سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

۱ مقایسه اندازه ها

برای انتخاب مانیتور مناسب به یاد داشته باشید که بیشتر مانیتورها بر اساس اندازه قطرشان اندازه گیری میشوند، در نتیجه مقایسه اندازه یک مانیتور استاندارد با یک مانیتور صفحه عریض میتواند گمراه کننده باشد، برای مثال یک مانیتور ۱۹ اینچ استاندارد میتواند ۱۵٫۲ اینچ عرض و ۱۱٫۴ اینچ طول داشته باشد. یک مانیتور ۱۹ اینچ صفحه عریض میتواند ۱۶٫۶۵ اینچ عرض و ۱۱٫۷۶ اینچ طول داشته باشد. از نظر ارتفاع، این مقایسه بیشتر نزدیک مانیتور ۱۹ اینچ استاندارد است، در انتخاب مانیتور مناسب مانیتورهای استاندارد و صفحه عریض با یک قطر تقریبا یک هزینه دارند، اطمینان حاصل کنید وقتی قیمت ها را مقایسه می کنید به ارتفاع مانیتور هم توجه دارید.

 

۲ مزایای مانیتور صفحه عریض

مزایای مانیتور صفحه عریض وقتی واضح میشود که با آن یک فیلم ببینید یا بازی کنید و میتوانند کاربردی باشند و به شما در سودمندی بسته به نوع برنامه هایی که اجرا می کنید، کمک کنند. همچنین می توانند بسته به کاری که می کنید به شما کمک کنند، اگر روی صفحات گسترده و عریض کار می کنید و یا چندین صفحه در کنار هم باز می کنید، صفحات عریض کاملا مناسب شما هستند. همچنین برنامه نویسی کامپیوتر و یا کار کردن با نرم افزارهایی مثل Adobe Dreamwaver در مانیتورهای صفحه عریض بهتر است، چون آنها معمولا فضای زیادی می خواهند و چندین صفحه را با هم باز می کنند در صفحات استاندارد فضای کمی وجود دارد. اگر در حال حاضر دو مانیتور استاندارد را به هم وصل کرده اید تا صفحه عریضی داشته باشید آن را با یک مانیتور صفحه عریض جایگزین کنید، این کار فضای کمتری را نیز در میز کارتان اشغال می کند.

 

۳ مزایای مانیتور استاندارد

در حالیکه مانیتورهای صفحه عریض برای خیلی از برنامه ها مزایای خوبی دارند، بعضی دیگر از برنامه ها روی مانیتورهای صفحه عریض خوب هستند، مثل صفحات وب و Microsoft Word که برای اسکرول کردن ساخته شده اند. در حالیکه خیلی از فیلم ها و بازی ها روی صفحات عریض خوب اجرا می شوند، خیلی از بازی ها هم روی صفحات استاندارد آسان اجرا می شوند، برای مثال در بازی های پروازی که بازیکن مجبور است مدام بالا و پایین را ببیند، کسی که در مانیتور استاندارد بازی می کند زودتر حریف و دشمن را می بیند تا کسی که در صفحه عریض بازی می کند. چون مانیتورهای استاندارد باریکتر هستند، وقتی که از لحاظ فضای فیزیکی روی میز کارتان محدود هستید، مانیتورهای استاندارد بهتر هستند.

 

۴ سازگاری

بیشتر سیستم عامل های مردن مثل ویندوز ۷ یا مک، با هر دو نوع مانیتور هم استاندارد و هم صفحه عریض سازگار هستند. علاوه براین، همه ی برنامه ها با صفحات عریض سازگار نیستند، وقتی که از حالت تمام صفحه استفاده کنید بعضی برنامه ها ممکن است تحریف شوند، قبل از اینکه بخواهید مانیتور جدید بخرید، به سازگاری کارت گرافیک خود با مانیتور های صفحه عریض توجه کنید. برای انتخاب مانیتور مناسب باید حواستان باشد که هر چقدر کامیپوترتان قدیمی تر باشد، احتمال سازگار نبودن آن با صفحات عریض بیشتر می شود.


تگ ها : چگونه مانیتور مناسب انتخاب کنیم چگونه یک مانیتور مناسب برای طراحی وب سایت انتخاب کنیم؟ چگونه بهترین مانیتور را انتخاب کنیم راهنمای خرید مانیتور مناسب برای بازی (پاییز ۹۴) راهنمای خرید مانیتور مناسب نحوه انتخاب مانیتور مناسب برای طراحی سایت چگونه یک مانیتور استودیو خوب انتخاب کنیم چگونه یک كيس مناسب انتخاب کنیم مانیتور: بررسی و خرید مانیتور ال جی نمایشگر مناسب دوربین مداربسته چیست و باید چه ویژگی راهنمای خرید: چگونه یک کامپیوتر AIO مناسب انتخاب کنیم؟ چگونه مانیتور خود را کالیبره کنیم؟ رزولوشن مانیتور خود را تنظیم کنید چگونه نام دامنه مناسب انتخاب کنیم؟ چگونه یک مانیتور خوب برای بازی انتخاب کنیم؟ راهنمای خرید مانیتور: معرفی همه‌ی ملاک‌های مهم در انتخاب یک راهنمای خرید مانیتور کامپیوتر چطور رنگ مانیتور را به بهترین نحو کالیبره کنیم؟ چگونه یک کارت گرافیک مناسب برای کامپیوترمان انتخاب راهنمای خرید مانیتور: معرفی ملاک‌های مهم چگونه دوچرخه ثابت مناسب خودم را انتخاب کنم؟ مقالات چگونه اندازه مناسب غرفه را انتخاب کنیم؟ گروه دانستنی ها چگونه یک فشار سنج مناسب تهیه کنیم؟ چگونه یک دوربین امنیتی مناسب انتخاب کنیم؟ چطور یک مانیتور خوب انتخاب کنیم؟ – آی تی خانه Support چگونه یک سرور برای کسب و کار کوچک تا متوسط خود انتخاب چگونه یک لپ تاپ مناسب انتخاب کنیم؟ انتخاب مانیتور مناسب برای طراحی وب سایت چگونه یک رایانه مناسب انتخاب کنیم؟ پارامترهای انتخاب دی وی دی سامسونگ سنتر رسانه دیجیتال مربع چگونه یک دوربین عکاسی مناسب انتخاب کنیم؟ چگونه یک لپ تاپ مناسب انتخاب کنیم چگونه يك مانيتور مناسب انتخاب كنيم چگونه یک کیس مناسب انتخاب کنیم چگونه یک لنز دوربین مناسب انتخاب کنیم؟ چگونه یک لپ‌تاپ مناسب انتخاب کنیم؟ انتخاب بهترین اسپیکر مانیتورینگ با توجه به نیاز راهنمای خرید اسپیکر مانیتورینگ چگونه بهترین عطر که مناسب است را انتخاب کنیم چگونه یک هدفون مناسب بخریم چطور روشنایی، کنتراست و رنگ تلویزیون و مانیتور را چگونه یک لپ تاپ مناسب انتخاب کنیم / مجله چگونه یک دوربین امنیتی مناسب انتخاب کنیم چگونه می‌توانیم از گوشی اندرویدی به عنوان مانیتور دوم چگونه یک دوربین مراقبت از کودک مناسب انتخاب کنیم؟ مشاوره حرفه ای انتخاب مانیتور گیمر ها بشتابید : مانیتور مخصوص گیم و بازی های بررسی مانیتور و طرز انتخاب یک مانیتور مناسب برای هنگام استفاده از تلویزیون به عنوان مانیتور به چه مواردی باید چگونه یک نام دامنه مناسب و جذاب انتخاب کنیم؟ مقاله رمز و رازهای انتخاب موتور ، اسپید کنترل و باتری مناسب برای راهنمای خرید: چگونه یک کارت گرافیک مناسب انتخاب کنیم؟ چگونه یک پوشک مناسب برای نوزاد انتخاب کنیم؟ تنظیمات RGB Full و RGB Limited در پلی استیشن و ایکس آموزش اتصال چند مانیتور به یک کامپیوتر چگونه یک آل این وان (All In One) برای خود انتخاب کنیم؟ چگونه مناسب ترین هیدریشن پک را انتخاب کنیم؟ چگونه مانیتور خود را در ویندوز کالیبره کرده و به بهترین بهترین مانیتور برای بازی کردن کدام است؟ راهنمای خرید چگونه هاست مناسب برای خود انتخاب کنیم؟ چگونه فرشی با اندازه مناسب انتخاب کنیم؟ چگونه مبلمان اداری مناسب انتخاب کنیم؟

نظرات




نماد