سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

۱ ویژگی های اضافه شده

بعضی محافظ ها امکانات و انعطاف خاصی را به خود اضافه کرده اند، بعضی محافظ ها روباز و محکم با جای دست یکپارچه برای گرفتن تبلت و ضدضربه و ضد آب هستند. بعضی ضد ضربه و فوم اندود شده ی به همراه دریچه ی فشار هوا هستند که خاک و آب را از تبلت دور نگه میدارد و برخی محافظ ها پلی اورتان یا محافظ چرمی به همراه کورتی (یک نوع کیبورد) و بلوتوث جداشونده و پایه ی درونی هستند که احتمالا مقدار بیشتری باید برای آن خرج کنید.

 

۲ روکش ها

برخی محافظ ها فقط به عنوان روکش تبلت شما استفاده می شوند. مثل یک کیف که می توانید وقتی به تبلت احتیاج ندارید آنرا درون محافظ یا کیفش قرار دهید.

 

۳ بیدار باش برای تبلت!

بعضی از محافظ ها به عنوان یک کلید خاموش و روشن عمل میکنند. این تبلت ها که یک محافظ مغناطیسی هستند را وقنی باز میکنید تبلت خود به خود روشن میشود. این محافظ های آهنربایی را از هر گونه آهنربای دیگر دور نگه دارید. بد نیست براتون بگم که دوستی میگفت با قرار دادن محافظ و آیپد ۲ کنار آهنربای یخچال، میتونید آیپد رو گیج کنید! در اینصورت آیپد به طور متوالی قفل میشه و سپس به طور خودکار باز میشه. البته ما هرگز این کار رو پیشنهاد نمی کنیم!

 

۴ محافظ های سخت

محافظ های محکم در عوض اینکه وزن زیادی دارند ، بسیار خوب از تبلت محافظت میکنند. برای محافظت بسیار خوب از یک تبلت، محافظ پیچیده شده با لایه ی خارجی پلیمری که شوک و ضربه را جذب میکند به همراه پلاستیک ضدضربه در میانه های محافظ و سیلیکون داخلی پیشنهاد میشود. برای احاطه کردن تبلت خود با یک محافظ گران قیمت دست ساز چوبی با یک پایه محکم به پول زیادی نیاز دارید و اگر مقدار زیادی پول برای خرید یک محافظ در نظر گرفتید، یک محافظ آلومینیومی ماشین شده محکم به همراه یک پایه محکم درون ساخت به همراه پلیمر ضد ضربه که مانع ورود امواج وایرلس هم نمیشود را پیشنهاد می کنیم.

 

۵ غیرمعمول، باهوش یا گرانقیمت

خلاصه اینکه برای خرید یک محافظ تبلت گزینه های زیادی برای شما موجود است که بسته به کارآیی و بودجه و البته حساس بودن شما نسبت به تبلتتان می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. بنابراین برای خرید یک محافظ خوب تحقیق بیشتری کنید.


تگ ها : چگونه یک محافظ برای تبلت خود انتخاب کنیم چگونه قاب گوشی سیلیکونی بسازیم؟ + ویدیو چگونه مناسب ترین محافظ تلفن همراه را انتخاب کنیم؟ + عکس 15 روش خلاقانه برای ساخت لوازم جانبی موبایل و تبلت چطور از تبلت خود مراقبت کنیم؟ شارژر USB موبایل تبلت اصلی خوب را چگونه خرید و انتخاب چگونه مشکل صفحه نمایش لمسی تبلت خود را برطرف کنیم؟ محافظ برق با چند راهی برقی چه فرقی دارند چند نکته کاربردی درباره تمیز کردن گوشی و تبلت چگونه محافظ صفحه نمایش گوشی را نصب کنیم – دیجی رو چگونه یک گوشی مناسب برای خرید انتخاب کنیم؟ راهنمای خرید از دیجی کالا پرسش‌های متداول اگر صفحه لمسی گوشی هوشمند یا تبلت شما مشکل دارد، این چگونه یک دستگاه اندروید را روت کنیم پرسش و پاسخ Player FM آندروید آموزش: چگونه یک پاور خوب برای سیستم خود انتخاب کنیم؟! چگونه خش روی گوشی موبایل را از بین ببریم امنیت تلگرام پاسخگوی مشکلات و آموزش موبایل ارکاس چگونه به تغییر صفحه اصلی و قفل صفحه نمایش تصاویر چگونه یک استودیوی ضبط صدای ارزان راه اندازی کنیم؟ زمانی که دستگاه با کابل USB به رایانه متصل است، شناسایی مشکلات رایج در تبلت لنوو چگونه برچسب ضد خش و لیبل گوشی، تبلت و .. را نصب کنیم پاور بانک چیست؟ چگونه بهترین پاور بانک را انتخاب کنیم؟ چگونه یک بلندگو یا اسپیکر ( Speaker ) برای خود انتخاب چگونه یک کامپیوتر شخصی خوب جمع کنیم؟ چگونه صفحه نمایش گوشی خود را تمیز کنیم نصب گلس گوشی و آموزش از بین بردن حباب زیر برچسب چگـونه 3G ایرانسـل وهمراه اول را فعال کنید؟ انتخاب و خرید محافظ برق و نحوه صحیح استفاده از آن پنج کاربرد استفاده از استند (پایه‌ نگه‌دارنده‌) گوشی و تبلت چگونه یک مانت مناسب برای دوربین انتخاب کنیم؟ تفاوت محافظ‌ صفحه شیشه‌ای با پلاستیکی چیست؟ چگونه تنظیمات سریع گوشی ذنفون خود را شخصی سازی کنیم چگونه از گجت هایمان مراقب کنیم چگونه سفر کاری خوش و راحتی داشته باشیم؟ چگونه از باتری تجهیزات الکترونیک خود در برابر شارژ 7 نکته در مورد گوشی هوشمند Honor 5X آشنایی با نسل پنجم محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس راهنمای خرید: چگونه یک صفحه کلید مکانیکی مناسب انتخاب چگونه یک تبلت مناسب‌ با کمترین قیمت انتخاب کنیم؟ خش های روی صفحه موبایل و تبلت را چگونه حذف کنیم؟؟ تجهیزات الکترونیکی موردنیاز در سفر چگونه یک نام خوب برای سایت خود انتخاب کنیم؟ چگونه خط و خش های روی صفحه نمایش گوشی خود را پاک کنیم؟ چگونه فرزند خود را بدون تلوزیون سرگرم کنیم خراب شدن شارژر گوشی V500 : ال جی G چگونه به کمک تاچ آیدی، تلگرام آیفون را قفل گذاری کنیم؟ صفحه دانلود سایفون ۳ راهنمای مقدماتی استفاده از مک برای کاربران ویندوز Aftabgardan چگونه از خود در برابر نقص امنیتی Meltdown and Spectre مقالات شارژ کردن گوشی با شارژر های مختلف چاپ عکس دلخواه روی قاب گوشی چطور از یک دیسک CD/DVD/Blue آموزش رفع مشکل گرفتن اسکرین شات (عکس) در تلگرام 10 اختراع خارق‌العاده ای که تا به حال حتی اسم‌شان را هم نشنیده اید! چگونه خط و خش‌های روی صفحه نمایش گوشی و تبلت را پاک از سیر تا پیاز پاوربانک چگونه در اندروید یک فایل را از حالت فشرده خارج کنیم چگونه يك ضد آفتاب مناسب انتخاب كنيم؟ چگونه عدم اتصال به وای فای را در گوشی و تبلت های اندروید چگونه کارهای خود را به معرض نمایش بگذاریم… – ماهنامه در خرید اسپینر به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ چگونه بهترین عطر که مناسب است را انتخاب کنیم جستجوهای مربوط به چگونه یک محافظ برای تبلت خود انتخاب کنیم

نظرات




نماد