سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

تبدیل صفحه گرامافون به سی دی به چند طریق قابل اجراست. اگر تصمیم دارید صدا را ضبط کنید و یک رایانه ی شخصی و سی دی رایتر دارید، یک ترن تیبل یو اس بی خریداری کنید یا از ترن تیبل قدیمی با کارتریج مغناطیسی، سوزن الماسی، آمپلی فایر داخلی و تبدیل کننده ی شنیداری به دیجیتال (ای دی سی) استفاده کنید. بعد از ساختن یا خرید این تبدیل کننده، مرحله ی نهایی این است که از صدای ضبط شده یک فایل ایزو (ISO) تهیه کنید و آن را روی سی دی، ذخیره کنید.

 

۱ برای فایل ایزویی که می خواهید ایجاد کنید، یک پوشه بسازید. فایلی بسازید که نام تمام آلبوم هایی که می خواهید تبدیل کنید، به ترتیب در آن لیست شود. اطمینان یابید که درایو مورد نظر فضای کافی برای تبدیل تمام فایل های ضبط شده را دارد. فراموش نکنید که هر آلبوم تقریبا ۵۰ مگابایت فضا اشغال می کند.

 

۲ نرم افزار مورد نظرتان را دانلود کنید تا ساخت تصویر ایزوی ای دی سی آسان گردد. چند نرم افزار رایگان در این زمینه مو جود است. بیشتر این نرم افزار ها ویژگی های یکسانی دارند. نرم افزار های پولی امکانات و البته قیمت های متنوع تری دارند. پیش از انتخاب و خرید، دیدگاه ها و انجمن های نرم افزار های تولید فایل ایزو را مطالعه کنید.

 

۳ اگر ترن تیبل ندارید، می توانید از اکثر مغازه های الکترونیک، ترن تیبل یو اس بی ۲٫۰ خریداری کنید. این ترن تیبل ها با نرم افزار های مذکور و ای دی سی های ساختگی، سازگارند. نرم افزار را بار گذاری کنید، سیم یو اس بی را به رایانه ی خود متصل کنید، روی حالت ضبط بگذارید و یک سی دی خام در رایانه قرار دهید، و هنگام باز کردن نرم افزار دستور العمل های روی نمایش گر را اجرا کنید.

 

۴ اگر ترن تیبل شما قدیمیست، ای دی سی را به آن وصل کیند. خروجی های آر سی ای مربوط به ترن تیبل را به جک های ای دی سی مرتبط وصل کنید. برای اتصال برخی واحد ها به آداپتور های تبدیل آر سی پی به استریو نیازمندیم. در این هنگام از آداپتور دارای کابل سپردار استفاده کنید. یک ترن تیبل قدیمی، فراتر از ترن تیبل های دارای یو اس بی، ای دی سی های ساختگی، نرم افزار ها و آپشن های انتقال صفحه گرامافون، دارای یک کارتریج و سوزن هستند. مطابق گفته ی اکثر فروشندگان، یک ترن تیبل قدیمی دارای کارتریج مغناطیسی و سوزن الماسی، خیلی بهتر از کارتریج های سرامیک و سوزن های یاقوتی سیگنال ارسال می کند. خروجی ای دی سی را به ورودی یو اس بی رایانه خود متصل کنید. بسته به رایانه ی شما، ورودی های ار سی ای مستقیمی در کارت صوتی یا گرافیک شما موجود است. در این صورت از این اتصالات استفاده کنید.

 

۵ گزینه ی “(Make CD playable on all devices) ایجاد سی دی قابل خواندن در تمام دستگاه ها” یا مشابه آن را انتخاب کنید.

 

۶ صفحه گرامافون را در ترن تیبل قرار دهید و دکمه ی شروع را فشار دهید. اهرم برش را بالا بیاورید و سوزن نگه دار را روی اولین برش قرار دهید تا یک قسمت انتخاب شود. نرم افزار را باز کنید و سوزن نگه دار را پایین بیاورید. وقتی صفحه گرامافون شروع به خواندن می کند، شما در نمایشگر رایانه، دو کانل موجی شکل صدا را مشاهده می کنید. با استفاده از امکانات ویرایش ، تنظیمات مورد نیاز مانند شدت، بلندی، باس و غیره را انجام دهید. هنگامی که از کیفیت صدا رضایت داشتید، سوزن نگه دار را بالا آورید و آن را به ابتدای صفحه گرامافون بازگردانید. همزمان این عمل را شروع کنید.

 

۷ با استفاده از هدفون های مناسب صدای ضبط شده را اجرا کنید تا اطمینان یابید که تنظیمات کنترل پنل نرم افزار با سلیقه ی شما مطابقت دارد.

 

۸ پس از آن که تمام ضبط ها پایان یافت، فایل ایزو را روی سی دی رایت کنید. پس از پایان رایت کردن، آن را اجرا کنید تا اطمینان یابید که نتایج رضایت بخشند. با استفاده از خودکار پاک نشدنی، اطلاعات را روی سی دی یادداشت کنید. برای این کار از خودکار استفاده کنید تا این اطلاعات تا یکی دو سال پاک نشوند.

 

نکات و هشدارها

سبک های مختلف موسیقی در ارتباط با کیفیتشان با هم فرق می کنند. هر سبک را به طور کامل انتقال دهید و سپس تنظیمات مورد نیاز برای سبک دیگر را انجام دهید. این گونه فکر نکنید که موتزارت و مادونا تنظیماتشان یکسان است. ساختن ای دی سی در اینجا بیان نشده است. بدین منظور به منابع رجوع کنید. قسمتی هایی در Radio Shack بیان شده است. برای ساختن آن به این اجزا نیاز دارید: برد IC حویه، شار، لحیم کاری شده ی الکترونیکی، چند عدد سیم نازک، یک منبع تغذیه، و چند ساعت تلاش بسته به میزان تجربه ی شما. هنگام انتخاب نرم افزار به دنبال آن نر افزاری باشید که تنظیمات و کنترل بیشتری دارد. این کمک می کند تا صدای تولیدی به آن چه که در نظر دارید نزدیکتر باشد. هنگام کار در استدیو ی خانگی خود سکوت را برقرار کنید. سر صدا هنگام ضبط، در سی دی نهایی اشکال ایجاد می کند. ممکن است به منظور پشتیبانی، سی دی را کپی کنید. این سی دی ها تنها برای استفاده ی شخصیست نه برای فروختن. لذا از کپی کردن آن ها خود داری فرمایید.


تگ ها : چگونه صفحه گرامافون را به سی دی تبدیل کنیم راهنمای کمک تبدیل صفحه های موسیقی قدیمی به CD چگونه نوار کاست را به سی دی تبدیل کنم؟ آموزش تبدیل گوشی به هولوگرام سه بعدی با قاب سی دی همه چیز در مورد گرامافون و چگونگی اختراع آن راهنمای کامل وصل کردن لپ تاپ، کامپیوتر یا رایانه به ویدئو تبديل آسان ويدئو به CD و DVD ساخت دستگاه خش گیر سی دی آموزش حل مشکل گیر کردن سی دی در CD Rom آموزش ساخت هولوگرام ساخت کانال تلگرام : آموزش تصویری و قدم به قدم چگونه می توانید گوشی یا تبلت خود را به تلویزیون متصل سؤالات متداول فارکس سی دی و دی وی دی رام (CDandDVD) تاپ ایرنا نکته چگونه برنامه مو بو گرام را نصب کنیم هنوز افراد زیادی از سی‌دی، ماشین حساب، ویدیو کاست و تلفن‌های چطور دی جی شویم چرا و چگونه چگونه تلویزیون هوشمند ال‌جی را به‌روز کنیم؟ رنگ کاری چوب و سوالات متداول رنگ چوب و ترمو وود چطور عکس از کامپیوتر به روی اینستاگرام منتشر کنیم؟ انواع نمایشگرها MHL چیست و چه دستگاه هایی MHL ساپرت هستند؟ آموزش تصویری نصب اینستاگرام روی کامپیوتر Instagram [ Instagram ] / تمامی مسائل اینستاگرام [آرشيو] چطور گوشی آیفون خودتان را به تلویزیون وصل کنید ؟ آموزش ساخت سوپر گروه تلگرام تا 20000 عضوع Supergroup سوالات و مشکلات رایج تلگرام شکستن پسورد در ویندوز 10 و وارد شدن بدون برنامه Samsung Galaxy A5 2017 اجرای عجیب خواننده مشهور در تلویزیون کامپیوتر ابزار چت روم [PDF]سوال 1: آموزش : ذخیره عکس، فیلم، بلوتوث و فایل های دانلود شده در نوری گرافیک : همه آنچه در رابطه چاپ دیجیتال باید بدانیم [PDF]فزیک تلویزیون‌های ۸K OLED ال جی در سال ۲۰۱۸ دقیق تر و سریعتر این چراغ های هوشمند دوچرخه، توسط فیزیکدانان طراحی شده است: خدمات تخصصی تعمیر تلوزیون 03133248746 دانلود Cool Edit Pro v2.1 پشتیبانی و خدمات پس از فروش جی ال ایکس پاکسازی کوانتومی چیست پرسش های رایج تلگرام معرفی ۹ کارآفرین که دنیا را به جای بهتری برای زندگی مهران احمدی: کارگری سینما را کرده‌ام تا به اینجا برسم عصر اعتبار ادعای فروش اطلاعات کاربران ایرانی توسط تلگرام رونمایی از پوسترهای چهار بزرگداشت جشنواره سی و ششم تابش کوثر اخبار دفاعی و امنیتی: امیر گلفام جانشین معاونت فرهنگی و سردار جلالی: وابستگی مشاغل به تلگرام می تواند دردسرساز اینستاگرام مهرانگیز شکوری، من در کودکی ام مانده ام کانال تلگرام ذهن موفق انقلاب اسلامی خدامحور و آدم گرا بود/ جزییات برپایی رژیم غذایی مخصوص افراد افسرده – رژیم غذایی – تغذیه مصاحبه علت توجه رهبرانقلاب به شهید خوش لفظ +عکس انیمیشن «فردیناند»؛ رقیب مهربان در مسابقات گاوبازی پنجمین دوره مسابقات فرهنگی برف گیشه ی سینماها را سرد کرد سپند امیر سلیمانی: بچه مثبت سینما شدم رضا رشیدپور جای مهران مدیری را گرفت! جدول هدفمندی یارانه ها در بودجه ۹۷ منتشر شد جستجوهای مربوط به چگونه صفحه گرامافون را به سی دی تبدیل کنیم

نظرات




نماد