و بزرگترها ۲ ساعت بازی با تبلت، مناسب است. والدین باید در استفاده از تبلت با فرزندانشان شریک باشند، تا هم آنان را تحت نظر داشته باشند و هم جزئی از محیط آموزشی باشند. محققان معتقدند که قرار دادن کودکان پیش دبستانی در موقعیت یک تجربه ی واقعی، به جای محدود کردن آن ها به تکنولوژی دیجیتال، آنان را به اکتشاف و تقویت حواسشان تشویق می کند.


تگ ها : چگونه کودکان با تبلت باهوش تر می شوند چگونه کودکان با تبلت با هوش تر میشوند تبلت کودکان را باهوش میکند؟! چگونه كودكان باهوش را شناسایی کنیم؟ آیا کودکان امروز باهوش‌تر از کودکان دیروزند؟ کودک نابغه شما این ۱۰ نشانه را دارد؟! چگونه به کودکان یاد دهیم از گوشی و تبلت به درستی شهروند فردا چگونه هوش فرزندمان را زیاد کنیم ؟ / آموزش و راه و رسم باهوش كردن کودک باهوش، پنج راز پرورش کودک باهوش چگونه باید موبایل و تبلت را از کودک جدا کرد؟ کودکان با خوردن ماهی باهوش تر می شوند کودک امروز باهوش تر از کودک دیروز ؟ حافظه کودک را چگونه تقویت کنیم؟ روانشناسی کودک 4 سالگی مدارس هوشمند تهدید است یا فرصت ! مدارس شاهرود باهوش می شوند. تیله بازی یا تبلت؛ مسئله این است! / مجله / pdvou بچه هایی که دیر به حرف می افتند پسر 9 ساله ام فیلم مبتذل دیده است، چگونه او را توجیح کنم؟ آیا تبلت برای کودکان مفید است؟ بهترین راههای بالا بردن تمرکز در کودکان تربیت کودک و نوجوان کودک و والدین بایگانی سپردن کودکان به مادربزرگ ها و پدربزرگ‌ها؛ خوب یا بد؟ سیمای فرهنگ دروغ در کودکان بگو چطور با کودکی که دروغ می گوید رفتار ویژگی های کودکان و دانش آموزان تیزهوش و چگونه میتوان آنها را کودکان و والدین امروز بچه ها کودکی نکرده بزرگ می شوند تاثیر تنهایی بر سلامت جسم و روان کودکان چگونه کودکان را در دنیای اندروید رها نکنیم؟ SafarYab.Com مراقبت های دوران بارداری نوزادان باهوش در چه فصلی به دنیا می آیند بازی هایی مخصوص کودکان باهوش شیرخواران را چگونه از شیر بگیریم؟ تقویت حافظه کودکان تبلت و موبایل بازی کودک، روزی چند دقیقه؟! واکسینه کردن فرزندان در برابر تفکرات نامناسب آیا تکنولوژی های هوشمند نژاد انسان ها را کند ذهن می کنند؟ [PDF]کودک امروز باهوش تر از کودک ديروز ؟ آخرین خبرهای علمی و پزشکی نکاتی مهم درباره سفید کردن دندان برخورد با خواسته های کودکان، اصولی رفتار کنید تصمیم مسکو و رم برای توسعه همه جانبه روابط عکسهای بازیگران و اینستاگرام بازیگران و چهره های مشهور آپارات جفت گیری زن با حیوانات اهلی دختر گمشده چطور در ۶۶ سالگی کارآفرین شدم، [ویدیو] TED چگونه با نوشابه توالت را تمیز کنیم ؟ تغییرات قیمت کالاهای خوراکی در دی ماه؛ برنج خارجی، شیر تغییرات قیمت کالاهای خوراکی در دی ماه؛ برنج خارجی، شیر آموزش و پرورش در فنلاند و کره جنوبی برکات انقلاب اسلامی برای مردم بیان شود/تبلیغ در بقاع چرا ایتالیایی‌ها از سالم‌ ترین مردم دنیا هستند؟ راز سلامت خارش بدن در حاملگی، چگونه میتوان تسکین داد؟ بلندگوی هوشمند Invoke در خارج از ایالات متحده نیز عملکرد چگونه روغن نارگیل بسازیم ؟ نقد فیلم Happy Death Day اقدام به بارداری در اسلام، توصیه ها “علی بابا” با هوش مصنوعی به جنگ ترافیک کوالالامپور می رود دانلود نسخه کیمیا بی نهایت هشت خوان لینک مستقیم مدیرکل روابط عمومی و امور رسانه سازمان حفاظت محیط زیست SI 30 مقاوم ترین تبلت برای کودکان نکاتی جالب از زندگی دلفین ها پیشگیری از باردار شدن، راه دائمی آن چیست؟

نظرات




نماد