سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

حذف تاتو از یک عکس با فتوشاپ

برنامه فتوشاپ را باز کرده و عکسی که میخواهید ویرایش کنید را اجرا کنید. حرف L را تایپ کنید تا ابزار Lasso باز شود. دور نثاشی مورد نظر را خط بکشید.

حذف تاتو از یک عکس با فتوشاپ

حرف M را تایپ کنید تا ابزار Marquee باز شود. از این ابزار استفاده کنید و خط قبلی که تاتو در آن است را به جایی از پوست که تاتو ندارد حرکت دهید.

حذف تاتو از یک عکس با فتوشاپ

Ctrl+C را برای کپی کردن ناحیه زده و Ctrl+V را برای پیست کردن آن بزنید. حالا تکه تازه کپی شده پوست را بالای نقاشی ببرید. Ctrl+E را برای ادغام کردن لایه پیست شده با لایه اصلی تایپ کنید.

 

حرف J را برای باز کردن قلم موی تصحیح تایپ کنید، اندازه قلم مو را روی ۱۵ تنظیم کرده و Aligened را چک کنید.

حذف تاتو از یک عکس با فتوشاپ

قلم مو را درست در لبه جایی که پوست گذاشته شده شروع میشود قرار دهید. دوباره به ۲۰ پیکسل برگشته و Alt را نگه داشته و روی منطقه کلیک کنید. این قلم مو بسیار شبیه ابزار clone (همگن) است. این ابزار ناحیه ای که شما Alt را گرفته و کلیک کرده اید را با ناحیه ای در حال طراحی اش هستید همگن میکند. تفاوت بین ابزار قلم موی تصحیح و ابزار کلون اینست که کلون ناحیه را از نظر رنگ و روشنایی با اطرافش ادغام میکند.

حذف تاتو از یک عکس با فتوشاپ

با دکمه موس خود به لبه پوست پیست شده کلیک کنید تا پوست با محیط اطرافش همگن شود.

حذف تاتو از یک عکس با فتوشاپ

به پوست ناحیه پیست شده در زمانی که با اطرافش ادغام میشود نگاه کنید. اینکار را تا زمانی که لبه های ناحیه کاملا با پوست اطراف ادغام شوند ادامه دهید. شما باید چیزی شبیه این شکل داشته باشید. اگر تشخیص دادید که واقعی به نظر نمی رسد. از قلم موی تصحیح استفاده کرده و داخل ناحیه پوست اضافه شده را نقاشی کنید. برای این موضوع از بهترین قضاوت خود برای تشخیص درست روشنایی آن استفاده کنید. شاید شما مجبور باشید که Alt و کلیک کردن را در مناطق مختلفی از پوست اطراف انجام دهید تا به شفافیت درست برسید.

حذف تاتو از یک عکس با فتوشاپ

از عکس نهایی خود لذت ببرید. شما باید چیزی شبیه این ببینید:


تگ ها : چگونه یک خال یا نقاشی روی بدن را با فتوشاپ از یک عکس آموزش حذف عوامل اضافی از تصویر (فتوشاپ) روتوش عکس با فتوشاپ؛ برداشتن لکه های صورت آموزش روتوش عکس در فتوشاپ – لکه گیری معرفی چند ابزار جهت رتوش عکس در فتوشاپ آموزش حذف نوشته از روی عکس در فتوشاپ روش برداشتن صورتک از روی عکس 1Iran 30 روتوش مو در فتوشاپ کاهش نویز عکس با فوتوشاپ با فتوشاپ جادو کنید : آموزش حذف قسمتی دلخواه از تصویر خالکوبی رو بدن – دنیای آموزش های تکنولوژی قرار دادن سر خود بر روی تصاویر دیگران با فتوشاپ آموزش ایجاد تاتو بر روی بدن توسط فتوشاپ معنی خالکوبی عجیب ترانه علیدوستی چیست؟ +عکس چگونه طرح تاتو را روی بدن چاپ کنیم آموزش فتوشاپ افزودن تاتو واقعی GO 30 کد رنگ پوست در فتوشاپ مقالات آموزش طراحی render اموزش فتو شاپ صورت آموزش طراحی یک متن سبز زیبا در میان برگ و خاک و شبنم با .. کار بر روی صورت آموزش روتوش چهره بصورت بسيار سريع و آسان با فتوشاپ [PDF]ﻣﻘﺪﻣﻪ آموزش خالکوبی روی بدن با سوزن سنتی در خانه ترفندهای جدید برای پرتره های وکتور(Vector) PS 30 خالکوبی ساده PS 30 بک گراند فتوشاپ سوال عکس با حنا روی دست و پا آموزش پیر کردن عکس افراد با فتوشاپ scratch disk چیست و چطور خطای "scratch disk full" را در [PDF]طراحي فضا و صحنه در پويانمايي آموزش گره ی گردن زرافه [PDF]ﻢ ا ﻦ ا ا ﻢ چگونه یک خال کوبی درست کنیم غربالگری سرطان پوست چگونه است؟ [PDF]Untitled این عکس شما را دیوانه می کند!!! آموزش حرفه ای فتوشاپ مخصوص عکس های دیجیتال انجمن راسخون درمان لک صورت،لک پوست، لک صورت، خال دختر کیسه ای است. ظاهر تامبلر چگونه تصاویر جعلی را در اینترنت تشخیص دهیم؟ (تصاویر) تتلو با رئیسی دیدار کرد نکاتی که باید در آرایش عروس دقت کنید خرد کردن کک پرس ویدیو آموزش افكت هاي تصويري فتوشاپ کد QR چیست ؟ چرا و چگونه آنرا بسازیم (حرفه ایها میسازند) ایجاد اثر پرواز هنر عكاسي کوچک کردن بینی درفتوشاپ (How to make your no ماهی قرمز شب عید و نگهداری و تخم ریزی در آکواریوم دانلود Tattoo Photo Editor Android: برنامه های کاربردی [PDF]اد ب و هنر نوشته براق در فتوشاپ انواع کنتراست کنتراست رنگ آموزش فتوشاپ کجا می توانم کفش های سفارشی تولید کنم ویکی‌پدیا:میز کمک/بایگانی ۳۹ فتوشاپ آموزش تبدیل عکس به نقاشی در فتوشاپ » کافی نت IR آموزش فتوشاپ به صورت عملی و حرفه ای در آموزشگاه حرفه آموزان دقایقی پیش عکس گلشیفته فراهانی از سایت مجله فیگارو نحوه پاک کردن تاتو ( خالکوبی) از روی بدن با لیزر. فروشگاه ايران ماركت خريد اينترنتي و پستي MAHM 30 صفحه رنگی خالی نقش ِ اول خال کوبی روبازو جستجوهای مربوط به چگونه یک خال یا نقاشی روی بدن را با فتوشاپ از یک عکس حذف کنیم

نظرات




نماد