سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

۱ از مهمترین قسمت ها در تبلت ها می توان به این موارد اشاره کرد: پردازنده (CPU)، پردازنده گرافیکی (GPU) ،حافظه رم (RAM)، صفحه نمایش، حافظه داخلی، باتری و موارد دیگر که با توجه به انتظار ما از دستگاه می بایست مدل مورد نظر انتخاب گردد.

 

۲ CPU: پردازنده های مختلفی در تبلت ها مورد استفاده قرار می گیرد که مهمترین خصوصیتی که باید به آن توجه داشت یکی سرعت آن و دیگری نوع پردازنده و تعداد هسته آن است. چند شرکت مهم این پردازنده ها را تولید می کنند. از جمله پردازنده های موجود در بازار می توان به پردازنده های ARM، Qualcom و Tegra نام برد. معمولترین پردازنده به کار رفته در تبلت ها و گوشی های هوشمند، پردازنده های ARM می باشند که با cortex-Ax نشان داده می شوند. هرچه عدد x بیشتر باشد آن پردازنده جدیدتر و قوی تر است.

 

۳ GPU: قسمتی از کار پردازش توسط پردازنده گرافیکی انجام می شود و در واقع پردازش کارهای گرافیکی را برعهده دارد. شرکت های تولید کننده cpu از پردازنده گرافیکی مختص خود استفاده می کنند. که می توان از طریق سایت های مقایسه GPU و CPU آنها را باهم مقایسه کرد.

 

۴ معمولاً باتری تبلت نیز در انتخاب تبلت مهم است، چون معمولا تبلت ها بدون اتصال به برق استفاده می شوند مانند موبایل. معمولاً هرچه مقدار آمپر باتری بیشتر باشد مقدار ساعتی که می توان با تبلت کار کرد بیشتر می شود. مثلاً باتری با حداقل ۴۰۰۰ mAh می تواند گزینه مناسبی باشد.

 

۵ افرادی که بیشتر به بازی با تبلت می پردازند می بایست تبلتی خریداری کنند که دارای CPU و GPU قدرتمندی باشند، بطور مثال حداقل از پردازنده cortex-A9 یا tegra3 چند هسته ای با سرعت حداقل Mhz 1 و نیز GPU چند هسته ای برخوردار باشند. مقدار حافظه رم نیز باید مورد توجه قرار گیرد، بطور مثال حداقل ۱ گیگابایت. همچنین باید این تبلت انواع سنسور های چرخشی و حرکتی را نیز دارا باشد.

 

۶ افرادی که برای دیدن فیلم و نیز خواندن مطالب از تبلت استفاده می کنند می بایست به کیفیت صفحه نمایش توجه بیشتری کنند تا وضوح پایین صفحه نمایش باعث خستگی چشم آنها نشود. مقدار رنگ بکار رفته در صفحه نمایش، مقدار رزولوشن و تراکم پیکسلی.

 

۷ بدلیل پیشرفت روز افزون قطعات بکار رفته در تبلت ها نمی توان نوع خاصی را پیشنهاد داد، در نتیجه پیشنهاد می شود با توجه به بودجه مورد نظر تعدادی تبلت انتخاب شود و با توجه به موارد بیان شده با یکدیگر مقایسه شوند تا بهترین تبلت انتخاب شود.


تگ ها : تصاویر برای چگونه تبلتی مناسب کار خود انتخاب کنیم چگونه تبلتی مناسب کار خود انتخاب کنیم ويكى 5040 چطور بهترین تبلت را انتخاب کنیم ؟ اندروید ، iOS یا ویندوز چگونه تبلت مناسب خود را انتخاب کنیم؟ چگونه تبلت مناسبی انتخاب کنیم چگونه بهترین تبلت را انتخاب و خرید کنیم ؟ + مقایسه و چگونه برای کودکان یک تبلت مناسب انتخاب کنیم چگونه یک تبلت مناسب‌ با کمترین قیمت انتخاب کنیم؟ مقالات چطور از تبلت خود مراقبت کنیم؟ راهنمای خرید تبلت با قیمت مناسب چگونه یک تبلت انتخاب کنیم چگونه تبلتی مناسب کار خود انتخاب کنیم؟ چگونه یک تبلت مناسب انتخاب کنیم www.tebyan چگونه با گوشی یا تبلت خود پرینت بگیریم؟! از چه سنی برای کودک تبلت بخریم؟ آیا تبلت میتواند جایگزین لپتاپ برای شما باشد؟ یک پاسخ تبلت دارای کیبورد بخریم یا لپتاپ؟ چگونه در گوشی و تبلت خود از مایکروسافت آفیس استفاده 141 mejores imágenes de با آخرین تکنولوژی روز آشنا شوید چطور سیستم عامل گوشی یا تبلت اندرویدی خود را آپدیت دانلود کنید: اگر گوشی یا تبلت اندرویدی دارید این ۲۰ نرم پادشاه تبلت‌ های آندرویدی راهنمای انتخاب تبلت مناسب Les 141 meilleures images du tableau با آخرین تکنولوژی بهترین تبلت های پیشنهادی بر اساس قیمت (ویژه نوروز ۹۶) راهنمای خرید تبلت تابستانی راهنمای خرید تبلت: هر آنچه پیش از انتخاب تبلت باید بدانید بهترین تبلت‌های بازار با قیمت زیر ۷۰۰ هزار تومان راهنمای خرید تبلت مناسب برای کارمندان، مدیران و بازرگانان دلیل هنگ گوشی اندروید چیست و چگونه از آن جلوگیری کنیم ؟ چگونه تبلت های قدیمی را به قاب عکس دیجیتال تبدیل کنیم؟ جام جم کلیک ترفندها: چطور یک تبلت ویندوزی را تبدیل به کامپیوتر Tails چگونه مموری کارت مناسب با گوشی اندرویدی خود انتخاب کنیم؟ تنظیمات وای فای تبلت لنوو کدام تبلت مناسب کودکان است؟ گوشی، تبلت یا لپ تاپ، کدام یک برای سفر مناسب ترند؟ چه طور یک قلم استایلوس برای تبلت خود بسازیم تبلت مناسب بانوان چطور بهترین شغل ممکن را انتخاب کنیم؟ خبر مفید: آخرین اخبار خبرگزاری ها و سایت های خبری ایران و چگونه مانیتور خود را کالیبره کنیم؟ بهترین تبلت‌های بازار با قیمت زیر ۷۰۰ هزار تومان – اسفند راهنمای خرید معیارهای خرید یک تبلت/ چه تبلتی مناسب ماست؟ 141 besten با آخرین تکنولوژی روز آشنا شوید Bilder auf مشکلات رایج در تبلت لنوو 10 راهنمایی برای شارژ بهتر و بیشتر تبلت و گوشی بهترین تبلت‌ های بازار با قیمت مناسب چگونه یک تبلت ایمن برای فرزندمان تهیه کنیم؟ چگونه یک آیپد قدیمی را به یک تبلت برای بچه‌ها تبدیل چگونه عینک آفتابی مناسب صورت خود انتخاب کنیم؟ تبلت، فبلت و موبایل؛ مثلث انتخاب سخت نکات اساسی برای خرید تبلت مناسب بهترین تبلت‌های بازار با قیمت ۸۰۰ هزار تا ۱.۵ میلیون تومان چگونه از تبلت یا گوشی اندرویدی بکاپ (نسخه پشتیبان) ایجاد دوربین مداربسته خانگی با استفاده از گوشی های هوشمند چند توصيه كاربردی برای انتخاب يک تبلت مناسب مقاله چطور تبلت را از طریق رایانه ای فلاش کنیم؟ الگوریتم دقیق تبلت ، فبلت یا اسمارت فون : کدام یک بهتر است ؟

نظرات




نماد