سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

۱ چیزهایی که نیازدارید: کامیپوتر و اسپیکر

 

۲ جعبه اسپیکر را باز کنید، این جعبه حاوی دو عدد اسپیکر و شاید یک ساب ووفر است.

 

۳ اسپیکر های سمت راست و چپ را مشخص کنید و آنهارا در جای مناسب روی میز کامپیوتر یا هرجای دیگری که میخواهید قرار دهید.

 

۴ کنترل را در جایی بگذارید که به راحتی از جایی که مینشینید قابل دسترسی باشد.

 

۵ کامیپوتر را خاموش کنید.

 

۶ با استفاده از کابلی که در جعبه تعبیه شده است اسپیکر را به اسپیکر دیگر (که در درون خود آمپلی فایر ندارد) وصل کنید، بسته به نوع اسپیکری که خریده اید ممکن است از انجام این مرحله فارغ باشید، بعضی از اسپیکرها خودشان به هم وصل هستند.

 

۷ اسپیکر هارا رابه کارت صدای کامیپوتر خود وصل کنید، اینکار بسیار ساده، تنها شامل وصل کردن سیم هر رنگی به ورودی همان رنگ (که معمولا ۳ رنگ هستند) است، اگر که همچین چیزی نیافتید ، به دنبال یک فیش ورودی با آرم هدفون یا اسپیکر در کنار آن باشید.

 

۸ اسپیکرهارا توسط کابل مربوطه به منبع قدرت وصل کنید، بسته به نوع اسپیکری که خریده اید ممکن است که کابل به اسپیکر به طور محکم به اسپیکر وصل شده باشد یا اینکه نیازمند وصل شدن توسط خودتان باشد.

 

۹ کامیپوتر خود را روشن کنید.

 

۱۰ اسپیکرهارا روشن کنید و با استفاده از یک فایل موسیقی یا فیلم اسپیرکهارا تست کنید.

 

نکات و هشدارها

ممکن است برای شما ساده تر باشد که اول اسپیکر را وصل کنید بعد آنهارا در مکان مناسب قرار دهید، قرار دادن اسپیکر ها بستگی به موقعیت کیس و طول کابل دارد. اگر کیس شما روی زمین قرار دارد، ساده تر است که اول اسپیکر را در جای مناسب قرار دهید سپس سیم هارا به پشت کیس وصل کنید.


تگ ها : چگونه اسپیکر نصب کنیم نصب صدای جلوی کیس کامپیوتر آموزش تصویری بررسی مشکل قطع صدای کامپیوتر در نیومدن صدا از اسپیکر کامپیوتر کمک در اتصال اسپیکر به کامپیوتر [آرشیو] آموزش نصب کارت صدا نصب اسپیکر سیستم خانگی بر روی کامپیوتر مشاوره تبیان قسمت 1 6 روش رفع مشکل نداشتن یا قطع صدا در ویندوز 10 ، 8.1 ، 7 و.. راهنمای نصب کامپیوتر در منزل از چه مبدلی برای اتصال اسپیکر به تلویزیون ال ای دی اتصال بلندگو به لپ تاپ رفع اشکال قطع صدای ویندوز 7 و 8 چگونه از هدست در PC (کامپوتر شخصی) خود استفاده کنیم؟ آموزش رفع مشکل صدا در ویندوز رفع مشکل صدا و تصویر در ویندوز روش استفاده همزمان از اسپیکر و هدفون و اسپیکر مانیتور در چگونگی راه اندازی و نصب یک سیستم سینمای خانگی چگونه می توانم لوازم جانبی را به کیس وصل کنم؟ راهنمای محصولات سامسونگ چگونگی نصب سینما خانگی و تنظیم اسپیکر های آن در یک چگونه مشکل قطع صدا در ویندوز 10 را رفع کنیم؟ اتصال باند های استریو خانگی به ماشین! چگونه ضبط یا سینمای خانگی را بلوتوث دار کنیم؟ نحوه اتصال اسپیکر یا هدفون به موبایل از طریق بلوتوث نحوه رفع مشکلات مربوط به صدا در ویندوز 10 – دیجی رو جام جم آنلاین صدا را چگونه در ويندوز 7 تنظيم کنم که هم در بلندگو راست و هم رفع مشکلات رایج بلوتوث در ویندوز 10 اموزش باند و امپیلی تخصصی همراه نقشه حل مشکل عدم پخش صدا در ویندوز 10 نظر سنجی درباره نصب سیستم صوتی روی 125 [بایگانی] راهنمای خرید اسپیکر ( نکات مهمی خرید اسپیکر و باند که باید راهنمای نصب مادربورد ؛ جایگذاری و برقراری اتصالات مادربورد چگونه یک بلندگو کار می کند. آموزش تصویری USB فلش خور کردن ضبط طریقه وصل چند باند با امپدانس های مختلف به یک آمپلی فایر : آموزش نصب سیستم صوتی بر روی خودرو تعمیر اسپیکر – کامپیوتر پارسیان سوال برا ي نصب باند سمند حل مشکل قطع شدن ناگهانی صدای لپ تاپ روش نصب درايورهاي صدا و کارت گرافيک در ويندوز 8 + آموزش برد فلش‌خور USB به AUX ضبط 12 ولت آموزش نصب نحوه اتصال کابل های سینما خانگی میکروفایر سیستم ماشین [PDF]سیستم اعالم سرقت چگونه یک استودیوی ضبط صدای ارزان راه اندازی کنیم؟ آموزش درست کردن صدای کامپیوتر در ویندوز چگونه از تقویت کننده وای فای شیائومی استفاده کنیم؟ – کامپیوتر /هاست /اینترنت اتصال اسپیکر به لپ تاپ آموزش تصویری نصب سیستم صوتی و آمپلی فایر بر روی آموزش وصل کردن اسپیکر به پی اس 4 ( بدون دسته با صدای صدا نداشتن لپ تاپ در ویندوز 7 و 8 با وجود نصب بودن درایور آموزش رفع مشکل صدا در ویندوز 10 نحوه اتصال بلندگو اکتیو به میکسر یا پاور میکسر چگونه LG ویدئوهای آموزشی: چگونه تلويزيون را براي نخستين بار راه چگونه یک هدست را به کامپیوتر یا لپ تاپ خود وصل کنیم؟ بررسی اسپیکرهای بلوتوثی جدید ال‌جی راهنمای نصب و راه اندازی سینمای خانگی عدم پخش صدای کامپیوتر در ویندوز 7 چگونه به تلویزیون HD خود هدفون بلوتوث وصل کنیم؟ قطعی صدا با کابل HDMI در اتصال به تلویزیون و ویدئو آموزش نصب میکروفن دوربین مداربسته یک درایور بلوتوث چیست و چطور آن را نصب کنیم؟ طریقه نصب دزدگیر اماکن به صورت حرفه ای و آسان معرفی اجزای بلندگو ماشین و اصطلاحات مهم برای خرید سیستم آموزش پخش صدای همزمان از هدفون و اسپیکر در کامپیوتر ( چگونه صدا و کیفیت بلندگوها را افزایش دهیم جستجوهای مربوط به چگونه اسپیکر نصب کنیم

نظرات




نماد